אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
The Grill Room
מסעדת בשרים חדשה במלון המלך דוד בירושלים – הכירו את "גריל רום"

מסעדת סטייק האוס חדשה וכשרה פותחת את שעריה במלון המלך דוד האייקוני ומביאה טעימה קטנה מן התפוח הגדול אל בירת ישראל.

מי שמכיר את הקולינריה הירושלמית יודע כי בשנים האחרונות היא חווה תקופת רנסנס מלהיבה, בה עוד ועוד מסעדות מגוונות נפתחות, לצד מסעדות קיימות שממשיכות לבנות להן שם, ורבבות תיירים (וגם מבקרים מרחבי ישראל) מגיעים להנות ממנה. עם זאת, למרות התחייה בעולם המסעדות האיטלקיות, האסיאתיות, הפטיסרי המוקפדים ועוד, נדמה כי אין בשורה של ממש בתחום הבשרים וכי ירושלים ממשיכה להיות עדיין מעט לוקה בחסר בתחום זה. ובכן – לא עוד. מסעדת גריל מסקרנת וחדשה נפתחה בימים אלו במלון "המלך דוד" המפורסם שבעיר, ולפי התחזיות, היא מביאה עמה רוח חדשה ומרעננת.  

 

נתחים איכותיים באווירה בלתי נשכחת

המסעדה החדשה ממוקמת במיקום מרהיב בתוך חלל מלון המלך דוד, צופה אל המדשאות המוריקות הפרושות בחוץ ומעוצבת באופן אלגנטי, קלאסי ועל-זמני, כיאה לשפה העיצובית של המלון עצמו. החלל מזכיר מעט את מסעדות הבשר, הגריל רומס המפורסמים של העיר ניו יורק, וגם הנתחים שנבחרו להיות מוצגים בתפריט, הם נתחים מיוחדים שנהוג לראות באותן מסעדות אמריקאיות. את התפריט וקונספט המסעדה יצר השף רועי ענתבי, שהיה בעבר השף של מסעדות מוכרות כגון "ברטי" ו-"דון קמילו", ויודע דבר או שניים על בשר מובחר. לצד  אווירת החו"ל במקום, כל הנתחים המוגשים במסעדה הם נתחים בגידול מקומי בלבד, של פרות מסוג הולשטיין, שנחשב לסוג מובחר בקרב מביני הדבר, וכולם מיושנים לתקופה של לא פחות מ-30 יום, כדי לקבל את טעמי הבשר העזים שמאפיינים סטייק איכותי, לצד המרקם העסיסי והרך.

 

מה מציע התפריט העשיר?

לצד נתחים מופלאים כמו פריים ריב (אנטרקוט על העצם), נתח טומהוק ענק, אנטרקוט בצלייה איטית שנקרא English cut , נתח פילה מובחר, סינטה וצלעות טלה, יהיו גם מנות ראשונות של דגים כמו לביבות דגים, טרטר טונה אדומה, לברק שנצלה על גריל פחמים, דג ים שמוגש עם אספרגוס, וכמובן גם מנות כמו שניצל עגל, חצי עוף צלוי, או המבורגר מנתחי פרימיום.

 

הרימו כוס לחיים ובתאבון

בכדי להתאים לאווירה הניו-יורקית בלב ירושלים, תמצאו במסעדה גם תפריט אלכוהול מעולה שנבחר בקפידה. התפריט כולל גם קוקטיילים קלאסיים מבית קבוצת אימפריאל (שהוכתרו כאלה ששינו והחיו את סצנת הקוקטיילים בישראל), וכמובן מבחר יינות עשיר, אותם צוות המסעדה ישמח לעזור לכם ולהתאים למנות שבחרתם. אם תרצו, ניתן לערוך במסעדה גם אירועים פרטיים קטנים בחדר סגור שיכול להכיל עד 10 חוגגים. המסעדה, כפי שכבר ציינו, כשרה, והיא פתוחה בימים א'-ה' בין השעות 18:00 ועד ל-22:30, לקהל הרחב.

The Grill Room