אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
eilat music festival
Eilat Music Fest III – בפעם השלישית במלונות דן

כבר 3 שנים שהעיר אילת שטופת השמש פותחת את שעריה לסוף שבוע מוזיקלי שאוסף אליו את הכוכבים הגדולים בישראל ומעמיד את העיר כולה על הרגליים. גם השנה מלון דן אילת אירח את הפסטיבל בהצלחה.

בפעם השלישית ברציפות אירחה רשת מלונות דן באילת את פסטיבל המוזיקה Eilat music שהתקיים במלון דן אילת. כמדי שנה, רשת מלונות דן מזמינה את המבקרים לסוף שבוע שכולו מוזיקה, אוכל ונופש, ומביאה את הכוכבים הגדולים ביותר להופעה, והשנה: נינט טייב, ברי סחרוף (שאירח את שלום חנוך), נגה ארז ועברי לידר.

 

כל קונספט הפסטיבל הקייצי מושתת על שילוב מלהיב של נופש ומוזיקה, כאשר אל הפסטיבל מוזמנים אורחי המלונות באילת מבית רשת דן, והוא מתקיים תחת כיפת השמיים, בצמוד לבריכה המרשימה של דן אילת. לצד ההופעות, מקבלים האורחים שלל פינוקים כיפיים כדי להעצים את חווית הנופש.

 

סוף השבוע, שכלל ארבע הופעות, התחיל ביום חמישי, בקוקטייל קבלת פנים ולאחריו ההופעה המחשמלת של נינט טייב. לאחריה עלה להופיע ברי סחרוף האגדי, ואירח את אגדת הרוק העל-זמנית, שלום חנוך, במיטב משיריו. נינט לא סיימה את תפקידה באותו הערב ועלתה גם היא להצטרף אל הצמד לשיר משותף.

 

למחרת, פתחה את היום השני של הפסטיבל הכוכבת הבינלאומית נגה ארז, שהקפיצה את הקהל עם אנרגיות כמו שרק היא יודעת, ואחריה עלה עברי לידר במופע להקה אלקטרוני עם שלל שיריו האהובים, וגם חגג עם הקהל מאורע מיוחד – 25 שנות קריירה.

 

לצד ההופעות, צוות מלונות דן תכנן חוויה קולינרית עם תפריט מעולה שהפך את כל סוף השבוע הזה להרבה יותר טעים. ההופעות בפסטיבל נמכרו במסגרת חבילות נופש לאירוח באחד ממלונות דן, ואנחנו רק יכולים לסכם ולומר שאנחנו כבר לא יכולים לחכות להפתעות של פסטיבל המוזיקה הבא..