אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
אלקטרה פאוור
רשת מלונות דן עוברת לאנרגיה ירוקה: צעד משמעותי לעתיד בר קיימא

שותפות אסטרטגית עם אלקטרה פאוור מסמנת שלב חדש באחריות סביבתית

מלונות דן, רשת מלונות מובילה בישראל, הודיעה על צעד משמעותי במסע הקיימות שלה על ידי מעבר לאנרגיה מתחדשת. מהלך אסטרטגי זה, שנוצר באמצעות שותפות עם אלקטרה פאוור, הוא חלק ממחויבותה המתמשכת של הרשת לניהול סביבתי ולעסקים אחראיים.

פרטי ההסכם

יוזמה זו, בשווי של בין 300 ל-350 מיליון שקלים, כוללת הסכם למשך עשר שנים החל מ-1 במרץ 2024, שבמסגרתו מלונות דן תרכוש עד 75% מצרכי החשמל שלה מאנרגיה מתחדשת. ההסכם נחתם בטקס חתימה שנערך במשרדי מלונות דן בתל אביב, בהשתתפות שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן, רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור, ועמית פרנקל, סמנכ"ל משנה לאלקטרה פאוור.

התמקדות במקורות אנרגיה מתחדשים

שותפות זו מתיישרת עם האסטרטגיה ארוכת הטווח של הרשת להפחית את ההשפעה הסביבתית שלה ולעבור למקורות אנרגיה ירוקים יותר. על ידי רכישת חלק ניכר מהחשמל שלה מאנרגיות מתחדשות, מלונות דן הופכת לרשת המלונות הראשונה בישראל להסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות מתחדשים.

מהנהלת מלונות דן 

רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן הדגיש את חשיבות המעבר הזה: "השותפות שלנו עם אלקטרה פאוור מהווה עדות למחויבות של מלונות דן לאנרגיה מתמשכת ושימור סביבה. צעד זה לא רק מתאים לערכים שלנו אלא גם קובע סטנדרט חדש בתעשיית המלונאות הישראלית. אנו גאים להוביל בדוגמה, להראות את מחויבותנו להפחתת פליטות גזי חממה ולאמץ מקורות אנרגיה נקיים יותר".

תחזיות לעתיד ומחויבות לסביבה

המעבר לאנרגיה מתחדשת הוא מרכיב מרכזי באסטרטגיית הקיימות הרחבה יותר של מלונות דן, הכוללת יוזמות שונות להפחתת הטביעה האקולוגית שלה ולעידוד פעולות בר קיימא במתקניה.

אודות מלונות דן

מלונות דן היא רשת מלונות מובילה בישראל, הידועה במחויבותה לאיכות, שירות וקיימות. עם תיק נכסים מגוון, מלונות דן ממשיכה לקבוע אמות מידה בתעשיית האירוח, תוך הענקת עדיפות הן לחווית האורחים והן לאחריות סביבתית.