אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
פנקס טעימות
פנקס הטעימות של מלונות דן חוזר לאור ההצלחה

בתחילת 2021 יזמה הרשת מבצע ייחודי שטרם נראה כמותו בארצנו, ויחד עם איש הקולינריה דוד קישקה, הרכיבו עבור האורחים במלונות רשת דן פנקס טעימות המאפשר לנופשים ליהנות משילוב מנצח בין חופשה מפנקת במלון איכותי ומהנה לבין חוויה קולינרית בשווקים המקומיים, עם טעימות בדוכנים ובמקומות הכי שווים בעיר בה המלון נמצא. כעת מבצע פנקס הטעימות במתנה חוזר ובגדול ויהיה תקף בין התאריכים 12.9.21 - 31.10.21

חוויה הוליסטית לאורחים במלונות רשת דן

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בעולם הקולינריה בארץ ובחו"ל, ובערים גדולות ומרכזיות החלו להציע לתיירים המקומיים והזרים כרטיס טעימות לשווקים הססגוניים והאותנטיים בעיר. למעשה, טרנד הטיולים בעקבות הטעם שולט כיום בעולם הנופש והתיירות, ורבים מהתיירים (כולל נופשים מישראל) החלו לבחור את יעדי החופשה שלהם בארץ ובחו"ל לפי המאכלים הייחודיים וההזדמנות לחופשה הוליסטית נפלאה ובלתי נשכחת.

חשוב לזכור כי תיירים רבים מבקרים מספר פעמים ביעדים תיירותיים מוכרים ומובילים, בדרך כלל יעדים כמו ערים מרכזיות וערי קיט ונופש, לדוגמה פריז, אתונה, בודפשט, רומא ולונדון. המקבילה הישראלית לטרנד הטיולים בעקבות האוכל הן חופשות ביעדים התיירותיים המובילים כמו ירושלים, תל אביב וחיפה.

מבצע פנקס הטעימות במהלך ספטמבר ואוקטובר 2021

כאמור, פנקס הטעימות חוזר ובגדול ויהיה תקף בין התאריכים 12.9.21 - 31.10.21. אז איך זה עובד? פשוט מאוד מזמינים 2 לילות ומעלה באחד מבתי המלון של הרשת בתל אביב, הרצליה, ירושלים או חיפה, ומקבלים פנקס טעימות במתנה לשווקים המקומיים. כל שנותר לכם הוא לחקור בזמנכם ולנווט בין הדוכנים הססגוניים והניחוחות המקומיים בכל עיר.

עוד על פנקס הטעימות של מלונות דן

ברשת דן חיפשו דרך מקורית לחופשה ייחודית והוליסטית עבור התיירים המקומיים והזרים, ויחד עם דוד קישקה המשמש כיו"ר העמותה הישראלית לתרבות קולינרית הם פיתחו את פנקס הטעימות לאורחים במלונות דן. מבצע פנקס הטעימות המצליח, התקיים עד סוף חודש יולי 2021, וכל האורחים שהזמינו חופשה של שתי לילות ומעלה במלונות רשת דן בערים כמו ירושלים, תל אביב וחיפה, קיבלו פנקס טעימות שאפשר להם לנווט את דרכם בקלות לדוכנים ולעסקים האותנטיים והמקוריים ביותר בשווקים הקרובים למלון. את רשימת הטעימות הכין דוד קישקה, חשוב לציין כי בפנקס הטעימות שניתן לאורחים במלונות רשת דן הופיעו דוכנים ועסקים שלרוב אינם משתתפים בכרטיסי הטעימות הרגילים ובסיורים הקולינריים המוצעים כיום ברוב השווקים הגדולים בישראל.

סקר שביעות רצון שנערך בקרב אורחי מלונות רשת דן גילה כי כל המשתתפים התלהבו מהמבצע המקורי והמטעמים החדשים והלא מוכרים שהם חוו. רבים מאורחי הרשת  טענו כי המבצע אפשר להם להכיר יעדים חדשים, מטעמים נפלאים ומאכלים ייחודיים וטעמים, וזאת מעבר לחופשה המפנקת והאידיאלית במלון היוקרתי. המבצע הוכתר כהצלחה וכבר עכשיו אנחנו עובדים על מבצעים מפתיעים ומרגשים נוספים.

רשת דן – ליהנות מהטוב ביותר

מלבד פנקס הטעימות המוצלח, רשת דן מקיימת סופי שבוע חווייתיים, חופשות עם הופעות חיות ומגוון קונספטים נוספים של חופשה מלאה בהפתעות וחדשנות. חופשה נפלאה וחווייתית מתחילה בבחירה נכונה של מלון המציע חדרים מרווחים עם אבזור עשיר ונדיב, מתקנים חדישים, שירות מעולה, מיקום מנצח וחוויה קולינרית מלהיבה ומרגשת.