אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
Imperial Palms
"אימפריאל פאלמס" – הבר החדש בדן קיסריה ריזורט

דן קיסריה הוא ללא ספק מלון אייקוני ששימש את חוג הסילון בשנות ה-60 של המאה הקודמת, אך כיום מדובר במלון מודרני הבנוי בצורה של ריזורט עם שטחים ציבוריים גדולים ומטופחים, בריכות שחייה מעוצבות, מסלול גוף, מרחבי טבע וחדרי אירוח מפנקים. המלון מציע חוויית אירוח מלהיבה ויוצאת דופן, והריזורט החדש ממשיך להפתיע את האורחים עם מתקני נופש ופנאי חדשים ומלהיבים.

לאור ההצלחה המרשימה של מסעדת הפופ-אפ התאילנדית שהוקמה בדן קיסריה ריזורט על ידי השפים נדב ודניאל, הוחלט ברשת המלונות המובילה של ישראל על השקת בר טרנדי חדש באמצעות שיתוף פעולה ייחודי מסוגו בין השפים של המסעדה, מנהלי המלון וקבוצת אימפריאל.

ראוי לציין כי קבוצת אימפריאל ידועה כשחקן המוביל בעולם הברים בישראל, הקבוצה הביא למהפכה של ממש ביחס של הישראלים לקוקטיילים, הודות לקוקטיילים המוקפדים והאיכותיים ובזכות הברים המושקעים המבטיחים חוויית בילוי ייחודית, מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש.

בר-בריכה בשעות היום ובר קוקטיילים בשעות הערב

שיתוף הפעולה המבטיח בין הזוג המנצח של המטבח התאילנדי והשפים המובילים של מסעדת הפופ-אפ בדן קיסריה ריזורט לבין הבעלים של מלכי הברים והקוקטיילים של קבוצת אימפריאל, נועד לספק לאורחים במלון חוויית אירוח מושלמת ורב חושית, עם שירות מעולה, ברמנים מקצועיים וקוקטיילים מוקפדים וטעימים, וכמובן מנות גורמה לצד המשקה.

הבר האקסקלוסיבי ממוקם לשפת בריכת הריזורט הרחבה, בלב שטח טבעי של 62 דונם. הבר נפתח בבוקר, החל מהשעה 09:00 ועד השעה 18:00 ובשעות היום הוא משמש את האורחים המבלים בבריכה הגדולה, ובשעות הערב המקום משנה את אופיו ומתחיל לפעול כבר קוקטיילים מוקפד. כדאי לדעת כי הבר הרותח של הקיץ פתוח לא רק לאורחי דן קיסריה ריזורט, המקום משמש כמקום בילוי פופולרי ומבוקש גם לאורחים מבחוץ, בכפוף לתיאום ולהזמנת מקום מראש.

תפריט קוקטיילים מוקפד בהשראת משקה הלימונדה

האימפריאל פאלמס במלון דן קיסריה ריזורט מעוצב בסגנון פולינזי ומהווה מקום מפלט מהשגרה ומהחיים בישראל. הבר החדש מציע תפריט קוקטיילים עשיר וייחודי הכולל משקאות קלאסיים על בסיס רום, מבחר קוקטיילים בהשראה טעמי משקה הלימונדה, ויש בתפריט מגוון רחב של יינות צוננים לצד יינות בוטיק אדומים, שייקים מוכרים מבית היוצר של תמרה והפתעות נוספות. בין היתר, ניתן למצוא בתפריט האלכוהול קוקטיילים מעולים כמו פינה קולדה (מבוטא בספרדית פיניה קולדה), דאקירי תות מושלם, מאי טאי, אל קמלו לוקו ופרוזה.

בנוסף, בר האימפריאל פאלמס בדן קיסריה מציע מנות גורמה מוקפדות של השפים נדב ודניאל שפתחו במקום את המסעדה התאילנדית המצליחה. התפריט כולל מנות טאפאס בסגנון תאילנדי, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. התפריט מגוון וכולל הפתעות קולינריות כמו ביף ג'רקי תאילנדי, סביצ'ה קארי מעושן, קציצות דגים בקארי, ציאנג קאם, גאי פאד קפאו וכו'.