אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
hadagnahash
אירועי ה-LIVE וסופי שבוע חווייתיים במלונות דן

רשת מלונות דן מציעה חבילות אירוח של סופי שבוע חווייתיים במלונות השונים ברחבי הארץ. לקראת חודשיים גדושים בסופי שבוע חווייתיים, נסכם כאן חלק מההופעות והאירועים המוצלחים שהתקיימו במלונות הרשת.

לכל אחד ואחת מגיע נופש מרגיע במלון איכותי ויוקרתי המציע כל מה שצריך לחופשה מהנה ובלתי נשכחת, ולחברי מועדון E-DAN מגיע גם ליהנות ממגוון אירועי LIVE ומסופי שבוע חווייתיים עם מיטב האומנים, היוצרים והשפים.

אירועי ה-LIVE במלונות דן ברחבי הארץ מתקיימים בהצלחה כבירה. להלן חלק מהאירועים אשר התקיימו במסגרת סופי השבוע החווייתיים של מלונות דן:

  • אסף גרניט והדג נחש – סוף שבוע חווייתי במלון דן אכדיה, האירוע התקיים באפריל 2021 וכלל ארוחת ערב מיוחדת של השף המוביל ועטור כוכב מישלן, אסף גרניט, שבישל יחד עם צוות מחניודה והשף של דן אכדיה, הופעה מול שקיעה של הדג נחש בשישי אחר הצהריים ושלל פינוקים קולינריים במהלך סוף השבוע ע"י שף המלון.
  • עברי לידר ורקדנים מלהקת המחול בת שבע -  סוף שבוע חווייתי שהתקיים במאי 2021 במלון המלך דוד. האורחים זכו לנופש מדהים עם ארוחת ערב של שף המלון רועי ענתבי ומופע חד פעמי של עברי לידר, די ג'יי תומר מייזנר ורקדנים מלהקת המחול בת שבע.
  • גל בן משה – אירוע LIVE שהתקיים במלון דן תל אביב ביולי 2021, בהשתתפות השף עטור כוכב מישלן גל בן משה, האירוע כלל ארוחת ערב על טהרת הבשר והדגה המקומית ולמחרת האורחים השתתפו בשיחה אחד על אחד עם השף המוערך.
  • הג'ירפות ושף גולן ישראלי – סוף שבוע חווייתי וקצבי במיוחד עם הופעה מדליקה של הג'ירפות וארוחת ערב של השף גולן ישראלי, האירוע התקיים ביוני 2021 במלון דן אכדיה.
  • תיסלם – סוף שבוע מיוחד  עם הופעה של להקת תיסלם וארוחת גורמה של שף המלון בדן אכדיה, האירוע התקיים בהצלחה כבירה ביולי 2021.
  • מרסדס בנד ושף גולן ישראלי – סוף שבוע בלתי נשכח לאורחי דן אכדיה עם הופעה מושלמת של מרסדס בנס וארוחת גורמה של השף גולן ישראלי, האירוע התקיים בחודש אוגוסט 2021 בדן אכדיה.
  • אירוע משפחות עם מרגי – סוף שבוע חווייתי לכל המשפחה במלון דן ירושלים, בהשתתפות כוכב הילדים, היוצר והדוגמן מרגי. האירוע המוצלח התקיים באוגוסט 2021.
  • מופע מחווה ללהקת Queen ולשירי צביקה פיק (אוקטובר 2021) – סוף שבוע חווייתי של מוסיקה, תרבות וקולינריה. האירוע יתקיים בדן ירושלים ובמסגרתו האורחים ייהנו ממופעי מחווה לשירי להקת Queen ולשירי צביקה פיק, בהשתתפות מיכל אמדורסקי.
  • שלומי שבן ואפרת גוש (אוקטובר 2021) – סוף שבוע חווייתי הכולל הופעה של שלומי שבן ואפרת גוש, ארוחת ערב עם מנות גורמה של השף ברק יחזקאלי, ופינוקים נוספים. האירוע יתקיים במלון דן כרמל.

הצטרפו ללא עלות למועדון E-DAN

בואו ליהנות מסופי השבוע החווייתיים מלאי התוכן במלונות דן, אנו מזמינים אתכם להצטרף למועדון E-DAN, ההרשמה בחינם! חברי המועדון שלנו זוכים לשפע הטבות משתלמות, למחירים הטובים ביותר ולצבירת נקודות למימוש בחופשה הבאה באחד ממלונות דן.

אירועי LIVE קרובים

רשת מלונות דן גאה להציג בפניכם את אירועי ה-LIVE הבאים:

  • השף חיים כהן (נובמבר 2021) – סוף שבוע מדהים וחווייתי עם חיים כהן, השף הכי אהוב בישראל, במהלכו האורחים ייהנו מארוחת ערב של השף וממפגש אחד על אחד למחרת. האירוע יתקיים במלון המלך דוד.