אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
פסטיבל המטבח הישראלי
מלונות דן בחגיגת הקולינריה של המטבח הישראלי

עולם הקולינריה הישראלי חזר לשגרה מבורכת לאחר תקופת היעדרות קצרה, ובמהלך נובמבר ודצמבר 2021, חובבי הקולינריה חגגו בפסטיבל המטבח הישראלי עם מגוון אירועים שונים. רשת מלונות דן השתתפה כחלק פעיל ומרכזי בחגיגה החווייתית ומעוררת החושים.

פסטיבל המטבח הישראלי התקיים בחודש נובמבר וגלש גם לכמה אירועים בדצמבר, ובמסגרתו יש קשת רחבה של אירועים מקוריים ומלהיבים כמו ארוחות קונספט של מיטב השפים, סיורים קולינריים מרגשים ומיוחדים ברחבי המדינה, סופי שבוע בדגש על קולינריה ישראלית במיטבה בבתי המלון המובילים של רשת דן, הרצאות וסדנאות עם שפים מוכרים ועוד.

מאחורי היוזמה להפקת הפסטיבל ניצבים היזם הקולינרי דוד קישקה ונירית וייס, ולאחר חודשי הכנה ארוכים פסטיבל המטבח הישראלי יצא לדרכו ב-11 בנובמבר ועתיד להפוך למסורת שנתית. הפסטיבל מסתיים בחלוקת פרסי הצטיינות למובילי המטבח הישראלי, ורשת מלונות דן גאה על חלקה במסורת החדשה שעתידה להשפיע רבות על עולם הקולינריה המקומי.

חגיגה קולינרית ישראלית במלונות דן

עשרות שפים לוקחים חלק פעיל ומרכזי באירועי פסטיבל הקולינריה של המטבח הישראלי, וזהו ללא ספק הפסטיבל הגדול והמושקע ביותר שהתקיים אי פעם בישראל. בשלל האירועים המתקיימים במסגרת הפסטיבל משתתפים שפים מוכרים ואהובים כמו חיים כהן, ארז קומרובסקי, רז רהב, גל בן משה, עזרא קדם ועוד רבים טובים.

במלונות דן הכינו הפתעה לאורחים ולמשתתפים בפסטיבל ואורחי מלונות היוקרה של הרשת המובילה בישראל נהנו מסופי שבוע קולינריים עם מיטב השפם הישראלים. בנובמבר ודצמבר התקיימו מספר סופי שבוע מיוחדים במסגרת ימי הפסטיבל, ואורחים רבים ציינו לשבח את המסורת החדשה, את החוויות ואת ההפתעות הקולינריות במהלך חופשת סוף השבוע.

אירועי סוף השבוע של רשת דן

אירועי סוף השבוע של רשת דן כוללים גם מופעי לייב מיוחדים של מגוון אומנים אהובים. כך למשל בחודש דצמבר בסופ"ש בו נסיך המטבח הישראלי והשף המעוטר רז רהב יחד עם השף דניאל פוגל מכינים שפע הרפתקאות קולינריות לאורחי הריזורט בדן קיסריה, בצהריים האורחים מוזמנים למופע אקוסטי של חמי רודנר ודנה ברגר, ועוד שלל הפתעות במהלך סוף השבוע.

בין האירועים שהתקיימו במלונות דן ניתן למנות את סוף השבוע הקולינרי בהשתתפות השף רן שמואלי, סופ"ש קולינרי בהשתתפות השף חיים כהן במלון קינג דיוויד בירושלים, במהלכו התקיים גם מופע מוזיקלי מרגש ומיוחד של אסתר רדא ומיכה שטרית ועוד.

רשת מלונות דן גאה על חלקה בפסטיבל המטבח הישראלי ומקווה שהמסורת תתקיים בכל שנה על מנת לאפשר לכם ליהנות מחוויית קולינריה נפלאה ומסופי שבוע חווייתיים ובלתי נשכחים. סופי השבוע מוצעים במחירים הטובים ביותר לחברי מועדון E-DAN. אנו מזמינים אתכם להצטרף למועדון ההטבות של הרשת ללא עלות וליהנות ממגוון הטבות וחוויות ברשת דן.