אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
cashdan
חדש ברשת מלונות דן: CASH-DAN - מהיום החופשה שלכם שווה יותר

רשת דן משדרגת את מועדון הלקוחות e-Dan ומציגה את Cash Dan – צבירת כסף למימוש בכל עת ובכל מלונות הרשת ברחבי הארץ. הכירו את היתרונות החדשים של מועדון הלקוחות החינמי e-Dan.

הבשורה העיקרית בשדרוג מועדון הלקוחות של רשת דן היא צבירת נקודות Cashdan בעלות ערך כספי, אשר ניתנות למימוש במגוון אפשרויות במהלך החופשה שלכם ברשת דן. אם אינכם מכירים עדיין את מועדון e-Dan אשר ההצטרפות אליו היא ללא עלות ופתוחה לכולם, יש לכם סיבות טובות להכיר עכשיו.

מועדון e-Dan

חברות במועדון הלקוחות של מלונות דן מעניקה לכם הטבות ייחודיות ובלעדיות בעת אירוח במלונות הרשת. בעת הזמנה ישירה באתר הרשמי של מלונות דן, תקבלו 8% הנחה בלעדיים. נוסף על כך, תוכלו ליהנות מהטבות שונות כמו מתנת מועדון במהלך האירוח, מבצעים ואירועים מיוחדים לחברי המועדון, אפשרות אירוח בחדרים הטובים יותר בקטגוריה בה הזמנתם חופשה ועוד הפתעות ייחודיות לחברי המועדון.

להצטרפות ללא עלות למועדון e-Dan היכנסו עכשיו >>

צבירת נקודות Cashdan בעלות ערך כספי

כאמור, חברי מועדון הלקוחות יוכלו לצבור נקודות Cashdan הניתנות למימוש בכל זמן ובכל מלון ברשת דן בישראל. כל נקודת Cashdan שווה 1 ₪ ומימוש הנקודות אפשרי באופן מיידי ללא צורך בצבירת כמות נקודות מסוימת. נוסף על כך, תוכלו להשתמש ב- Cashdan באופן נרחב ונגיש, ולא רק במסגרת אירוח.

אם הנכם חברי מועדון קיימים, אין צורך בביצוע פעולה כלשהי ואתם כבר רשומים באופן אוטומטי למועדון המשודרג הכולל את צבירת נקודות קאש דן. כמו כן, מספר החבר שלכם לא השתנה, וסטטוס החברות נשמר אף הוא.

משתלם להתארח יותר ברשת מלונות דן!

חברי מועדון e-Dan יכולים להשתדרג בסטטוס החברות שלהם בהתאם לכמות הלילות שהוזמנו במלונות הרשת. כך בעלי סטטוס זהב זכאים להטבות נוספות, ובעלי סטטוס חבר פלטינה זכאים למרב ההטבות שיש למועדון הלקוחות e-Dan להציע. הטבות אלו כוללות אף שדרוג ברמת אחת מעל הקטגוריה המוזמנת. לכן משתלם בהחלט לחזור ולשהות במלונות הרשת, ליהנות מחוויית אירוח בינלאומית ולהרוויח הטבות נוספות.

הזמינו עכשיו חופשה בארץ והתחילו ליהנות מהטוב ביותר כחברי מועדון e-Dan!

*כל האמור בכפוף לתקנון >>