אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
גלמפינג באילת
מתחם אוהלים יוקרתי הכולל גלמפינג יוקם באילת ב-2022

רשת מלונות דן זכתה במכרז להקמת מתחם קמפינג יוקרתי באילת. אזור הקמפינג יכלול גם מתחם גלמפינג והוא צפוי להיפתח בשנת 2022. עלותו הכוללת צפויה להגיע לעשרות מיליוני שקלים. הכירו את מתחם האוהלים המתוכנן בעיר הנופש של ישראל.

במכרז להקמת מתחם האוהלים של עיריית אילת והחברה הכלכלית אילת, זכתה רשת מלונות דן בשיתוף עם גו אירועים וחברת כנס ישראל. המתחם, שיכיל גם אוהלי גלמפינג, ייבנה על שטח של 21 דונם ויציע נווה מדבר יוקרתי עם שלל מתקנים ושירותים. המתחם יוקם בחוף הדרומי של אילת, מול שמורת האלמוגים.

מה זה גלמפינג?

המילה גלמפינג היא הלחם של המילים באנגלית Glamorous camping כלומר אוהל יוקרתי. גלמפינג הוא אוהל יוקרתי בו ניתן ליהנות מחוויית לינה בטבע לצד רמת אירוח גבוהה ואבזור יוקרתי ברמת בית מלון. אוהלי הגלמפינג כוללים חשמל, מיזוג אוויר, מיטות נוחות וכל מה שדרוש לחופשה יוקרתית.

יוקרה בהישג יד

כניסת רשת דן לסגמנט האירוח באוהלים מביאה בשורה משמעותית לנופשים באילת. מחירי האירוח צפויים להיות נגישים לכל נופש, וזאת לצד חוויית אירוח יוקרתית. מנכ"ל רשת דן, רונן ניסנבאום, התייחס לכניסת הרשת לעולמות הקמפינג באילת - "אנחנו מאמינים בכניסה לסגמנטים חדשים של אירוח ובמודל עבודה מגוון. אנחנו מודעים לכך שהמותג של דן מושך אותנו למעלה במובן של מלונות יוקרה כמו קינג דיוויד או דן אכדיה, אבל אנחנו שואפים להרחיב את הפעילות לכל רמות האירוח".

מה יכלול מתחם הקמפינג של מלונות דן באילת?

כאמור, מתחם הקמפינג באילת של רשת דן צפוי להיבנות על כ-21 דונם ובהם יוקמו אוהלים המתאימים למשפחות ולזוגות. האוהלים המתוכננים נעים בין רמות אירוח שונות כאשר אוהלי הגלמפינג המתוכננים יכללו מיזוג אוויר ובריכות פרטיות.

נוסף על כך, המתחם יכלול אזור המיועד לפעילויות ספורט, מתחם אוכל שיכלול אזורי ישיבה נוחים, בריכות טיפוליות, אזור המיועד להופעות, מרכז ספורט ימי ועוד.

מתחם האוהלים באילת מצטרף לשלושת המלונות הקיימים באילת מבית רשת דן, ויחד מדובר בנבחרת מרשימה של מלונות המציעים חופשה מושלמת ללא פשרות בעיר הנופש של ישראל.

קיימות ואחריות סביבתית

פרויקט האוהלים של רשת דן באילת ייתן דגש על קיימות ואיכות הסביבה. הבנייה מתוכננת להיות ירוקה תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים, והמתחם כולו יוגדר ירוק. כמו כן, לא ייעשה שימוש בכלים חד פעמיים.