אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
קפה 99 תפריט חדש
תפריט חדש בקפה 99 במלון דן תל אביב

מסעדת CAFE 99 משיקה תפריט ארוחת בוקר חדש המשלב בר בולנז'רי ופטיסרי, תוך הקפדה על חומרי גלם מקומיים. המסעדה שוכנת בתוך מלון דן תל אביב, והיא מציגה תפריט מתחדש ועונתי פרי מוחו היצירתי של שף המסעדה, בוריס פאוקמן (השף הראשי של המלון).

במסעדת CAFE 99 כל מנות המסעדה מבוססות על מרכיבים טריים וחומרי גלם עונתיים, ולפיהם גם נבנה תפריט ארוחת הבוקר החדש, עם שילוב של טעמים ים תיכוניים מרעננים, שחוגגים את חומרי הגלם כמו גבינות איכותיות, דגים בכבישה ייחודית, ירקות ופירות עונתיים, ומאפים ולחמים שנאפים טריים מדי יום, לצד טכניקות בישול שנאספו על ידי השף, הן ממטבח מקומי והן ממטבחים אירופאים שונים.

 

תפריט ארוחת הבוקר החדש

ארוחת בוקר במסעדת קפה 99 מספקת חוויה מוקפדת, אלגנטית, עם טעמים שנבחרו בקפידה ומנות עם הרגשה של חו"ל. קונספט התפריט החדש משלב גם את קונספט הבופה המוכר, אך גם מנות עיקריות הנבחרות מתפריט ומגיעות בהגשה אל השולחן, וכמובן שהשפע הארץ-ישראלי נוכח שם במלוא הדרו ויאפשר לכם לטעום מכל אוות נפשכם.

 

אז מה אוכלים?

את הארוחה פותחים עם פתיחים למרכז השולחן: לחמים טריים לצד מתבלים שמוכנים במקום, מנות ראשונות ושלל סלטי בוקר מפנקים שיקלעו כמעט לכל חך – עגבניות שרי תמר עם קרעי מוצרלה, לצד חציל מפוחם עם טחינה ויוגורט, סלט ירוק מרענן, ירקות צלויים לצד אנשובי ועוד.

 

בתפריט המנות העיקריות תמצאו לבחירה מנות קלאסיות עם טוויסט כמו בורקס גבינה שעשוי מבצק קרואסון כרוך במילוי גבינת טולום (גבינה טורקית שנקראת גם "גבינת חמת החלילים") וגאודה מעושנת, אגס בנדיקט עם סלמון ותרד מוקרם או קרוק מסייה עם טוויסט של בשמל פטריות וכמהין, בגזרת קלאסיקות הבוקר הצרפתיות, או ביצה מקושקשת רכה ואוורירית עם קרם פרש מרענן, וזו רק ההתחלה.

 

בחלק הבופה של הארוחה תמצאו בר מאפים וקינוחים הכולל מגוון רחב של מאפי בוקר טריים לצד מגוון קינוחים כגון עוגות גבינה, וכמובן שלצד הכל תוכלו לבחור מתוך תפריט משקאות הבוקר הכולל מיצים סחוטים טריים, מגוון משקאות חמים, קוקטיילים או יין.

 

ארוחת הבוקר של קפה 99 במלון דן תל אביב מוגשת מדי יום בין הימים א' עד ו', בין השעות 8:00 ל-11:30 בבוקר.