אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
dan tel aviv
מארון 5 ואייר סופלאי התארחו במלון דן ת"א במהלך חודש מאי

הביקור של שתי הלהקות הפופולריות בארץ היה מוצלח מאוד, ורשת מלונות דן גאה בבחירתן להתארח במלון דן תל אביב.

לאחר שנתיים של בצורת כמעט מוחלטת בתחום מופעי התרבות בישראל, עונת הקיץ 2022 מציעה לנו שפע הופעות של להקות ואמנים בינלאומיים. בחודש מאי כולנו זכינו לבלות במופעים המנצחים של מארון 5 ולהקת אייר סופלאי, שהתארחו במלון דן ת"א.

מלון דן תל אביב אירח במהלך השנים לא מעט אומנים בינלאומיים הרואים בו כבחירה ראשונה לאירוח בתל אביב. לאחרונה, המלון אף נוסף מחדש לרשימה היוקרתית של The leading hotels of the world. מלון דן תל אביב שוכן במיקום מושלם במרכז הטיילת, מול חוף הים ובמרחק קצר ממרכז העיר.

מארון 5 ביצעה צמד הופעות בפארק הירקון בפני קהל מעריצים משולהב, וכך למעשה הלהקה האהובה פתחה את מסיבות הקיץ בארצנו. הלהקה, בכיכובו של אדם לוין, ביצעה את כל הלהיטים המוכרים, ואחד מרגעי השיא במופע הקיץ המוצלח היה הביצוע המרגש של הזמרת העולה קורל ביסמוט שביצעה יחד עם חברי מארון 5 את השיר הפופולרי Sunday Morning.

להקת אייר סופלאי שכבשה את קיסריה בביקורה הקודם בישראל, הגיע לשתי הופעות שהתקיימו בתאריכים 27 ו-28 במאי. הלהקה האוסטרלית הוותיקה חוגגת כבר 30 שנים להיווסדה, ובמסגרת סיבוב ההופעות העולמי המכונה "The Lost in Love Tour" חברי הלהקה בחרו להתארח במלון דן תל אביב, בדיוק כמו חברי להקת מארון 5 וכוכבים בינלאומיים רבים אחרים.