אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
מעלה
דירוג פלטינה פלוס לרשת מלונות דן במדד מעלה 2022

רשת מלונות דן גאה לבשר על זכייתה בדירוג פלטינה פלוס, הדירוג הגבוה ביותר במדד מעלה לאחריות תאגידית.

מלונות דן היא הרשת המלונאית הראשונה שבחרה להשתתף בדירוג מעלה -  הרשת משתתפת בדירוג מאז שנת 2015 והיא החברה היחידה בענף המלונאות שזוכה לדירוג הגבוה ביותר – " פלטינה פלוס".

הדירוג הגבוה של רשת מלונות דן מעיד על המחויבות המתמשכת של כלל העובדות, העובדים, המנהלות והמנהלים לערכי האחריות התאגידית. דירוג מדד מעלה הושק בשנת 2003 והפך תוך זמן קצר לכלי חשוב להערכה ולהטמעה של אחריות תאגידית בחברות המובילות במשק. מדד דירוג מעלה הוא כלי רב עוצמה המשקף את המחויבות וההשפעות החברתיות והסביבתיות של ארגונים במשק, נוסף על כך, הוא מאפשר למפות פערים ולהגדיר יעדים לצורך שיפור הסטנדרטים במדינת ישראל.

הקריטריונים לדירוג מעלה נקבעים ע"י ועדה ציבורית המורכבת ממומחים בתחומים שונים ובהם ראשי ארגונים חברתיים וסביבתיים, נציגים מכובדים מהמגזר העסקי, מומחי תוכן מובילים, אנשי אקדמיה ועוד. כדי לקבוע את הדירוג חברי הוועדה מתייחסים לכ-200 קריטריונים קשיחים בשלושה תחומים מרכזיים – חברה, סביבה וממשל.

מדד מעלה בוחן את הפעילות של חברות וארגונים בנושאי ליבה כגון: יחסי עבודה, אחריות סביבתית, תרומה לקהילה, התנדבות עובדים, אתיקה ארגונית וערכי יסוד, ממשל תאגידי, אחריות ברכש, גיוון והכלה ועוד. הדירוג מאפשר למשקיעים לבחון את פעילות החברה לפי קריטריונים שונים, לרבות ביצועים כספיים ואחריות חברתית וסביבתית. מדד מעלה מתפרסם בבורסה לניירות ערך ומבוסס על הדירוג.

החברה היחידה בענף המלונאות עם דירוג פלטינה פלוס

מלונות דן החלה להשתתף בדירוג מעלה מאז שנת 2015.

בשנים האחרונות פעילות החברה מדורגת בדירוג פלטינה פלוס, הדירוג הגבוה ביותר.. כך למעשה רשת מלונות דן הפכה לרשת המלונאית היחידה בישראל עם דירוג יוקרתי זה. הדירוג ממחיש את המאמצים והמשאבים הרבים שמלונות דן מקדישה לתחומי הגיוון התעסוקתי, קיימות, סביבה, יחסי העבודה, תרומה לקהילה, אתיקה ויושרה, ועוד, והתמדתה ביישומם במשך שנים ארוכות .

מיטל ברנע, מנהלת האחריות התאגידית בחברה מסרה, כי: "אנו גאים בהשתתפות הרשת בדירוג מעלה גם השנה ושמחים לבשר על הזכייה בדירוג פלטינה פלוס, הגבוה מכולם. הדירוג הגבוה מעיד על מחויבותנו יוצאת דופן עליה אנו מקפידים לשזירת ערכים בפעילות העסקית, על מעורבות העובדים והתאמת סביבת העבודה לצרכיהם, שילוב העובדים בערכי העשייה והתחשבות בסביבה ובקהילה. חשוב לזכור, כי פעילות הרשת נפגעה באופן משמעותי ממשבר הקורונה בשנת 2021, לכן הזכייה בדירוג פלטינה פלוס גם השנה מוכיחה את הדרך שלנו וברצוננו להודות מקרב לב לכל העובדות והעובדים בחברה".