אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
cafe99
ארוחת בוקר חדשה עם נוף ים מהפנט במסעדת CAFÉ 99

מלון דן תל אביב היוקרתי השיק לאחרונה ארוחת בוקר חדשה ונפלאה במסעדת קפה 99. מסעדת CAFÉ 99 פתוחה לקהל הרחב ומציעה ארוחות בוקר ישראליות המשלבות בר בולנז'רי ופטיסרי ממטבחו של השף עובד אלפיה. בקרוב המסעדה תציע גם תפריט מקורי ועשיר לארוחות צהריים וערב עם אווירה פסטורלית ורומנטית של הים הכחול.

מסעדת CAFÉ 99 מצטרפת לטרנד ארוחות הבוקר ששוטף את תל אביב, ומי שמחפש את המקום המושלם לארוחת בוקר איכותית ועשירה מוזמן להגיע וליהנות מחוויה קולינרית מרגשת וייחודית. המסעדה המעוצבת ממוקמת במלון דן הידוע והאהוב, בסמוך לחוף הים, מול נוף עוצר נשימה של מרחבי הים התיכון.

תפריט עשיר ומקורי בסגנון בופה ובר בולנז'רי

מסעדת CAFÉ 99 מציעה תפריט עשיר, מגוון, מקורי ועכשווי הכולל מנות מארוחת הבוקר הישראלית הידועה והמפורסמת של רשת מלונות דן, בשילוב מנות מהמטבח האקלקטי ובשילוב נגיעות ממטבחים נוספים. השף עובד אלפיה מכהן כשף הראשי של מלון דן תל אביב מזה כ-20 שנים, ובנוסף הוא השף הראשי של מסעדת הירקון 99 – מסעדת שף מצוינת וכשרה הממוקמת במלון.

אורחי המסעדה זוכים למזנון פתוח (בופה) ובו מבחר לחמים ומאפים טריים שזה עתה יצאו מהתנור, מגשים עמוסים בגבינות בוטיק, מנות אהובות כמו צזיקי, חציל על האש עם טחינה מהר ברכה וסחוג הבית ושלל הפתעות קולינריות נוספות.

בנוסף, התפריט המקורי כולל מבחר מנות ראשונות וסלטים בהגשה למרכז השולחן ושפע מנות עיקריות ומשקאות לבחירה. בין היתר, התפריט כולל מנות דגל העשויות כולן מחומרי גלם טריים, מקומיים ואיכותיים הנבחרים בקפידה. בין המנות בתפריט ארוחות הבוקר ניתן למצוא לביבות ירק עיראקיות בצזיקי (ערוק), סלט קיסר עשיר במיוחד, בנדיקט המורכב מביצים עלומות, סלמון, רוטב הולנדז ומאפינס, מבחר אומלטים לבחירה, ארטישוק ירושלמי עשוי היטב עם ביצה עלומה, גבינת ברי ורוטב הולנדז ועוד.

כמו כן, מסעדת קפה 99 מציעה תפריט שתייה מגוון הכולל משקאות חמים וקרים, מבחר סוגי קפה, קוקטיילים טעימים עם או ללא אלכוהול, יינות משובחים ומיצים סחוטים במקום.