אודות מלונות דן

רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל

 

 
שלומי טחן
שלומי טחן – המנכ"ל החדש של רשת מלונות דן

רשת מלונות דן מקבלת בברכה את שלומי טחן אשר מינויו אושר פה אחד ע"י מועצת המנהלים של הרשת. לשלומי טחן ניסיון רב בתפקידים בכירים בענף התיירות והחל מפברואר הוא מכהן כמנכ"ל רשת מלונות דן במקום רונן ניסנבאום.

משהו חדש מתחיל – רשת מלונות דן גאה במינוי של המנכ"ל החדש שלומי טחן שיחליף את רונן ניסנבאום. מיכאל פדרמן יו"ר מועצת המנהלים של הרשת בירך את מר טחן – " אני מברך את שלומי על בחירתו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני בטוח שניסיונו הרב יסייע להצלחת חברת מלונות דן ויאפשר לו להוביל את החברה בתקופה מאתגרת זו בצורה הטובה ביותר."

שלומי טחן – ניסיון עשיר בתפקידים בכירים

המנכ"ל החדש של רשת מלונות דן מכהן בתפקיד החל מחודש פברואר 2022. שלומי טחן (57), בעל תואר ראשון במימון ושיווק מהמכללה למנהל בתל אביב, מגיע לרשת דן לאחר שמילא תפקידים בכירים בענף המלונאות במשך כשלושה עשורים, בין היתר שימש כמנכ"ל אלרוב מלונות יוקרה, סמנכ"ל תפעול של חברת ישרוטל במשך 9 שנים ומנכ"ל מלונות בראון.

בעת מינויו הודה שלומי טחן על הבחירה והאמון שניתן בו – ""אני אסיר-תודה על הבחירה והאמון שניתן בי על-ידי מועצת המנהלים של מלונות דן להוביל את רשת המלונות הוותיקה והמכובדת ביותר בישראל." שלומי טחן מחליף את רונן ניסנבאום לאחר ארבע שנים בהן הנהיג את הרשת.

לאחר 4 שנים נפלאות, אנו מאחלים בהצלחה למנכ"ל היוצא רונן ניסנבאום ומודים לו על פועלו. מיכאל פדרמן: " אני רוצה להודות שוב לרונן ניסנבאום על 4 שנים טובות ועל עבודה מאומצת בהן הנהיג את הארגון באופן יוצא מהכלל. אנו במלונות דן מודים לו על תקופה זו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו."

רשת מלונות היוקרה המובילה בישראל

כמנכ"ל מלונות דן יוביל שלומי טחן את רשת מלונות היוקרה הוותיקה בארץ הכוללת 18 מלונות לכל אורכה של ישראל, החל משני מלונות בצפון הארץ ועד לנבחרת המלונות הפופולרית באילת. נוסף על כך, מפעילה רשת דן מלון יוקרתי בבנגלור, הודו – THE DEN – המלון הראשון של הרשת מחוץ לישראל.