שבוע וולרונה: חגיגה של קינוחים ואלופי הקפה

ע"י מגזין דן    בתאריך  19/06/2016

חגיגה של קינוחים

"שבוע וולרונה במלונות דן", שיתוף פעולה עם מותג השוקולד הצרפתי VALRHONA, הפתיע את חובבי הקינוחים
חובבי השוקולד לא יכלו לצפות ליותר מזה: במסגרת "שבוע וולרונה במלונות דן", שהתקיים בשבוע האחרון בחודש מרץ 2016, הציעו מלונות הדלקס של הרשת – ׂהמלך דוד" ירושלים, דן אכדיה, דן תל-אביב ודן אילת – מגוון קינוחים מפתיעים המשלבים את שוקולד וולרונה האיכותי.

header

בין מנות הקינוח המיוחדות שהוצעו לאורחים ולקהל הרחב במלונות הדלקס של רשת דן: עוגת שוקולד דרום אמריקנית, טיילת האיים הקריביים, רביולי שוקולד ו-"היער השחור שלי". כל מנות הקינוח הוצעו במחיר אחיד – 35 ¦ למנה.

לרגל האירוע, השף קונדיטור הבכיר של שוקולד וולרונה, ג'יאנלוקה פוסטו, הגיע מצרפת וקיים כאן סדנאות מקצועיות מיוחדות עבור השף קונדיטורים של מלונות הרשת, שעברו הכשרה מיוחדת לעבודה עם השוקולד האיכותי.
השוקולד של וולרונה מופץ ב-60 מדינות ברחבי תבל, ומיטב הקונדיטורים עושים בו שימוש יום יומי במאפים, מוצרי קונדיטוריה, פרלינים, קינוחים ועוד.

double

צילומים: בנימין אדם

אלופי הקפה

בתחרות "הבריסטה של מלונות דן", בחסות קפה עלית, נבחר אלוף הכנת הקפה של מלונות דן.
25 בריסטות ממלונות דן ברחבי הארץ השתתפו בתחרות ׂהבריסטה של מלונות דן", והפגינו את יכולתם בהכנת אספרסו וקפוצ'ינו לפי מומחיות ׂלאטה ארט", בזמן המהיר ביותר ובצורת ההגשה המושלמת.

הבריסטה הטוב ביותר ברשת הוכרז אמין עזב ממלון דן אכדיה, שזכה במקום הראשון ובחופשה זוגית ברומא.
במקומות השני, השלישי והרביעי זכו לפי הסדר: דנית חזן ממלון ׂ"המלך דוד" ירושלים, רחל קרסנר ממלון דן פנורמה אילת, סויאר גנאם ממלון דן פנורמה חיפה.

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר באירוע: ׂהודות לחיבור של מלונות דן לשטראוס קפה, רמת הקפה במלונות שלנו השתפרה בשנה האחרונה ואפשר לראות את זה בתחרות היום. בתקופה שכל בית קפה בישראל, קטן כגדול, מגיש קפה ברמה גבוהה, חשוב שבבתי המלון בישראל יהיה קפה באותה רמה ואף יותר, כפי שרשת מלונות דן מציעה היום."

מלונות באילת של רשת דן להזמנת חופשה>>>

strip

בתמונה (מימין לשמאל): נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן ואמין עזב שזכה במקום הראשון בתחרות.
צילום: סיון פרג'

 

נכתב על ידי  מגזין דן

מגזין דן נחשף למאות אלפי ישראלים ותיירים איכותיים (מעל מיליון לינות בשנה). תוכן המגזין כתוב בשפות עברית ואנגלית ובכך רלוונטי גם לאוכלוסייה מקומית וגם בינלאומית.