מלונות ליד הים של רשת מלונות דן

מנהל הבלוג 21/03/2024

מתוך 17 המלונות בארץ של רשת דן, 5 ממוקמים באופן אידיאלי ליד הים. הגישה הישירה לחוף מהווה נקודת עניין מרכזית שמשדרגת כל חופשה. המלונות ליד הים של רשת דן נמצאים באילת, תל אביב והרצליה, בואו להכיר כל אחד מהם.

מלון ליד הים מספק לנופשים בו אטרקציה מרכזית ואופיינית לחופשה בארץ. הקירבה לים מספקת נוחות ותחושת חופש אמיתית, וכשמדובר במלונות המובילים של רשת דן, החופשה משודרגת אף יותר. המלונות האלה אידאליים לחופשת קיץ, אך גם בשאר עונות השנה תוכלו למצוא ימים שטופי שמש כיאה למדינה השמשית שלנו. אז אם חיפשתם יעד ישראלי לחופשה משפחתית או רומנטית, הכירו את מלונות דן ליד הים.

מלונות באילת ליד הים

כל שלושת המלונות באילת קרובים לים ופופולריים מאוד בקרב הנופשים בעיר. הים האדום, הרי הוא ים סוף, מספק כל כך הרבה אטרקציות לנופשים באילת, והוא פנינת טבע נדירה הטומנת בחובה שונית אלמוגים מרהיבה עם למעלה מ-1,200 מיני בעלי החיים. על חוף הים האדום תמצאו מסעדות, פאבים ואטרקציות ימיות המתאימות לכל המשפחה.

מלון דן אילת – המלון היוקרתי באילת ממוקם צמוד לחוף הים עם עצי דקל ודקים מעץ לישיבה. במלון יש 3 בריכות שחייה, ג'קוזי ומתקני ספא, מכון כושר מתקדם ותפריט קולינרי ייחודי הנמצא בשורה אחת עם המסעדות המובילות באילת.

מלון דן פנורמה – המלון הפופולרי והאהוב בקרב משפחות ישראליות משקיף על הלגונה המדהימה של אילת ומספק תמורה גבוהה לנופשים בו. במלון ישנם מתקנים נהדרים כמו ספא יוקרתי, בריכה מחוממת בחורף וטרקלין עסקים.

מלון נפטון אילת – המלון הנפלא ממוקם על הטיילת באילת, לשפת הים האדום, ומציע לבאים בשעריו רצועת חוף מושלמת עם מיטות ושמשיות, טיילת שטופת שמש ומגוון אטרקציות מובילות באילת שנמצאות ממש ליד המלון.

מלונות במרכז ליד הים

לרשת דן ישנם שני מלונות ליד הים התיכון באזור המרכז. הקרבה לים בתל אביב והרצליה מביאה עימה יתרונות רבים. החוף התל אביבי עמוס באטרקציות וקסם ייחודי, ובהרצליה על המרינה תמצאו אטרקציות, מסעדות ומקום מושלם לבילוי רומנטי בעת שקיעה.

דן תל אביב הוא מלון אייקוני הממוקם במרכז הטיילת מול הים התיכון. החזות המרשימה והצבעונית של המלון הפכה מזמן לסימן היכר בולט של העיר, ולנופשים בו מובטחת חוויית אירוח מיוחדת עם גישה ישירה לים התל אביבי המיוחד.

המלון הנוסף באזור המרכז הוא דן אכדיה ריזורט הממוקם על הים בהרצליה. הריזורט על קן החוף בולט מבין כל מלונות העיר, ומציע את כל מה שצריך לנופש מושלם. אל תפספסו את השקיעה המרהיבה, בה תכלו לצפות מהמרינה המפורסמת בעיר.

דילים בלעדיים על מלונות ליד הים

5 המלונות ליד הים של רשת דן מזמינים אתכם לחופשה בלתי נשכחת בארץ במחירים משתלמים. לאורך כל השנה תוכלו למצוא דילים בלעדיים באתר הרשת ומגוון מבצעים והנחות שתמצאו רק באתר הרשמי. תוכלו למצוא דילים לקיץ, דילים על מלונות בתל אביב, דילים לפסח באילת ובכל רחבי הארץ וכן מבצעים מיוחדים בכל ימות השנה. חברי מועדון E-DAN של רשת מלונות דן מקבלים הנחות נוספות לאורך כל השנה. ההצטרפות למועדון E-DAN היא בחינם לגמרי, ומלבד הנחות והטבות, תוכלו להיות מעודכנים בכל מבצע או אירוע המתקיים במלונות דן בכל הארץ.

לכל המבצעים והדילים במלונות דן באילת >>

לכל המבצעים והדילים במלונות דן בתל אביב >>

רשת מלונות דן מתחייבת למחיר הטוב ביותר עבור חופשה בכל אחד מבתי המלון של הרשת, ומזמינה אתכם לסגור חופשה באתר הרשמי. לפרטים נוספים על מדיניות המחיר הטוב ביותר, היכנסו >>