חופשה בירושלים עם כל המשפחה

מנהל הבלוג 25/07/2023

חושבים על חופשה עם הילדים ומתלבטים לאן לנסוע? ירושלים היא פתרון המושלם עבורכם, בואו לראות מדוע כדאי לבחור בה בעת חיפוש אחר חופשה משפחתית בארץ.

כשמתכננים חופשה עם הילדים בדרך כלל לוקחים בחשבון נסיעות ארוכות, מרחבים בהם אפשר לרוץ ולהשתולל, לינה כפרית וטבע מסעיר. אבל זה לא חייב להיות ככה, אפשר לצאת לחופשה עירונית עם הילדים ולהנות לא פחות. אנחנו ממליצים על חופשה משפחתית בירושלים שתאפשר לכם לשלב בסוף שבוע אחד חוויה אורבנית תוססת, אטרקציות מסעירות ומרתקות ונוחות מפנקת של מלון לכל המשפחה. בואו לראות למה כדאי לכם להזמין את הסופ״ש המשפחתי הבא שלכם דווקא בירושלים.

אטרקציות לכולם

מילת הקסם בחופשה משפחתית היא אטרקציות. אנחנו שואפים לימים מלאים ומעשירים, כאלה שכל המשפחה תזכור כחוויות מגבשות ומאחדות. אמרתם אטרקציות – אמרתם ירושלים. עיר הבירה שלנו מלאה בחוויות שכל המשפחה תוכל להנות מהן וכל שנותר הוא לתכנן לאן הולכים קודם. גן החיות התנכי הוא נקודת פתיחה מצוינת, עם מאות דונמים של טבע, בריכות, שבילים וכמובן חיות מכל המינים והסוגים. אם תעדיפו לחקור וללמוד על החיים מתחת למים, תוכלו לבקר באקווריום ישראל הסמוך לגן החיות. מעדיפים להתמקד בפעילויות מעשירות ומלמדות? כדאי שתשקלו את מוזיאון המדע, בו תוכלו להעביר כמה שעות מהנות בשפע של תערוכות מרתקות בהן, בניגוד לכלל הידוע במוזיאונים, דווקא מותר ואפילו מומלץ לגעת במוצגים.

היסטוריה ירושלמית

מה שמיוחד בירושלים הוא שכמעט בכל פינה שלה יש בנייה עתיקה והיסטוריה עשירה, כך שגם הליכה או נסיעה מנקודה לנקודה, יכולה להפוך לאטרקציה בפני עצמה. תוכלו להרים את העיניים למעלה ולהתרשם מצריחי הכנסיות, הפעמונים, האבן הירושלמית המעטרת את הבניינים ואיך אפשר בלי החומות המפורסמות של העיר שבלילה הופכות למוארות ויפות עוד יותר. צאו לסיבוב משפחתי בסמטאות העיר העתיקה, תגיעו עד לכותל המערבי ואפילו תרדו מתחת לאדמה לביקור במנהרות הכותל או בעיר דוד הסמוכה, במסע מלהיב אחורה בזמן.

מלונות איכותיים בירושלים

אחת הסיבות שירושלים היא יעד מושלם לנופש משפחתי, היא שפע המלונות האיכותיים ברחבי העיר. אחרי יום שלם של אטרקציות, כיף לחזור לחדר מפנק, לעשות מקלחת טובה ולנוח. אבל לא רק מנוחה, המלונות בירושלים יכולים להיות אטרקציה בפני עצמה – בלא מעט מהם יש בריכות מפנקות, פעילויות לילדים, ספא יוקרתי למבוגרים ואוכל מצוין שכל המשפחה תהנה ממנו. שפע המלונות באזורים השונים בעיר יאפשר לכם להתחיל את היום בבריכה ולהמשיך אותו עם פעילויות ואטרקציות בסביבת המלון וכל זה בלי להיכנס לאוטו אפילו פעם אחת.

תחבורה ציבורית, קולינריה, שופינג ועוד

יתרון נוסף לחופשה אורבנית בעיר כמו ירושלים הוא היכולת להתנייד באופן חופשי מבלי להתעצבן מהפקקים וכמובן ללא חיפושי חניה. בחופשה משפחתית בירושלים תוכלו להחנות את הרכב בחניון של המלון ולהסתובב רק באמצעות התחבורה הציבורית בעיר. קווי הרכבת הקלה חוצים את העיר ויאפשרו לכם לנוע בין נקודות העניין השונות בקלות ובמהירות. לאן נוסעים? בשדרות ממילא הסמוכות לתחנת העירייה תוכלו לעצור לשופינג בחנויות המותגים המובילות ובתחנת מרכז העיר נמצא המדרחוב השוקק והרחובות הסובבים אותו. שוק מחנה יהודה הוא חוויה תרבותית וקולינרית גם יחד, על שלל הרוכלים והמסעדות החדשות והוותיקות שנמצאות בו. בשעות הערב פועלות באזור השוק לא מעט מסעדות של אוכל ירושלמי מודרני, רק אל תשכחו להזמין מקום.

אז באמת שאין לכם מה להסס לפני שאתם מזמינים נופש משפחתי בירושלים, היא מלאה בפעילויות ונקודות עניין שאסור לפספס, במסעדות שחייבים לנסות ובאווירה שייחודית רק לה.