מרכז ירושלים – הנה אני בא!

מנהל הבלוג 16/03/2021

ירושלים, בירתה הנצחית של מדינת ישראל, אוצרת בתוכה היסטוריה מעניינת של אלפי שנים, עשרות תרבויות ודתות שונות. העיר מציעה שילוב מרתק וייחודי בין אתרי היסטוריה ומורשת לבין החיים המודרניים ואטרקציות נפלאות לכל הגילים, לכן כאשר מתכננים חופשה בעיר הקודש מומלץ לבחור מלונות במרכז ירושלים כדי להגיע בקלות לכל האתרים וליהנות מנוף עוצר נשימה.

מדוע כדאי לבחור מלון במרכז ירושלים?

יש מגוון רחב של מלונות במרכז ירושלים, החל ממלונות יוקרה ובוטיק, דרך מלונות בדירוג 4 כוכבים ועד אכסניות ומוטלים פשוטים יחסית. כדאי גם לכם לתכנן חופשה רומנטית או משפחתית במלון הממוקם במרכז ירושלים כדי להכיר ולחוות במלוא העוצמה את הפסיפס המיוחד המאפיין את עיר הבירה שלנו, כך תוכלו לבלות מספר ימים בטיולים, באטרקציות ובאתרי התיירות המובילים במרכז העיר, לסייר בסמטאות העיר העתיקה, לבקר בכותל ולשים פתק בין האבנים הקדושות, ליהנות מסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה – השוק התוסס והססגוני ביותר בישראל ועוד.

מלון במרכז ירושלים מבטיח לכם הגעה נוחה, מיקום אטרקטיבי, מרחק הליכה מכל האתרים והאטרקציות, חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים בקפידה, חוויה קולינרית מלהיבה, נוף מרהיב, ובהתאם למלון תיהנו גם מבריכת שחייה מחוממת בעונה, מחדר כושר מתקדם, ממתחם ספא יוקרתי וממתקני נופש ופנאי נוספים.

אילו אטרקציות יש במרכז העיר ירושלים?

לאחר ההגעה למלון איכותי שבחרתם במרכז ירושלים כדאי להכיר את הסביבה. מומלץ לתכנן מראש היכן לבקר לכן כאשר אתם בוחרים מלונות במרכז ירושלים כדאי לבדוק אילו אתרים ואטרקציות יש במרחק הליכה מהמלון.

במהלך החופשה שלכם במרכז ירושלים מומלץ לבקר באתרי החובה כמו הכותל המערבי והעיר העתיקה, אין צורך להרחיב על שני אתרי התיירות המובילים של העיר, אך אם לא ביקרתם הרבה זמן בעיר הבירה כדאי לגלות את האוצרות שהתגלו בשנים האחרונות מתחת לאדמה, לכן אל תחמיצו ביקור במנהרות הכותל. הכניסה לאתר ממוקמת בקצה הצפוני של רחבת הכותל, כדאי לכם להצטרף לסיור מודרך כדי לקבל הסברים מרתקים על השרידים הארכאולוגיים שהתגלו במקום, ביניהם תעלה מתקופת החשמונאים, כנסייה מימי הביניים, חדרים ובתי מגורים מפוארים מתקופת הבית השני ועוד.

בנוסף, כדאי לנצל את החופשה במלונות הממוקמים במרכז ירושלים כדי לבקר במגדל דוד, אל תוותרו על סיור במוזיאון במקום המתעד את סיפורה המרתק של ירושלים ובו תצוגה מעניינת של שרידים וממצאים ארכאולוגיים מתקופות קדומות, בערב מתקיים במקום מופע אורקולי וכדאי לצפות בו.

חופשה בירושלים יכולה לכלול גם ביקור במוזיאון ישראל, המוזיאון חזר לפעול בתקופה האחרונה ויש בו מגוון תצוגות מקוריות ומעניינות של פריטי אמנות, ממצאים ארכאולוגיים, יודאיקה, פסלים ועוד. מהמוזיאון אתם יכולים להמשיך לסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה, השוק מציע חוויה קולינרית ייחודית ויש בו מסעדות מעולות, בתי קפה טרנדיים, דוכני מזון ותבלינים, ברים וחנויות אופנה ותכשיטים.

אם טרם ביקרתם בגן החיות התנ"כי כדאי לנצל את החופשה ולבקר באחת מאטרקציות החובה בירושלים. גן החיות הגדול משתרע על שטח של 250 דונם ויש בו בריכות יפות, אגם מלאכותי, מפלים, פסלים, מתקני שעשועים לילדים ועוד. אם בחרתם מלון במרכז העיר תוכלו להגיע בקלות ובמהירות לקניון ממילא כדי לבקר במעלית הזמן וגם לשופינג חווייתי. אין להחמיץ ביקור בגן הבוטני ואפשר לשכור סגווי ולצאת לסיור מאורגן ומרתק בפינות הקסומות ביותר במרכז העיר, בהן פינות חמד שאינן מוכרות לרוב הנופשים. גלו עוד אטרקציות בירושלים באתר שלנו.

איפה ללון במרכז ירושלים?

כאמור, יש מגוון מלונות במרכז ירושלים, אך לכם מגיע את הטוב ביותר לכן כדאי לכם לבחור בחופשה חווייתית ומהנה באחד מתוך ארבעה מלונות בירושלים מבית רשת דן, הנמצאים במיקום אידאלי.

מלון דן ירושלים נמצא על מדרונות הר הצופים לכן תוכלו להגיע למרכז העיר באמצעות הרכבת הקלה. מלון המלך דוד הוא ספינת הדגל של רשת מלונות דן, המלון היוקרתי נפתח ב-1930 וממוקם מול חומות העיר העתיקה, המלון ידוע בכל העולם ומהווה אתר היסטורי בפני עצמו, במלון המלך דוד מתארחים בדרך קבע ראשי ממשלות, נשיאים, מנהיגים, מלכים ואנשים חשובים ומפורסמים נוספים.

מלון דן בוטיק משקיף על העיר העתיקה ומציע מיקום מרכזי, חדרים מעוצבים, בר טרנדי, חדר כושר משוכלל ואוסף עבודות אמנות של סטודנטים. מלון דן פנורמה בירושלים נמצא במרחק הליכה ממרכז העיר ושדרות ממילא, יש בו בריכה על הגג, חדר כושר מתקדם, מועדון לילדים ומתקנים נוספים.