המלצות ליום כיף זוגי בבית מלון עם אטרקציות מקומיות

מנהל הבלוג 24/05/2023

יום כיף זוגי הוא הזדמנות נהדרת להתחבר מחדש לבן או לבת הזוג, לנוח, למלא מצברים ולהתנתק קצת מחיי היומיום. וכשמדובר ביום כיף עם ארוחת בוקר עשירה ופינוק זוגי בספא – אז כבר מדובר בחוויה משודרגת שתלהיב כל זוג. אם גם אתם זקוקים לחופשה קצרה אך אפקטיבית, וחולמים על יום כיף שמשלב אוכל טוב, טיפולי ספא מפנקים, שהייה קצרה בבית מלון ואטרקציות זריזות אך מהנות במיוחד – הגעתם למקום הנכון. לפניכם כמה המלצות ליום כיף בלתי נשכח במלונות דן בתל אביב, ירושלים ואילת.

יום כיף זוגי

יום כיף במלונות דן, לכל הפרטים לחץ כאן

יום כיף זוגי בתל אביב

המלון הראשון בו תוכלו להנות מיום כיף תל אביבי זוגי הוא מלון דן תל אביב, מלון יוקרה ששוכן אל מול נופו המרהיב של הים, במרכז הטיילת בתל אביב. בספא היוקרתי במלון אשר תוכנן בקפידה תוכלו למצוא מגוון של מתקנים מודרניים ומיטות טיפולים נוחות במיוחד, אשר מסייעות להשלים את החוויה בספא ולהפוך אותה למרגיעה ונעימה ביותר. גם במלון דן פנורמה, המלון שהפך מפורסם בזכות תצפית 360 מעלות מרהיבה שהוא מציע על העיר כולה ועל הים, תוכלו למצוא ספא מפנק בסטנדרטים של מלונות דן.

ביום הכיף התל אביבי שלכם תוכלו להתחיל בארוחת בוקר עשירה ומפנקת בחדר האוכל של המלון, להירגע בשמש התל אביבית החמימה בשטחי המלון רחבי הידיים, להמשיך לטיפול זוגי מפנק שבחרתם, ואז לחזור לרגיעה בבריכה הנעימה או בתצפית המרשימה.

אטרקציה תל אביבית רומנטית לסיום היום

בשל מיקומם המרכזי של שני המלונות בתל אביב, לאחר שסיימתם את יום הכיף במלון, תוכלו להמשיך לאטרקציה זוגית מפנקת כגון סדנת טנגו זוגית בסטודיו מקסים בתל אביב, שם ילמדו אתכם את רזי הריקוד הרומנטי ביותר בעולם, ללא צורך בניסיון קודם.

יום כיף זוגי בירושלים

מלון המלך דוד ניצב בין המלונות היוקרתיים ביותר בירושלים, ונחשב לאתר היסטורי ולמופת של ארכיטקטורה קלאסית. במלון קיימים מתקנים רבים, בהם בריכת שחייה גדולה, מרכז כושר וספא יוקרתי הכולל סאונה פינית ייחודית שמסייעת בניקוי רעלים. מלון נוסף בו תוכלו להנות מספא מפנק ביום הכיף שלכם הוא מלון דן ירושלים, הממוקם על מדרונות הר הצופים.

את היום שלכם תתחילו בנשימת אוויר ירושלמי צלול, פסיעה אל בופה ארוחת בוקר מלא בלחמים, גבינות, ירקות, מאפים וכל הטוב שיש לעיר להציע, ולאחר מכן תיגשו אל טיפול זוגי בספא. תוכלו לבחור אם להירגע בחצר המלון, עם האוויר הירושלמי הקריר, או לשהות בבריכת השחייה לרגיעה מוחלטת.

אטרקציה ירושלמית רומנטית לסיום היום

בעיר שכולה עמוסת היסטוריה מרשימה ומעוררת השראה, תוכלו לחוות גם את ירושלים ההיסטורית והרומנטית. סיור רומנטי מודרך לזוגות על טיילת החומות ייקח אתכם למסע בעקבות סיפורי האהבה הגדולים של ירושלים – הורדוס ומרים, דוד ובת שבע ועוד, ויכלול גם תצפית מרשימה על העיר ושקיעה שלא תשכחו.

יום כיף זוגי בארץ

יום כיף זוגי באילת 

אם אתם גרים באזור או אם אתם בעיצומה של חופשה מפנקת בעיר הדרומית, תוכלו לעבור יום כיף זוגי ובלתי נשכח במלון דן אילת, דן פנורמה או במלון נפטון. המלונות מצויים במיקומים מרכזיים באילת ומציעים נוף מקסים וקרבה לכל האטרקציות המרכזיות. נפטון הוא מלון שממוקם ממש במרכז הטיילת התוססת באילת, ובו קיימות לא פחות משלוש בריכות שחייה שונות, דן אילת, הוא אחד המלונות היוקרתיים בעיר, וגם הוא מציע 2 בריכות שחייה עצומות ושטחים רחבי ידיים בהם תוכלו לנוח, להירגע ולהתפנק.

גם את יום הכיף הזה תתחילו בארוחת בוקר מפנקת, מן השפע הידוע שמלונות דן מציעים, טיפול מרגיע שמתבצע על ידי הצוות המקצועי והמנוסה של מלונות דן, ואז רגיעה בשמש החמה ובאוויר המדברי.

אטרקציה אילתית רומנטית לסיום היום

אילת היא עיר מושלמת לזוגות והיא שופעת בשלל אטרקציות. תוכלו לבקר בריף הדולפינים או במצפה התת ימי המרהיב, אך אנו ממליצים על שכירת גונדולה רומנטית ויציאה לשייט רגוע בים סוף. תוכלו להביא לכם סלסלת פיקניק, נשנושים או בקבוק יין ולצאת לשיט רגוע ורומנטי, רק שניכם, כאשר אין צורך בניסיון קודם או ברישיון שיט.