סקירת הטיילת באילת 2023

מנהל הבלוג 12/03/2023

טיילת אילת היא אייקון תיירותי מוכר, שנחשב לאורך שנים כאחד מהמקומות הראשונים שמושכים נופשים מהארץ ותיירים מחו"ל. בדומה לאטרקציות עירוניות נוספות, גם הטיילת השתנתה, התחדשה ושודרגה עם הזמן, כך שאם היא זכורה לכם בעיקר כאזור שמרכז דוכני מכירה – תופתעו לגלות שכיום היא מציעה הרבה מעבר.

 

נוסף לנקודות מכירה וחנויות, טיילת אילת מציעה גם מבחר עצום של פעילויות שמותאמות לכל המשפחה. החל מחופים מושלמים ואטרקציות ימיות, דרך פעילויות לילדים ומתבגרים ועד לפאבים, ברים ומסעדות לבילויים עד השעות הקטנות של הלילה.

 

היתרון העיקרי של בילוי בטיילת הוא היכולת ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, שממוקמות במרחק הליכה קצרה יחסית זו מזו. כך שללא קשר להרכב הנופשים, בין אם מדובר בחופשה רומנטית, נסיעה משפחתית או בילוי עם חברים, תוכלו להעביר בה שעות ארוכות של הנאה. מה חדש ומרגש בטיילת, אילו אטרקציות ותיקות ממשיכות להיות מומלצות גם עכשיו, ועל אילו פעילויות אסור לכם לוותר? ריכזנו עבורכם את כל מה שטוב וכדאי להכיר לפני החופשה הבאה באילת.

 

איפה קונים?

היכולת לבצע רכישות ללא מע"מ, הופכת את אילת לבחירה המנצחת עבור כל מי שמעוניין לשלב בין חופשה לבין שופינג. הטיילת בעיר הנופש מציעה מבחר מרשים של מקומות לבקר בהם בהיבט הזה, כולל חנויות של מותגים מובילים וכמובן גם את קניון עזריאלי מול הים וקניון עופר מלכת שבא. את הדוכנים של פעם שנפרשו על פני שטח נרחב, מחליף כיום בזאר אילת. מדובר במתחם מקורה שממוקם בטיילת הצפונית, פועל לאורך כל השבוע ומספק את חוויית הקניות האהובה בהתאמה לאופי האילתי העכשווי. תוכלו למצוא בו בגדים, נעליים, מזכרות, אביזרים לבית וכמובן גם את דוכני הצמות והחינה הנוסטלגיים.

 

היכן נהנים מאקסטרים?

אם גם אתם מתקשים להעביר חופשה בלי פעילויות שמקפיצות את הדופק, הגעתם למקום הנכון. התחילו עם אטרקציית ה-Fire Ball המפורסמת, שממשיכה לככב כבחירה הראשונה של מי שאינם סובלים מפחד גבהים. מדובר בחוויה שכבר הפכה לחלק מהנוף, ומיועדת למי שמחפש אדרנלין ורוצה לצאת עם תיעוד מהרגעים המפחידים. אפשרות נוספת, שמעודדת אתכם ליהנות מאתגר מסוג שונה, היא בחירה בספורט ימי. כולל שנורקלים, אופנועי ים, מצנח ים, אבובים, בננה ועוד.

 

מה מתאים לבילוי רגוע?

למרות שהטיילת באילת היא אחד מהאזורים השוקקים ביותר בעיר, עדיין תוכלו ליהנות בה גם ממעט שלווה ורוגע. ההמלצה העיקרית היא כמובן רביצה על אחד מחופיה, תוך הנאה מהנוף המרהיב והאווירה הייחודית. במהלך החורף בו עומס המבקרים בעיר פוחת משמעותית, תוכלו לצאת לטיול זוגי לאורך הטיילת וליהנות מקסם ייחודי לחופי הים האדום.

 

מה מומלץ לעשות עם ילדים?

ילדים הם ללא ספק בין קהלי היעד העיקריים של הטיילת, ולכן אחד מהאתגרים העיקריים בכל חופשה בעיר הוא בעיקר להספיק כמה שיותר. אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית באילת, תוכלו לצאת לשייט בסירה עם רצפת זכוכית או לעלות על סירת פדלים, כדי ליהנות מתצפית ייחודית על הים והעיר עצמה. אפשרות נוספת היא לבקר במזרקה המוזיקלית הסמוכה לטיילת, שכוללת מופעי מים שמסונכרנים עם מוזיקה. שעות פעילות המזרקה משתנות בהתאם לחודשי השנה, וכדאי לבחון את השעות העדכניות טרם ההגעה.

 

איפה אוכלים?

טיילת אילת מציעה אינספור הזדמנויות קולינריות בהן מסעדות, פאבים ודוכני רחוב. כך שגם מטיילים בררנים, בליינים שרעבים בשעות הקטנות של הלילה או נופשים צעירים שמחפשים את מנת הילדים המושלמת, ימצאו בקלות את המקום המתאים ביותר להעדפותיהם האישיות. במילים אחרות – לא תצאו מכאן רעבים.

 

מלונות על הטיילת באילת

טיילת אילת נחשבת לא רק למקום הבילוי המועדף על תיירים אלא גם לאזור לינה פופולארי. הסיבה לכך היא שלמרות שקיימות מגוון אטרקציות בכל רחבי העיר, אזור הטיילת נחשב ובצדק למקום האטרקטיבי והתיירותי ביותר. מסיבה זו, מי שמעוניין להפחית בכמות הנסיעות ולהישאר קרוב לכל מה שקורה, בוחר במלונות שממוקמים בסביבה.

 

במטרה להציע לאורחיה את החופשה המהנה ביותר, כל המלונות באילת של רשת דן ממוקמים בסמיכות לטיילת. דן פנורמה אילת משקיף אל הלגונה וממוקם במרחק הליכה קצרה מבתי הקפה והמסעדות של הטיילת; מלון דן אילת ממוקם במיקום מנצח על חופה הצפוני של העיר; ואילו מלון נפטון ממתין לכם ממש במרכז הטיילת באילת – למי שרוצים ליהנות ממקסימום אווירה ולהיות תמיד הכי קרובים שיש לאטרקציות המובילות של העיר.