חופשות ספא במלונות דן באילת

מנהל הבלוג 18/05/2023

חופשת ספא מפנקת היא ללא ספק אחת מהחופשות הפופולריות ביותר שיש, ולא בכדי: מדובר בחופשה מרגיעה, שמאפשרת לנו להתנתק מחיי היומיום, ליהנות מכמה ימי שלווה ושקט, למלא את המצברים ולחזור לשגרה רעננים ונמרצים יותר. כשמדברים על חופשת ספא אמיתית, כזו שמלאה בפינוקי ספא ייחודיים, אי אפשר שלא לדבר על רשת מלונות דן, ובאופן ספציפי יותר: על מלונות דן באילת. לפניכם כל מה שצריך לדעת על חופשות ספא במלונות המפנקים ביותר בעיר.

מלונות ספא באילת

דן אילת

דן אילת הוא מלון מרהיב ביופיו, שממוקם אל מול חופו העוצר נשימה של ים סוף. המלון מתהדר בעיצוב יוקרתי, מרשים וייחודי, ששואב השראה מהרי אילת היפהפיים והופך את השהייה והשיטוט ברחבי המלון לחוויה של ממש. על רקע הנוף והעיצוב המרהיבים של המלון, קיימים גם חדר כושר שמאובזר במכשור מתקדם, ולא פחות משלוש בריכות שחייה שונות: בריכה גדולה עם מגלשת מים, בריכה אולימפית שמיועדת עבור אנשים שאוהבים לשחות ובריכת זרמים עגולה.

פרט לכל אלה, במתחם המלון קיים גם ספא מפנק במיוחד, שמאפשר למתארחים בו להתנתק מחיי היומיום ולהיכנס למעין בועה של חופשה מלאה בשקט ובשלווה, כיאה לחופשת ספא אמיתית ומרגיעה. בספא ניתן ליהנות מסאונה איכותית וחדרי טיפולים בתעריף מיוחד לאורחי המלון, וכמו כן מג'קוזי חיצוני וחמאם טורקי, בהם אורחי המלון יכולים להשתמש באופן חופשי בשעות הפעילות.

דן פנורמה אילת

דן פנורמה נחשב לאחד מהמלונות הפופולריים ביותר באילת של רשת דן. במלון, אשר מתהדר ברמת שירות גבוהה ומשקיף אל עבר הלגונה המרהיבה של אילת, קיים מגוון של מתקני נופש, ובהם בריכת שחייה גדולה וחדר כושר חדיש ומאובזר בכל טוב. גולת הכותרת של המלון היא ללא ספק מועדון הבריאות שלו, במסגרתו מופעל ספא בשם JAH SPA, שמציע למתארחים בו מתקנים כמו סאונה רטובה ומקלחות, וכמו כן מגוון של טיפולים ועיסויים:

– עיסוי שבדי קלאסי – עיסוי שמטרתו להפיג מתחים ולסייע בהרפיה ובשחרור של השרירים.

– עיסוי אדמה – עיסוי עתיק לכפות הרגליים, שמשלב טכניקות מעולם הרפלקסולוגיה.

– עיסוי פיוז'ן – עיסוי שמתאפיין במספר טכניקות עיסוי שונות, בהתאמה מלאה לרצונות ולצרכי המטופל.

– עיסוי רקמות עמוקות – עיסוי עמוק וממוקד, שמאפשר להגיע לשכבות העמוקות של הגוף ולשחרר אזורים תפוסים.

– עיסוי שיאנדי – עיסוי שמהווה מעין שילוב בין שיטת העיסוי היפנית לשיטת העיסוי התאילנדית, ומתאפיין במתיחות הנהוגות בעולם התאילנדי ובלחיצות מעולם השיאצו.

– עיסוי לנשים הרות – טיפול עדין, מרגיע ומלטף, שתומך בגוף ומספק למטופלת אנרגיה.

– עיסוי באבנים חמות – טיפול שמתבצע באמצעות אבני בזלת מחוממות אשר נטבלות בשמנים ארומטיים.

– עיסוי פולרטי – עיסוי עדין שמתמקד בקצוות הגוף: הקרקפת, כפות הידיים וכפות הרגליים.

טיפול פנים באילת

נפטון אילת

נפטון אילת ממוקם במה שמכונה "פריים לוקיישן". המלון נמצא ממש במרכזה של הטיילת באילת, על שפת ים סוף ואל מול נופם עוצר הנשימה של הרי אדום. פרט לסוויטות ולחדרים יפהפיים, חדר כושר מאובזר ושלוש בריכות שחייה שונות, במלון קיים גם ספא מפנק במיוחד, שמציע למתארחים בו מגוון רחב של טיפולים, ובהם:

– עיסוי תאילנדי – עיסוי הכולל מתיחות ולחיצות איטיות ברקמות הרכות באמצעות המפרקים של המעסה, במטרה להמריץ את מחזור הדם.

– פוט מסאז' – טיפול המתמקד בכפות ברגליים ומשלב עיסוי ולחיצות, שמטרתם לשפר את אספקת הדם לכפות הרגליים ולשאר חלקי הגוף השונים.

– עיסוי פנים וקרקפת – עיסוי המתמקד בכל חלקי הראש והצוואר, ומסייע בשיכוך כאבים באזורים הללו.

– איורוודה – עיסוי שמטרתו להמריץ את מחזור הדם ולחזק את רקמות העור. העיסוי מתבצע באמצעות שמנים שמלחחים את העור ומעניקים לו גמישות ורכות.

– עיסוי אינדיאני – שיטת עיסוי ייחודית, אשר מתבצעת באמצעות חלוקי נחל מחוממים ושמני מרפא. מטרת העיסוי היא להרפות את גוף המטופל, להרגיע את הנפש ואף לשחרר רעלים.

– פינוק אנטי סטרס – טיפול אשר מתחיל בטבילה באמבט של מלחים שמועשר במינרלים, ממשיך בעיסוי ובטבילה נוספת באמבט, ומסתיים בעיסוי קרקפת מפנק.

– פילינג מלח – עיסוי המתבצע עם שמן שומשום חם ורסיסי מלח מים המלח, במטרה להסיר תאי עור מתים ולספק לעור מראה זוהר, רענן וחיוני יותר.

– טיפולי פנים – טיפולים שכוללים ניקוי לפנים, פילינג, תמציות צמחים מיוחדות ומסכות יופי שמטרתן למצק את העור.