מה אוכלים באילת – מדריך קולינרי מקומי

מנהל הבלוג 30/08/2022

חופשה מושלמת ומנצחת חייבת לכלול גם אוכל טעים, ואין כמו נופש באילת כדי ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית מסוגה. נכון, אילת ידועה כעיר נופש מושלמת ויש בה חופים מדהימים ומגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, אך החופשה בעיר הדרומית לא הייתה מושלמת ללא האוכל הטעים.

בכתבה זו הכנו עבורכם מדריך קולינרי מקומי לנופשים באילת. הדרך הבטוחה לחופשה מדהימה עם אוכל טעים מתחילה בבחירת המלון באילת, וזו ההזדמנות לציין כי ארוחות הבוקר המוגשות במלונות דן באילת מבטיחות לכם חגיגה של טעמים וחוויה קולינרית נפלאה וייחודית מסוגה.

אז מה אוכלים באילת? בואו נתחיל עם ארוחות בוקר מומלצות ונעבור אל ארוחות הצהריים ולמקומות הפתוחים מאוחר בלילה ובשבתות ובחגים.

ארוחת בוקר מומלצת באילת

אולי אנחנו קצת משוחדים, אבל ארוחת הבוקר הטובה ביותר באילת מוגשת במלון דן אילת, חד משמעית. שמו של המטבח העשיר במלונות דן יצא למרחוק, ואם אתם מחפשים ארוחת בוקר עשירה, טעימה, בריאה ואיכותית, כדאי בהחלט להגיע לדן אילת.

אפשרות נוספת לארוחת בוקר טעימה ומשביעה באילת היא מסעדת ניין ביץ' הממוקמת קרוב למלון נפטון, בטיילת החוף הצפוני ובסמוך לקניון מול הים. כדאי להגיע עם תיק מאורגן ובגדי ים ומגבות כדי לבלות בחוף הסמוך לאחר הארוחה.

ארוחת צהריים מושלמת באילת

אם אנחנו מחפשים מסעדות מצוינות ופופולריות לארוחת צהריים במהלך החופשה באילת, אנו צפויים לגלות כי המבחר הוא עצום וקשה לבחור איפה לאכול. בכתבה זו נציג שתי מסעדות הנחשבות לפופולריות, אלו מסעדות ותיקות הממוקמות בעשירייה הפותחת של המוסדות הקולינריים באילת, וחובה לבקר בהן.

מסעדת פאגו פאגו היא מוסד קולינרי פופולרי בקרב המקומיים והנופשים באילת, המסעדה נמצאת במיקום מדהים על החוף, מול נוף מרהיב של הים הכחול. פאגו פאגו ממוקמת במרינה הצפונית, המסעדה מציעה תפריט מגוון הכולל מאכלי ים, דגים, סושי ומנות בשריות עם נתחי בשר עסיסיים.

המפלט האחרון היא מסעדה מעולה ופופולרית באילת. אין אפשרות לכתוב על מסעדות ובילוי קולינרי בעיר בלי להזכיר את המפלט האחרון. המסעדה הוותיקה מציעה תפריט מושקע הכולל מבחר מנות דגים ופירות ים, וכל המנות הן איכותיות וטעימות. האווירה במקום אינטימית ושלווה, לכן זהו מקום בילוי מועדף בקרב זוגות רומנטיים.

מקומות שפתוחים מאוחר בלילה באילת

אחרי לילה של בילויים חייבים לעצור לאכול, ואין כמו אוכל טעים ומעט מושחת כדי לסיים את הבילוי המושלם. בלב מרכז התיירות באילת נמצא הדיינר, מסעדת מזון מהיר כמו באמריקה המציעה תפריט מושחת הכולל המבורגר גדול עם מבחר תוספות מקוריות ומלהיבות, נאגטס, כריכים, נקניקיות עגל ועוד.

מסעדת ראנץ' האוס באילת מציעה תפריט בשרי עשיר ומגוון, המטבח פתוח עד השעה 23:00. מסעדת הבשרים ממוקמת בטיילת רויאל, התפריט כולל מגוון תוספות לצד המנות הבשריות ושלל קינוחים מתוקים וטעימים.

מסעדות מומלצות באילת שפתוחות בשבת

פסטורי היא מסעדה איטלקית הפתוחה בשבת ונחשבת גם לידידותיות במיוחד לילדים. המסעדה מציעה תפריט עשיר בסגנון טוסקנה הכולל פירות ים, דגים ובשרים משובחים, מנות פתיחה מעולות, פסטות מעולות ועוד.

אגאדיר היא מסעדת המבורגים פופולרית ואהובה באילת, המסעדה פתוחה בשבת, התפריט עשיר וכולל מבחר מנות בשריות ועסיסיות.

המסעדות הכשרות הכי טובות באילת

קפה אופטימי מציע תפריט כשר המבוסס על המטבח האיטלקי, המסעדה ממוקמת ליד קניון מול הים, בתחילת הטיילת, וצופה לנוף מרהיב של מפרץ אילת.

הסרדין היא מסעדת דגים כשרה באילת שהפכה לשם דבר בקרב חובבי הדגים, המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל דגים טריים, נתחי בשר ועוד.

אוכל במלונות דן באילת

רשת מלונות דן מציעה מספר בתי מלון באילת, במיקומים מרכזיים. מלונות דן באילת מספקים חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת, וידוע כי המטבח במלונות של הרשת עשיר במיוחד. המטבח העשיר והאיכותי במלונות דן אילת מבטיח לנו תפריט קולינרי מגוון, וכל ארוחה הופכת לחגיגה של טעמים, מרקמים, ריחות משכרים וצבעים מרהיבים.