קצת על החוף הצפוני באילת

מנהל הבלוג 13/12/2020

למה כדאי לבחור מלון הממוקם באזור החוף הצפוני באילת? מדוע החוף הצפוני של אילת הפך לפופולרי בקרב הישראלים והתיירים? מה יש לעשות באזור ואילו מלונות יוקרה יש לרשת מלונות דן באזור זה? כל זאת ועוד בעמוד זה.

ראשית, מעט מידע כללי על חופי אילת. אורכו של מפרץ אילת הוא כ-180 ק"מ, ומשני צדי המפרץ שוכנות מצרים, ירדן, ערב הסעודית וכמובן ישראל. רצועת החוף השייכת לישראל נמתחת לאורך כ-14 ק"מ ונהוג לחלק את האזור לשני חלקים:

אזור החוף הצפוני אילת – אזור התיירות הפופולרי ושוקק החיים באילת, רצועת החוף היפהפייה כוללת את הטיילת המפורסמת ויש באזור שפע מלונות ופתרונות לינה נוספים, מרכזי קניות עם חנויות מותגים ללא מע"מ, מסעדות טובות ושלל אטרקציות וחופים מטופחים ומסודרים. החוף הצפוני של אילת מתחיל בגבול ירדן ומסתיים בחוף הדקל.

אזור החוף הדרומי אילת – אזור מתוייר פחות המציע אווירה רגועה יותר לעומת החוף הצפוני, באזור זה יש את אתרי הצלילה הטובים בעיר הדרומית, ויש גם מספר חופים פתוחים עם נוף פראי.

מה יש באזור החוף הצפוני?

כאמור, אזור החוף הצפוני של אילת הוא אזור התיירות המפותח יותר. הנופשים באזור נהנים ממגוון רחב של מלונות יוקרה לצד מלונות בוטיק, מלונות פשוטים, אכסניות, מלוניות ועוד. החוף הצפוני מתגאה בטיילת החוף המפורסמת והפופולרית, הטיילת נחשבת לאטרקציה המרכזית לנופשים בעיר התיירות הדרומית, לאורכה עשרות בתי מלון, מסעדות, חופים מסודרים, בתי קפה, ברים, מועדונים, חנויות, דוכנים, מועדוני צלילה וספורט ימי וכו'.

הנופשים בחוף הצפוני של אילת נהנים מגישה מהירה ונוחה לחופי הים הפופולריים, יש מלונות יוקרה המציעים חוף פרטי מטופח עם מתקנים, ובנוסף הנופשים באזור נהנים מגישה מהירה לטיילת החוף ולאטרקציות הרבות באזור.

בסמוך לטיילת החוף הצפוני נמצאים המלונות הטובים ביותר באילת, אלו מלונות איכותיים המציעים לנופשים את כל הנוחות והפינוק הנדרשים לחופשה משפחתית או רומנטית.

המלונות בחוף הצפוני של אילת מוקפים במרכזי קניות, בחנויות אופנה ומותגים מובילים, בחנויות יוקרה של תכשיטים, במסעדות גורמה, בבתי קפה ובמקומות בילוי אטרקטיביים.

במהלך החופשה באזור זה תוכלו לשלב בין בילויים במתקני המלון ובחופי הים הנהדרים לבין שופינג, בילויים מסביב לשעון, אטרקציות לילדים ולמבוגרים וחוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה.

אטרקציות חובה בחוף הצפוני

עיר התיירות המובילה של ישראל מציעה שפע אטרקציות לנופשים באילת, חלק גדול מהאטרקציות ממוקמות בחוף הצפוני וקל להגיע אליהן מהמלון. כדאי לבלות בחופים הפופולריים ושוקקי החיים כמו חוף דן אילת, חוף נפטון, מיקה ביץ', ממן, חנניה וכו'.

בחופים המובילים תמצאו מועדוני שיט, צלילה וספורט ימי, אפשר לשכור ציוד לשנורקל, לצאת להפלגה ביאכטה מפוארת, ללמוד צלילה או לחוות צלילת הכרות עם מדריך צמוד, ליהנות מבננה ומצנחי ים, לשכור סירת מנוע ואופנועי ים לנהיגה עצמית, לחתור מקיאקים, ליהנות מאבובים וסקי ים ויש עוד מגוון פעילויות ספורט ימי באזור.

אטרקציות חובה נוספות באזור החוף הצפוני אילת הן החלקה על הקרח בקניון אייס מול, שופינג בחנויות ללא מע"מ בקניון מול הים, המזרקה המוזיקלית (הכי גדולה בישראל), טיול בלגונה החדשה, סיור מודרך בפארק הצפרות ועוד.

לחובבי השופינג כדאי לנצל את המחירים הפטורים ממע"מ ואפשר לצאת למסע קניות מענג וחווייתי בגלריית המעצבים הממוקמות בטיילת המלך שלמה, בקניון מול הים הנחשב לקניון הרווחי ביותר בישראל, בקניון עופר, בקניון אייס מול הידוע, בשדרת חנויות היוקרה לה בובארד, ואל תוותרו על קניות במתחם הרוכלים בטיילת (בזאר אילת).

אילו מלונות של רשת דן ממוקמים בחוף הצפוני באילת?

רשת מלונות דן היא רשת בתי המלון היוקרתית בישראל, המלונות של הרשת באילת אהובים מאוד ופופולריים בקרב ישראלים ותיירים מחו"ל. מלונות רשת דן הממוקמים באזור החוף הצפוני הם מלון דן אילת, מלון דן פנורמה ומלון נפטון.

מלון דן אילת מבטיח לכם חופשה יוקרתית במלון מעוצב המציע אווירה אקסקלוסיבית, חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים, מיקום מעולה, שפע מתקני נופש ופנאי, מתחם ספא, בריכות שחייה וחוויית אירוח ייחודית.

דן פנורמה אילת מציע לכם חופשה בגן עדן, המלון ממוקם על שפת הלגונה היפה, במרחק של הליכה קצרה מחוף הים ומכל האטרקציות בחוף הצפוני. פופולרי במיוחד בקרב משפחות, אך לא רק.

מלון נפטון, ממש על הטיילת באילת, מציע לכם גישה מהירה לחוף, והוא מתאים למשפחות ולזוגות המעוניינים להתנתק מהשגרה וליהנות מחופשה נפלאה ובלתי נשכחת על הים האדום.

אנו מציעים מגוון דילים לאילת לאורך השנה, וכן הטבות בלעדיות למזמינים באתר הרשמי. רשת מלונות דן מתחייבת למחיר הנמוך ביותר בעת הזמנה ישירה באתר.