חופשה מיוחדת בארץ: מקומות מיוחדים שנראים כמו חו"ל

מנהל הבלוג 17/06/2021

מחפשים מקומות בארץ שנראים כמו חו"ל? מקומות לא מוכרים שעדיין לא נפשתם בהם? ובכן, לא תמיד חייבים לטוס כדי ליהנות מחופשה חווייתית במקומות מיוחדים, יש בישראל מקומות רבים שלא נופלים מאתרי התיירות המוכרים בחו"ל. במיוחד השנה, אתם יכולים לתכנן חופשה מיוחדת בארץ, בלי להחתים דרכון ולרכוש כרטיס טיסה, וליהנות מחוויה ייחודית ונפלאה ומאווירה קסומה.

נשארים בארץ ומרגישים בחו"ל

החשש מהידבקויות והביורוקרטיה המתישה שכרוכה בטיסה לאחר משבר הקורונה גרמה לישראלים רבים להחליט כי הקיץ נשארים בארץ, ובהחלט לא חסרים מקומות נפלאים בישראל שיעניקו לכם תחושה של חו"ל. החל מהצפון הנפלא ועד לאילת והרי אילת המיוחדים, תמיד תוכלו לגלות נוף שעוד לא ראיתם, חוף שלא טבלתם בו ומבנה היסטורי של הכרתם. בכתבה זו בחרנו להתמקד באזור חיפה והצפון ובאזור ירושלים, שני אזורים נפלאים בהם תמצאו כמה נקודות עניין ייחודיות ומפתיעות לכל המשפחה. אם אתם כבר סגורים על החופשה שלכם ורוצים כבר למצוא מבצע משתלם – גלו מגוון דילים לחופשה מושלמת בארץ ברשת מלונות דן >>

חופשה מגוונת בחיפה ובצפון

אזור חיפה מציע כמה מקומות מיוחדים שלא תמצאו כמותם באף מקום אחר בארץ. המושבה הגרמנית בחיפה מציעה מבנים עתיקים מתקופת הטמפלרים, וכדאי לבקר במבנים המשוחזרים היטב וליהנות ממגוון המסעדות האותנטיות בשדרה הקסומה הזו, המציעות תפריט עשיר ועיצוב מקורי. לא רחוק מהמושבה הגרמנית תמצאו את המרכז הבהאי העולמי הלא הם הגנים הבהאים המפורסמים והמיוחדים. הגנים הבהאים הוכרו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 2008, והם מטופלים על ידי מתנדבים מציבור הדת הבהאית. קראו עוד על הגנים הבהאים ודת זו בכתבה הזו >>

אם אתם מחפשים חופי ים מיוחדים, אז לא רחוק מחיפה ומעט דרומית לה, תמצאו את חוף דור הנפלא. חוף דור-הבונים, הידוע בשמו הישן חוף טנטורה, נחשב לחוף המפורץ ביותר של הים התיכון בתחומי ישראל. חוף זה ידוע בהיותו מן היפים מבין חופי ישראל, והוא כולל כמה דברים ייחודיים כמו איים, ריבוי מפרצונים וטבלאות גידוד, מפרץ צדפים, מערה ועוד.

אם תרצו להצפין מעט מחיפה, תרשו לנו להמליץ על אזור הגליל המציע נופים קסומים ואווירה פסטורלית. באזור הגליל יש שמורות טבע קסומות עם נחלים ומעיינות, מבנים עתיקים, מוזיאונים מעניינים ושווקים אותנטיים, ומובטחת לכם חופשה מיוחדת בארץ עם צילומים הנראים כמו מחו"ל.

לרשת מלונות דן ישנם 3 מלונות בחיפה בהם תוכלו להתארח ולהגיע בקלות לאטרקציות המובילות בעיר. צפונית יותר מחיפה, תוכלו להזמין נופש באחד ממלונות רשת דן בצפון, כמו מלון רות בפסגת הר כנען בצפת או מלון המעיין בלב העיר נצרת. מהמלונות בצפון אפשר לצאת לטיולי כוכב בשמורות הטבע וביישובי הסביבה.

נופש קסום בירושלים ומטה יהודה

אם אתם רוצים לספוג אווירה של חו"ל, ואם נהיה מדויקים יותר – להרגיש איטליה וצרפת, אז תוכלו לתכנן חופשה מקורית ומיוחדת בירושלים ולצאת לטיול ביקבי הבוטיק שבחבל יהודה. האזור מזכיר את חבל טוסקנה באיטליה ואת אזור בורדו שבצרפת. במטה יהודה יש יקבי בוטיק רבים וניתן לטייל בין הכרמים הרבים בהם תתרשמו מהענבים המשובחים שמגדלים באזור לתעשיית היין.

סיורים ביקבי בוטיק במטה יהודה כוללים טיול רגלי בכרם המוריק וסיור מודרך הכולל טעימות ביקב עצמו. האזור כולו מציע גבעות ירוקות עם מטעים וכרמים, פינות חמד רומנטיות, אוויר צלול ומפגשים עם אנשים מיוחדים שהיין זורם בעורקים שלהם.

ואם כבר חופשה מיוחדת באווירה של חו"ל, מלונות דן בירושלים מושלמים לאווירה בינלאומית עם קסם זר ויוקרתי. מבתי המלון בירושלים כדאי להגיע גם למנזר סנט ג'ורג' התלוי על מדרון ההר ובו כוכים רבים בתוך הסלע המשמשים כחדרים ואולמות תפילה. כדאי לבדוק מראש מתי ניתן לבקר במנזר עצמו, אפשר להסתפק גם בנקודת התצפית על המנזר היפהפה והעתיק ולשלב טיול רגלי בוואדי קלט.

כדאי גם לשלב בתוכנית גם ביקור קולינרי מהנה בהוספיס האוסטרי הממוקם ברובע המוסלמי בעיר. המבנה היפהפה מזכיר את המבנים העתיקים באירופה, המקום מתופעל על ידי צליינים אוסטרים, יש בו בית קפה בסגנון אוסטרי מובהק בו תיהנו מחוויה קולינרית במיטבה עם גולש הונגרי משובח, שניצל בסגנון וינאי, קפה וינאי מעולה, עוגות שיזכירו לכם את בתי הקפה באירופה ועוד.

חופשה בארץ לתקופה הקרובה במחירים בלעדיים >>