חופשה משפחתית בארץ עם מלונות דן! איפה כדאי לנפוש?

מנהל הבלוג 17/06/2021

אז איפה נופשים עם המשפחה ב-2022? במיוחד עכשיו, אין כמו חופשה משפחתית בארץ. מדינת ישראל ידועה בנופיה המרהיבים ובשלל אתרי התיירות המושכים רבבות תיירים מחו"ל ונופשים מקומיים רבים. אספנו עבורכם כמה אפשרויות מלהיבות לנופש משפחתי מוצלח ברשת המלונות היוקרתית ביותר בארץ.

חופשה משפחתית באילת

משפחות רבות בישראל בוחרות לנפוש מידי שנה באילת. עיר הקיט הדרומית מציעה כל מה שצריך לנופש משפחתי חווייתי ובלתי נשכח, החל ממלונות מפוארים עם חדרים מרווחים, מתקנים איכותיים כמו בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי, חדר כושר משוכלל, מועדון בריאות וספא המתאים להורים, מועדון לילדים וכמובן ארוחות מעולות בחדר האוכל ובמסעדות.

כאשר מתכננים חופשה משפחתית בארץ – אילת תמיד ניצבת בראש בגלל חופי הים הנפלאים, האטרקציות הרבות לכל המשפחה ולכל הגילים, חוויית הקניות ללא מע"מ, המסעדות המעולות והטיילת הציורית. נופש באילת מבטיח שילוב מושלם בין בילוי נפלא במלון המציע מתקנים מעולים לבין טיולים במדבר ובילוי באטרקציות כמו צלילה, שחייה עם דולפינים, שיט, החלקה על הקרח בקניון אייסמול, קניות ועוד.

נבחרת המלונות באילת של רשת דן תספק לכם את כל מה שנחוץ לחופשה משפחתית בלתי נשכחת, ביניהם מלון דן אילת הידוע המציע חופשה יוקרתית במחיר משתלם, מלון דן פנורמה המציע מיקום מרכזי, בריכות שחייה גדולות, מועדון בריאות וספא עם טיפולים מפנקים לגוף ולנפש, מועדונים לילדים, צוות הווי ובידור וחוויה קולינרית מלהיבה וייחודית, ומלון נפטון אילת, בעל מיקום מושלם בטיילת של אילת, המתאים מאוד למשפחות.

חופשה משפחתית בירושלים

ירושלים, בירתה הנצחית של ישראל, מציעה אתרי תיירות, היסטוריה ומורשת חשובים ומעניינים, ואין כמו נופש משפחתי בעיר הקודש המציעה שפע אטרקציות ואוויר צלול כיין. כאשר מתכננים נופש משפחתי בארץ ומחליטים על חופשה בירושלים מומלץ לבחור מלון במיקום מרכזי כדי להגיע בקלות ובנוחות לכל האתרים והאטרקציות ברחבי העיר.

רשת מלונות דן מציעה לנופשים 4 מלונות מפוארים בירושלים המתאימים למשפחות ישראליות. בין מלונות הרשת ניתן למנות את מלון המלך דוד היוקרתי המהווה אתר היסטורי בפני עצמו ומשקיף על חומות העיר העתיקה, מלון דן ירושלים השוכן על מדרונות הר הצופים ומציע חוויית אירוח ייחודית ואווירה מרגיעה ופסטורלית, מלון דן פנורמה המציע מיקום מצוין, חדרים מרווחים, סוויטות מפוארות, בריכה מרווחת וחוויה קולינרית מנצחת, ומלון דן בוטיק המשקיף על חומות העיר העתיקה והר ציון ומציע חוויית אירוח ונופש ייחודית וסטנדרט גבוה במיוחד.

נופש משפחתי בחיפה

חיפה ידועה בחופי הים המטופחים, בטיילת החוף הנפלאה, בטיילת לואי ממנה ניתן להשקיף על מקדש הבהאים ואזור המפרץ, במסעדות המעולות ובשמורות הטבע הקרובות. נופש משפחתי בחיפה מבטיח חוויה נהדרת להורים ולילדים, ולא מעט מן האטרקציות הנפלאות של העיר נמצאות בקרבת המלונות של רשת דן. אתם מוזמנים להתארח במלון דן כרמל או במלון דן פנורמה הנמצאים על פסגת הר הכרמל ומשקיפים לעבר הים הכחול.

חופשה משפחתית בצפון – בקיץ ובחורף

משפחות רבות אוהבות לנפוש בצפון כדי לצאת לטיולים רגליים ורכובים בשמורות הטבע המדהימות ביופיין, לבלות באגם הכנרת, בקיאקים ובשלל אטרקציות נוספות באזור. הצפון ירוק כל השנה ומציע אווירה פסטורלית ומרגיעה, יש שווקים ססגוניים, מרכזי מבקרים, יקבי בוטיק, אתרי מורשת והיסטוריה, מוזיאונים מעניינים ושפע אטרקציות המתאימות לילדים.

כדי ליהנות מחופשה משפחתית בלתי נשכחת בצפון, הזמינו חבילת אירוח באחד ממלונות דן בצפון, ביניהם מלון רות בצפת הממוקם במבנה אבן עתיק ויפהפה, או במלון המעיין נצרת המציע מיקום מרכזי וחדרים מפנקים והליכה קצרה לכל האטרקציות המרכזיות בעיר.

ספונטניים? קבלו חופשה בארץ במבצע!

אם אתם מהירי החלטה ורוצים להזמין דיל משתלם לטווח הקרוב, אנו ממליצים לכם לבדוק את הדילים החמים שלנו לחופשה בארץ עם התחייבות למחיר הטוב ביותר בעת הזמנה באתר הרשמי. הזמינו עכשיו!