איפה נופשים עם הילדים? מלונות דן מייעצים

מנהל הבלוג 03/05/2021

מחפשים המלצות לחופשה מדהימה ובלתי נשכחת עם הילדים? קראו איך לתכנן חופשה בארץ לכל המשפחה, אילו מלונות מומלצים למשפחות, ואיפה תמצאו דילים מעולים לנופש עם הילדים.

טיפים לתכנון חופשה משפחתית עם ילדים

מומלץ לתכנן היטב את החופשה עם הילדים, ולבחור יעד אטרקטיבי המציע פתרונות לינה איכותיים, בדגש על מלון המציע מבחר מתקני נופש ופנאי, בריכה כמובן ומועדון לגילים קטנים ואפילו לגילאי העשרה. כאשר בוחרים יעד לחופשה עליכם לבדוק אילו אטרקציות המתאימות לכל המשפחה יש באזור המלון, לחפש המלצות על מסעדות טובות באזור, ולקרוא על מרכזי מבקרים המציעים פעילויות לקטנטנים וכו'.

תכנון נכון של חופשה בארץ עם ילדים מתחיל בהגדרת תקציב ויש להתייחס גם למזג האוויר. הגדרת התקציב מאפשרת לכם לבחור מלון איכותי המתאים למשפחות, עדיף לבחור מלון המציע חדרי משפחה מרווחים, מבצעים משתלמים, בריכת שחייה גדולה (חשוב לוודא שהבריכה מחוממת אם מתכננים חופשה בסתיו או בחורף), ארוחת בוקר ישראלית עשירה, מתקני נופש המתאימים לכל המשפחה, חדר כושר וכו'.

אם אתם אוהבים טיפולי ספא במהלך החופשה אל תוותרו על מלון המציע מתחם ספא יוקרתי עם תפריט טיפולים מגוון. בזמן שהילדים מבלים בבריכה או במועדון אתם יכולים לנוח, ליהנות מטיפול מפנק לגוף ולנפש, לקרוא, לצאת לשופינג ועוד.

המלצות לחופשה משפחתית בלתי נשכחת

אילת
ישראל היא מדינה קטנה יחסית אך יש בה שפע אתרי תיירות ומגוון רחב של אטרקציות לכל הגילים. לאחר שבחרתם מלון איכותי ויוקרתי המתאים לאוהבי החיים הטובים תוכלו לבדוק אילו אטרקציות מומלצות יש במרחק קצר מהמלון, כך תוכלו להגיע בקלות לאתרים השונים, בלי לנהוג שעות ארוכות מאטרקציה אחת לאחרת.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת כדאי לכם לבחור חבילת נופש באחד ממלונות רשת דן בעיר, מלונות הרשת ממוקמים במיקומים האטרקטיביים ביותר בחוף הצפוני, בסמוך לחופי הים, לטיילת הידועה, למרכזי הקניות הפופולריים ולאטרקציות רבות. באפשרותכם להזמין חופשה עם הילדים במלון דן אילת, דן פנורמה או נפטון, כל המלונות מציעים חדרי משפחה ומועדון לילדים, בריכת שחייה גדולה, מתקנים שונים וחוויה קולינרית מרגשת. במלונות היוקרה יש גם מתחם ספא המתאים להורים. במהלך החופשה כדאי לבקר באטרקציות מעולות לילדים באילת כמו ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, פארק הצפרות, החלקה על הקרח באייס מול, טיולי ג'יפים בהרי אילת, הפארק האתגרי ועוד.

לכל מלונות דן באילת >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תל-אביב
אתם יכולים לתכנן חופשה נפלאה גם בתל אביב, כדאי להזמין חדרי משפחה במלון דן תל אביב או במלון דן פנורמה תל אביב. המלונות ממוקמים במרכז העיר, בסמוך לחוף ולטיילת, ובמרחק של הליכה קצרה מהאטרקציות המרכזיות בעיר. בסמוך למלון תמצאו שפע אטרקציות המתאימות לכל המשפחה כדוגמת סיור בשכונת נווה צדק ובה מוזיאונים מעניינים, גלריות לאמנות, חנויות בוטיק ואטרקציות נוספות. כמו כן, כדאי לבלות עם הילדים בטיילת ובנמל, לטייל בסמטאות יפו העתיקה עם אפשרות לצאת לשיט מהנה בים הכחול, ואין לוותר על ביקור במוזיאון תל אביב ובמוזיאון הטבע, וכמובן כדאי לנצל את החופשה במרכז כדי לבלות עם הילדים במרכזי הקניות המובילים בעיר.

לכל מלונות דן בתל אביב >>

ירושלים
חופשה משפחתית מושלמת תוכלו למצוא גם בירושלים, עיר הקודש ובירת ישראל. לרשת מלונות דן יש 4 מלונות יוקרה ברחבי העיר ותוכלו ליהנות מחופשה אקסקלוסיבית ומהנה במלון, ולבקר בכמה אטרקציות חובה בירושלים שמתאימות לילדים כמו אקווריום ישראל, גן החיות התנ"כי, פארק השעשועים קיפצובה ועוד. כמובן שכמה מן האטרקציות המסורתיות בירושלים מתאימות אף הן לכל המשפחה ומספקת חוויה היסטורית ושורשית, מקומות כמו הכותל המערבי, העיר העתיקה, עיר דוד וכד'.

לכל מלונות דן בירושלים >>

חיפה
אם מזמן לא נפשתם בחיפה כדאי לכם לבחור חדר משפחתי במלון דן כרמל או בדן פנורמה, המלונות מציעים בריכת שחייה ומתקנים לכל המשפחה. מהמלונות של הרשת קל להגיע לגן האם ולגן החיות הלימודי הממוקם בו, לגנים הבהאים, טיילת לואי ועוד. באופן כללי, חיפה מתאימה מאוד לילדים עם שלל אפשרויות לבילוי כמו טיולים ביערות הכרמל, חופי הים הנהדרים, הרכבל הידוע, הטכנודע המרתק ועוד.

לכל מלונות דן בחיפה >>

דילים לחופשה עם הילדים

חופשה משפחתית עם ילדים יכולה להיות כרוכה בעלות גבוהה בהתאם למספר הנפשות במשפחה ולכן רשת מלונות דן מציעה מעת לעת מבצעים משתלמים לנופש משפחתי. מומלץ להתעדכן בדילים על מלונות בארץ מבית רשת דן ולנצל את המבצעים שלנו לאורך השנה. רשת מלונות דן מחויבת להעניק לכם ולילדיכם את הטוב ביותר בכל מקום בו תבחרו לנפוש בארץ.

נציגי רשת מלונות דן ישמחו לסייע לכם לתכנן חופשה בארץ עם הילדים, כל המלונות ממוקמים באזורי התיירות הפופולריים והאטרקטיביים ביותר, ומובטחת לכם חופשה נפלאה וגדושה בחוויות, בקולינריה משובחת ובשפע אטרקציות לילדים ולכם.

רוצים לקבל את כל המבצעים החמים בתאריכים הקרובים במקום אחד? היכנסו לעמוד הדילים החמים שלנו ותוכלו למצוא חופשה בארץ במחירים הטובים ביותר.