אילת! כי חורף

מנהל הבלוג 23/11/2020

הקונספט של חופשת חורף באילת הופך פופולרי יותר ויותר ולא בכדי. ישנם יותר מדי יתרונות לנפוש דווקא בחורף. רוצים לדעת למה כדאי גם לכם לצאת לחופשה מפנקת ומלהיבה באילת בחורף? ריכזנו עבורכם מגוון סיבות.

ובכן, עיר התיירות הדרומית מזמינה אתכם לחופשת חורף מושלמת ומציעה מבצעים משתלמים, שלל אטרקציות מיוחדות, חוויה קולינרית מובטחת וכמובן חגיגת קניות בחנויות ללא מע"מ. כל זאת, במזג אוויר נוח, אווירה נינוחה וקסם מיוחד ששמור רק לים האדום. אז מה כל כך טוב בנופש חורפי באילת? ואיפה תמצאו דילים מעולים? המשיכו לקרוא!

מזג אוויר מושלם לנופש באילת

כאשר מדמיינים חופשה באילת בדרך כלל חושבים על מסיבות ופעילויות בבריכה, חופי ים עמוסים בנופשים מקומיים ובתיירים מחו"ל, שופינג בחנויות מותגים וחופשת בטן גב קלאסית. ומה קורה בחורף? פחות או יותר אותו הדבר, רק עם מזג אוויר נוח הרבה יותר ופחות תיירים ונופשים שמנצלים את חופשת הקיץ לנופש משפחתי.

בחורף באילת, הטמפרטורות נעות סביב 20-25 מעלות בממוצע ביום. במהלך הלילה, הטמפרטורות נעות סביב 10 מעלות בממוצע. למרות שאילת נמצאת במרחק של כחצי שעת טיסה בלבד, האקלים המדברי באזור מאפשר לכם להימלט מהחורף בשאר חלקי הארץ. לרוב, בזמן שבכל הארץ הולכים עם מעיל ומטריה, באילת אפשר להשתזף ולבלות בים ובבריכה בזכות מזג האוויר המושלם בעיר הדרומית.

עם זאת, בהחלט ייתכן שגם באילת יהיה מזג אוויר קריר יותר מכדי להיכנס לים או לבריכה, אבל אל דאגה, מגוון הפעילויות שניתן לעשות באילת, הבריכות המחוממות במלונות, הספא, הטבע והקולינריה, יהפכו את חופשת החורף שלכם ללא פחות ממושלמת.

חורף באילת: פסטיבלים, מסיבות, אוכל וקניות

פסטיבלים מעניינים כמו פסטיבל הג'אז הידוע, פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ופסטיבל סוף שבוע של אהבה – כל אלה מתקיימים באילת במהלך החורף.

בעונת החורף תוכלו לקחת חלק פעיל בהפעלות מקוריות ואותנטיות המתקיימות ברחבי אילת, לדוגמה פעילות יוגה מול הים המתקיימת ברחבה של מלון דן שלוש פעמים בשבוע, הפעילות מתאימה לכל הגילים וחשוב להגיע עם בגדים נוחים.

בחופשת החורף באילת תוכלו לבלות בכל חופי הרחצה המטופחים, כדאי לבקר גם בבריכות סתלבט על המים שבריף הדולפינים. כך תוכלו לשלב בין שחייה או צלילה עם דולפינים חביבים לבין טיפולי ספא, בילוי בבריכות המחוממות וארוחה בריאה.

אטרקציות חורף מיוחדות באילת

יש הרבה אטרקציות באילת בחורף וכדאי לנצל את מזג האוויר המושלם לטיולים בטבע המדברי. אפשר לצאת לטיולי ג'יפים וטרקטורונים בהרי אילת, לבחור מסלול הליכה רגלי וליהנות מאוויר נקי ומנוף מדברי עוצר נשימה, לצאת לטיולי רכיבה על גמלים או סוסים ועוד. אם אתם מתכננים חופשת חורף באילת יחד עם הילדים, כדאי לכם לבלות איתם בפארק האתגרים, במצפה התת ימי, בפארק הצפרות, בגן הבוטני, בריף הדולפינים ובמתחם ההחלקה על הקרח בקניון אייס מול.

וכמובן, חשוב לזכור כי העיר הדרומית מציעה חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת. ותמיד מומלץ לנצל את החופשה כדי לחדש את המלתחה, לקנות בגדים, מוצרי חשמל, כלי בית, מוצרי טקסטיל וכו', והכל ללא מע"מ.

דילים לחורף באילת

ישנם יתרונות רבים לחופשת חורף מושלמת באילת, אבל החשוב ביותר הוא מחירים זולים יותר בהשוואה למחיר החופשות בקיץ, ודילים אטרקטיביים במלונות היוקרה באילת.

רשת דן מזמינה אתכם לנפוש במלון דן אילת היוקרתי הממוקם בחוף הצפוני במרכז כל העניינים, במלון דן פנורמה הפופולרי השוכן לשפת הלגונה ובמלון נפטון על הטיילת באילת. הרשת מציעה דילים מעולים לאילת בחורף, והטבות בלעדיות למזמינים באתר.

אז קבענו?

לסיכום, אם אתם מחפשים מפלט מהרוח והגשם, תדעו שבאילת ממשיכים לחגוג ולבלות. חופשת חורף באילת מבטיחה לכם מזג אוויר מושלם ונעים לטיולים, אפשרות להשתזף וליהנות מחופשת בטן גב רגועה ללא המוני תיירים ונופשים, ובכל מקום יקבלו אתכם עם חיוך. וכמובן, תוכלו למצוא מחירים מעולים ודילים אטרקטיביים במגוון בתי מלון בעיר.

חופשת חורף בעיר הדרומית מאפשרת לכם לשלב בין חופשה רגועה ונינוחה לבין בילויים, קניות וקולינריה במיטבה. החופשה שלכם בחורף, לא צריכה לבוא על חשבון חופשת הקיץ (;

הזמינו עכשיו חופשת חורף במלונות דן ותיהנו מדיל אטרקטיבי ומחופשה חלומית וקסומה באחת מערי התיירות המובילות בעולם.