בריכה מחוממת במלון באילת – ליהנות מהטוב ביותר

מנהל הבלוג 31/08/2020

אילת היא היעד המועדף בקרב הישראלים לחופשה משפחתית או רומנטית. העיר הדרומית מציעה שפע מלונות ואטרקציות, חוויה קולינרית מרגשת וייחודית, חופי ים נקיים עם מים צלולים, מועדוני ספורט ימי, מרכזי קניות עם חנויות ללא מע"מ וכמובן אתרי צלילה ושמורות טבע מהיפים בעולם. חופשה באילת מתאימה בכל עונות השנה, ותמיד יש מבצעים שאסור לפספס. גם בחורף תוכלו ליהנות מנופש נפלא וחווייתי – אך אל תשכחו לבחור מלון עם בריכה מחוממת באילת.

רגע לפני שאתם מזמינים חופשה באילת כדאי לכם לקרוא על המתקנים שיש בכל מלון, ואם גם אתם מהנופשים שאוהבים לשחות ולבלות רוב הזמן בבריכה – אל תוותרו על מלונות באילת עם בריכה מחוממת.

אז מה כל כך טוב בחופשה במלון עם בריכה מחוממת באילת?

בריכה מחוממת באילת

בריכה מחוממת במלון – שדרוג לכל חופשת חורף

אילת היא העיר הדרומית ביותר בארץ ובשל מיקומה האטרקטיבי לחוף הים האדום, העיר הפכה ליעד התיירות המוביל בישראל. אילת ידועה בחופי הים ובאתרי הצלילה היפים שבה, העיר מציעה מלונות מעולים, שפע מסעדות, מרכזי קניות ומגוון רחב של אטרקציות לכל הגילים. המלונות באילת עמוסים רוב ימות השנה, יש ישראלים המעדיפים לנפוש בעיר הדרומית בקיץ, אחרים ממתינים לתקופת חגי תשרי ורבים נוספים נופשים בעיר בעונת הסתיו והחורף.

מאחר והמים בים קרירים רוב הנופשים מבלים בעיקר בבריכה, בעיקר במהלך החופשות בסתיו ובחורף. בעונה הקרה חלק מבתי המלון סוגרים את הבריכה החיצונית מאחר והמים קרים, ולבטח אינכם רוצים לנפוש במלון בלי אפשרות לבלות בבריכת השחייה. לכן, כאשר מזמינים חופשה בחורף כדאי לבדוק אילו מלונות באילת עם בריכה מחוממת מתאימים לצרכים הייחודיים שלכם.

למעשה, באפשרותכם לבחור מלון עם בריכה מקורה באילת או מלון עם בריכה מחוממת, הבריכה המקורה מאפשרת לכם לשכשך ולשחות במים גם כאשר יורד גשם ויש רוחות חזקות ומזג אוויר סגרירי וקר.

חשוב לציין כי חופשת חורף באילת שונה מחופשה במהלך הקיץ, מאחר ובעונה החמה כל האטרקציות בעיר פתוחות, אפשר לבלות בחופי הים ומבלים רוב הזמן באטרקציות ובאתרי התיירות מחוץ למלון. במהלך החופשה בחורף לרוב נמצאים בעיקר במלון ונהנים מהמתקנים השונים הקיימים בו, לכן כדאי לבחור מלון עם בריכה מחוממת באילת וכך נהנים מחופשה מושלמת וגם שומרים על הכושר.

אגב, חלק מהמלונות באילת מציעים בריכה מקורה ומחוממת הפועלת כל ימות השנה, מעבר לבריכה החיצונית והפתוחה. לכן, אם אתם סובלים ממים קרים ומעדיפים לשחות בבריכה מחוממת – אל תשכחו לברר את הנושא מראש כדי שלא תתאכזבו ועל מנת שתוכלו ליהנות מחופשה בדיוק כפי שחלמתם ורציתם.

אילו מלונות דן באילת כוללים בריכה מחוממת (טמפ' מים 28 מעלות)?

רשת מלונות דן ידועה כרשת המלונות הוותיקה, היוקרתית והמובילה ביותר בישראל, בבעלותה 18 בתי מלון. חופשה במלונות דן מבטיחה לכם נופש אקסקלוסיבי ומהנה, במלונות היוקרה המרשימים והיפים ביותר בישראל. הרשת מפעילה 3 מלונות באילת – דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון אילת.

מלונות דן באילת מציעים חדרי אירוח מרווחים, מאובזרים היטב ומעוצבים, יש מגוון חדרים, ובכל מלון תמצאו בריכת שחייה מחוממת (בטמפרטורה של 28 מעלות), לובי, חדר אוכל יוקרתי, חדר כושר מתקדם, מועדון לילדים ומתקנים נוספים.

אם אתם מחפשים מלונות באילת עם בריכה מחוממת ו/או מקורה – הגעתם למקום הנכון. לבחירתכם שלושה מלונות בבעלות רשת מלונות דן, ביניהם שני מלונות יוקרה: דן אילת ודן פנורמה אילת. מלון נפטון הנמצא בבעלות הרשת מתאים בעיקר למשפחות ולזוגות הרומנטיים, המלון האיכותי נמצא במיקום מרכזי ויש בו שלוש בריכות שחייה מחוממות בחורף (בריכה חצי אולימפית, בריכת ילדים ובריכה לפעוטות עם קירוי מעל).

מעבר לבריכות השחייה המחוממות במלונות דן באילת, כל המלונות של הרשת המובילה מציעים שלל מתקנים המבטיחים לכם חופשה כמו בסרטים. מלונות דן באילת מציעים ארוחת בוקר ישראלית עשירה וטעימה, חדר כושר עם המתקנים החדישים והמתקדמים ביותר, מועדון יוקרתי לילדים עם צוות מסור, מתקני נופש ופנאי לשימוש חופשי, ובמלונות היוקרה יש גם מתחם ספא יוקרתי עם חדרי טיפולים. לכן, הילדים יכולים לבלות בבריכה המחוממת בעוד אתם יכולים להתפנות לטיפול מפנק בספא, לנוח, לבלות עם בן/בת הזוג בלובי או במסעדה וכו'.