לינה באילת – האזורים השווים בעיר

מנהל הבלוג 31/08/2020

אילת, בירת התיירות של ישראל, מציעה שפע פתרונות לינה, ומגוון רחב של מלונות המתאימים לכל הנופשים והתיירים. עיר התיירות האטרקטיבית והאהובה, כוללת מספר אזורים בהם מקובצים אפשרויות לינה שונות, כאשר ללא ספק אזור החוף הצפוני נחשב למוביל ולפופולרי ביותר בקרב הנופשים.

יש שפע מקומות לינה באילת, החל ממלונות יוקרה ובוטיק, דרך מלונות צנועים יותר בדירוג של 3 כוכבים ועד אכסניות, חדרים להשכרה, מתחמי קמפינג ואפילו וילות יוקרתיות עם בריכת שחייה ואבזור נדיב. חופשה באילת מתאימה לכולם, ושפע מקומות הלינה מאפשר לכם לבחור את סוג החופשה הרצויה. בין אם חשבתם על חופשה רומנטית עם בן או בת הזוג, חופשה משפחתית מהנה וגדושה בחוויות ובילויים, חופשה לחובבי הצלילה או חופשה לאוהבי הטבע – באילת יש את הכל.

אזורי לינה באילת

רוב המלונות באילת נמצאים ב-2 אזורי לינה עיקריים – רצועת החוף הצפונית ורצועת החוף הדרומית. אזור החוף הצפוני נחשב לתיירותי יותר, ניתן להבחין בו מרחוק עוד לפני שנכנסים לעיר, ברצועת החוף היפהפייה יש אטרקציות רבות ומבחר עצום של אתרים תיירותיים כגון: טיילת החוף המפורסמת, מרכזי קניות עם חנויות מותגים ללא מע"מ, מסעדות מעולות ועוד. במרחק קצר יחסית ממרכז העיר ומאתרי התיירות והאטרקציות הפופולריות באילת ניתן למצוא את אזור החוף הדרומי. אזור זה מעט מרוחק יותר משאר מוקדי התיירות, אך יש גם בו נקודות עניין שונות.

מלבד שני אזורי הלינה הפופולריים יש מגוון רחב של אפשרויות לינה באילת גם במרכז העיר. בלב העיר אילת תוכלו למצוא בעיקר דירות נופש, אכסניות, דירות להשכרה וכד'.

בחירת אזורי לינה באילת משפיעה על סוג וחוויית האירוח, לכן אם אתם רוצים לנפוש בלב אזור התיירות וליהנות ממלון איכותי בלב העניינים כדאי לכם לחפש מלון בחוף הצפוני.

החוף הצפוני

ברצועת החוף הצפונית תוכלו למצוא מקומות לינה באילת מכל הסוגים. אזור החוף הצפוני באילת מתחיל בגבול עם ירדן ומסתיים בחוף הדקל. רצועת החוף ידועה בשלל אפשרויות הלינה הקיימות בה, בשמורות האלמוגים, בטיילת היפה והמפורסמת, במרכזי הקניות, בשפע המסעדות ובתי הקפה, במועדונים ובחופים הפופולריים.

אם אתם מגיעים לאילת ברכב או באוטובוס משדה התעופה רמון תוכלו להבחין ברצועת החוף הצפונית כבר מרחוק ולהתחיל להתרגש לקראת החופשה הצפויה. אזור החוף הצפוני הוא המרכז התיירותי של אילת, האזור תוסס, ססגוני ושוקק חיים כל ימות השנה, יש באזור פאבים מעולים, אתרי תיירות פופולריים ומגוון אטרקציות לכל הגילים.

בתי המלון באילת של רשת מלונות דן ממוקמים ברצועת החוף הצפונית. מלון היוקרה דן אילת ממוקם בטיילת החוף הצפוני, למלון יש חוף פרטי ומטופח, 3 בריכות שחייה ומתקנים רבים, המיקום המרכזי והנוח מאפשר לכם להגיע בקלות לכל אתרי התיירות והאטרקציות לאורך רצועת החוף והטיילת.

מלון דן פנורמה משקיף ללגונה היפה וממוקם במרחק קצר מהטיילת ומהחוף הצפוני. המיקום המרכזי וחוויית האירוח הייחודית לאורחים, הופכים את מלון דן פנורמה לפופולרי במיוחד בקרב משפחות.

גולת הכותרת מבחינת מיקום הוא ללא ספק מלון נפטון אילת הממוקם במרכז הטיילת הידועה, במרחק נגיעה מהים. המיקום המרכזי מאפשר לכם להגיע בהליכה לכל האטרקציות התיירותיות בחוף הצפוני, ולרשות האורחים יש חוף פרטי. במלון עצמו ישנם מתקני נופש ופנאי לשימוש חופשי של האורחים כמו בריכה גדולה, חדר כושר ועוד.

אילת היא יעד פופולרי ונחשק עבור נופשים רבים מכל הסוגים, ובחירת מיקום המלון שלכם בהחלט חשובה ויכולה להפוך כל חופשה טובה לחופשה מדהימה ובלתי נשכחת. יוצאים לחופשה משפחתית? קראו למה מלונות דן באילת מושלמים לילדים ולכל המשפחה זקוקים לנופש רגוע לחיזוק הזוגיות? יש לנו מגוון הצעות מעניינות בשבילכם כולל חבילת ליל כלולות מפנקת במיוחד. מחכים לכם!