מלונות מתאימים לילדים באילת

מנהל הבלוג 31/08/2020

חופשה באילת מתאימה למשפחות עם ילדים, לזוגות הרומנטיים, לצעירים ולבני גיל הזהב. אילת נחשבת לעיר הקיט והנופש האולטימטיבית לחופשה עם הילדים ומדי שנה נופשים בה המוני ישראלים. עיר השמש הנצחית מציעה שפע אטרקציות לילדים בכל הגילים, חופי ים מטופחים, נוף מדברי עוצר נשימה, מלונות מעולים עם שלל מתקנים לילדים, מסעדות טובות ועוד.

אם גם אתם לא יכולים לטוס השנה לחו"ל כדאי לכם למהר ולהזמין מלון באילת לילדים, ומובטחת לכם חופשה נעימה וגדושה באטרקציות ובילויים לכל המשפחה, ובמיוחד לילדים. כדאי לדעת כי ישנם לא מעט  מלונות לילדים באילת לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לבחור מלון מומלץ המתאים לכם ובעיקר לילדים שלכם.

מה הופך מלון באילת למתאים לילדים?

מלונות לילדים באילת מציעים תנאים מושלמים לחופשה משפחתית. ההורים יכולים לבלות במתקני הספא שבמלון בעוד הילדים נהנים משלל פעילויות המותאמות לגילם, מרחצה בבריכת השחייה המרווחת, ממתקני שעשועים שונים וממגוון רחב של פינוקים.

מלון מומלץ לילדים באילת מציע חדרים איכותיים ומרווחים המיועדים למשפחות, חדרי משפחה מיועדים לתפוסה של 5-4 אנשים. חדרי משפחה וסוויטות במלונות המתאימים לילדים מציעים בדרך כלל עיצוב מודרני ומרגיע, מיטה זוגית גדולה להורים, מיטות נוחות לילדים, חדר רחצה מרווח עם אמבטיה, מסך טלוויזיה עם חיבור לכבלים, אינטרנט אלחוטי חופשי במהירות גבוהה כדי לאפשר לילדים להישאר מחוברים למסכים ועוד.

בנוסף, מלון לילדים באילת בדרך כלל יציע מיקום מרכזי בעיר, חוף ים פרטי או גישה נוחה ומהירה לרצועת חוף ציבורית, מרחק קצר ממוקדי הבילוי והקניות, וכמובן מתקנים שונים לילדים ולהורים, לדוגמה בריכת שחייה גדולה, בריכה לקטנטנים, חדר כושר, מתקני שעשועים ומועדון לילדים.

איך לבחור מלון מומלץ לילדים?

כדי לבחור מלון באילת לילדים מומלץ לקרוא מידע על מספר מלונות, לקרוא חוות דעת וביקורות באינטרנט וכדאי גם לבקש המלצות מחברים וקרובי משפחה שנפשו לאחרונה באילת ונהנו מחופשה משפחתית נפלאה ומגבשת.

כאשר בוחרים מלונות לילדים באילת חשוב להתייחס לנושאים הבאים:

מיקום המלון באילת – כדאי לבחור מלון במיקום מרכזי כדי להגיע בקלות לאטרקציות, לטיילת היפה, למרכזי הקניות ולחופי הים. מיקום המלון קריטי להורים לילדים, במיוחד אם מגיעים לאילת בטיסה ואין רכב צמוד.

חדרים למשפחה – חשוב לבדוק אילו חדרי משפחה יש במלון וכיצד הם מאובזרים, מלונות באילת מציעים חדרי משפחה בגדלים שונים, חלקם עם דלת מקשרת, חלקם כחלל אחד גדול עם מיטה נפתחת לילדים ויש גם סוויטות מפנקות עם חדר שינה להורים וחדר ילדים.

אוכל – מלונות לילדים באילת משווקים חבילות נופש משתלמות למשפחות כמו חבילת הכל כלול, כך אין צורך להוציא את הארנק במהלך החופשה והילדים וההורים נהנים מפינוקים שונים במהלך היום כמו קרטיבים, שתייה וכו'. איכות האוכל והחוויה הקולינרית מהווים קריטריון מרכזי לבחירת המלון.

בריכה – הילדים יבלו שעות ארוכות בבריכה לכן כדאי לצפות בגלריית התמונות באתר כדי להתרשם מהבריכה ומהמתקנים ליד, מומלץ לבדוק האם הבריכה מחוממת בחורף וחשוב לוודא כי יש גם בריכה בטיחותית לקטנטנים.

מתקנים לילדים – מלונות באילת מציעים מגוון מתקנים למבוגרים כמו בריכה, לובי וחדר כושר, עליכם לבדוק אילו מתקנים יש גם לילדים. כדאי להזמין חופשה במלון המציע מועדון מדליק לילדים, צוות הווי ובידור המציע שפע פעילויות לכל הילדים, מתקני ספורט ושעשועים ועוד.

שירות לתינוקות – כדאי לבדוק אילו שירותים המלון מציע להורי התינוקות, לדוגמה ציוד ומזון לפעוט, מיטה בטיחותית לפעוט ושירותי בייביסיטר המאפשרים להורים לבלות עם שאר הילדים או ליהנות מערב רומנטי לחיזוק הזוגיות.

מלונות דן באילת מושלמים לילדים

רוצים לדעת למה מלונות דן באילת מבטיחים חופשה מושלמת לילדים ולהורים?  ובכן, כל המלונות באילת של רשת דן ממוקמים בחוף הצפוני – אזור המלונות המועדף בקרב הנופשים. המיקום המרכזי מאפשר גישה מהירה ונוחה לאטרקציות מרכזיות באילת, למסעדות, לטיילת ולחופי הרחצה הפופולריים.

בנוסף, מלונות דן באילת מציעים חדרי משפחה מרווחים ומאובזרים היטב, בריכת שחייה ענקית ומחוממת, בריכה לפעוטות עם הצללה, שירותי הצלה, ארוחת בוקר ישראלית עשירה במיוחד, חוויה קולינרית לכל המשפחה, מתקני שעשועים ועוד.

בכל מלונות דן באילת יש שפע פעילויות לילדים בכל הגילים, המלונות המומלצים מציעים מועדון יוקרתי עם צוות מסור המפעיל את הילדים לאורך כל שעות היום. מלונות דן מספקים חוויה ייחודית לילדים, האורחים הקטנים נהנים משלל סדנאות יציאה, פעילויות ספורט מקוריות, משחקי חברה, מסיבות ריקודים, הקרנת סרטים, משחקים חינוכיים, תחרויות הומוריסטיות ונושאות פרסים ועוד. בזמן שהילדים מבלים עם הצוות המסור ההורים יכולים לנוח, להשתזף, להתאמן בחדר כושר, לקבל טיפול מפנק, לבלות בספא (בהתאם למלון), לצאת לשופינג וכדומה. הזמינו עכשיו חופשה באחד ממלונות דן באילת ותיהנו גם אתם החופשה אופטימלית לכל המשפחה.