המלונות הכי טובים באילת – למה דווקא דן?

מנהל הבלוג 31/08/2020

איכות וחוויית האירוח במלונות באילת נחשבים לאלמנט מרכזי לחופשה מוצלחת ומהנה בעיר הדרומית ושטופת השמש. כל אחד רוצה לנפוש במלון מומלץ ואיכותי המספק תנאים אופטימליים לחופשה מהנה ובלתי נשכחת, לכן כדי לבחור את המלונות הכי טובים באילת, אלה המבטיחים לכם חוויית אירוח מושלמת, כדאי להתייחס למדדים אובייקטיביים לחוויית לקוח ולקריטריונים נוספים שיסייעו לכם לבחור את המלון המתאים ביותר עבורכם.

לא אחת מככבים מלונות דן באילת ברשימות נוצצות באתרי תיירות מובילים בעולם, כמו Condé Nast Traveler, ובמדדי איכות כמו מדד MarkeTest שנערך עבור דה-מרקר בענף המלונאות. גם בסקרים שונים באתרי תיירות פופולריים, נבחרים מלונות דן כדרך קבע למלונות המועדפים בקרב תיירים וישראלים כאחד. מלונות דן מובילים בשביעות רצון כללית, שביעות רצון מהאוכל, אדיבות השירות, מרמת האסתטיקה ומתחזוקת המתקנים ועוד.

אז אם אתם מחפשים את המלונות הכי טובים באילת כדאי לכם להתייחס למדדים השונים, לעיין בהמלצות באתרים מובילים ולקרוא מידע על המלונות המומלצים של הרשת.

במה נמדד מלון טוב באילת?

בחירה נכונה של מלון טוב באילת מבטיחה לכם חופשה משפחתית או רומנטית מושלמת ומלהיבה. העיר הדרומית מציעה שפע אטרקציות, מסעדות, חנויות, חופים ופעילויות, אך לחופשה מושלמת יש לבחור היטב גם את המלון.  הפרמטרים החשובים בכל מלון הם:

חוויית האירוח – חדרים מרווחים ומעוצבים, מלון אסתטי ומרשים ביופיו, מתקנים איכותיים ומתוחזקים היטב, בריכה גדולה ונקיה, צוות בעל תודעת שירות גבוהה וכו'.

קולינריה – האוכל במלון נחשב לאחד המדדים העיקריים לחופשה מושלמת ולחוויה קולינרית נפלאה, כדאי לקרוא על המסעדות במלון, תפריט, מיהו השף הראשי, מנות מומלצות, מה כלול בארוחת בוקר ועוד.

מיקום – מיקום מרכזי, לדוגמה אזור החוף הצפוני, מבטיח לכם חופשה מדהימה. מיקום המלון חשוב בין אם אתם מגיעים לאילת בטיסה ובין אם בכוונתכם להגיע ברכב הפרטי. מיקום מרכזי מאפשר לכם להגיע בקלות לטיילת, לחופים היפים, לאטרקציות המרכזיות, למסעדות הטובות ולמרכזי הקניות.

מתקנים – מומלץ לקרוא אילו מתקנים יש במלון והאם הם מתוחזקים היטב. לחופשה מושלמת כדאי לבחור מלונות באילת המציעים בריכה שחייה גדולה, בריכה מקורה לפעוטות, חדר כושר משוכלל, לובי מפואר, מתחם ספא אקסקלוסיבי עם חדרי טיפולים, מועדון ופעילויות לילדים, טרקלין עסקים (בהתאם לצורך) וכו'.

שירות – מלון טוב מקפיד על שירות ברמה גבוהה ומספק חוויית אירוח ייחודית ומלהיבה.

ניקיון – מומלץ לבחור רק מלון טוב הידוע בניקיון יסודי של החדרים והמתקנים.

מלון דן אילת – חופשה בגן עדן

מלון דן אילת הוא מלון יוקרתי המבטיח לכם חופשה אקסקלוסיבית בגן עדן. המלון ממוקם בחוף הצפוני ויש בו מתקנים ייחודיים המבטיחים לכם חופשה מהסרטים. מלון דן אילת מציע יתרונות רבים כמו בריכה מרכזית (מחוממת בחורף) עם מגלשת מים ובריכת זרמים, בריכת רגיעה, מתחם ספא יוקרתי ומפנק הכולל סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדרי טיפולים, טרקלין עסקים מפואר, מרכז כושר מתקדם עם מתקנים חדישים, מועדונים לילדים בכל הגילים, חדר אוכל יוקרתי עם מזנון עשיר, שירות חדרים 24/7, אינטרנט אלחוטי חופשי ומעטפת שירותים רחבה הכוללת בייביסיטר, קונסיירז', כספת, שירותי כביסה ועוד.

מלון דן פנורמה אילת – חופשה מושלמת למשפחות ולזוגות

מלון דן פנורמה הוא אחד המלונות המומלצים באילת, המלון היוקרתי ממוקם בסמוך ללגונה ויש בו חדרי אירוח מעוצבים ומאובזרים, מתקנים ייחודיים לחופשה משפחתית או רומנטית מושלמת, בריכת שחייה גדולה ומחוממת בחורף, פעילויות ספורט מים, מרכז כושר מאובזר היטב, ספא יוקרתי ומפנק עם סאונה וג'קוזי, תפריט טיפולים עשיר, טרקלין עסקים יוקרתי, מועדון ילדים וצוות מסור המפעיל את הילדים כאשר ההורים נחים או מבלים ותופסים שלווה.

מלון נפטון אילת – נופש מושלם ומרגיע

מלון נפטון אילת ממוקם במרכז הטיילת הידועה באילת, על שפת הים ומול הנוף עוצר הנשימה של ההרים. מלון נפטון אידיאלי לחופשה אטרקטיבית ובלתי נשכחת לזוגות הרומנטיים ולמשפחות, המלון מציע מתקנים רבים כמו בריכת שחייה (מחוממת בחורף), חוף ים פרטי, חדר כושר משוכלל ומצויד היטב, מרכז כנסים, חדר אוכל גדול, מועדון ומגוון רחב של פעילויות לילדים, אינטרנט אלחוטי חופשי וחדרים מרווחים הפונים לעבר הים.

לסיכום, בין אם מדובר בחופשה עם הילדים באילת או בנופש זוגי ורומנטי, מלונות דן בעיר יספקו לכם את כל הדרוש לחופשה שלא תשכחו. כי יש חופשה ישראלית, ויש חופשה במלונות דן.