לינק תל אביב: מלון עדכני באווירה אורבנית

מגזין דן 14/01/2019

מלון לינק, המותג החדש של מלונות דן, מציע חוויית אירוח חדשה באווירה תוססת, צעירה ורעננה ועם אנרגיה שמתאימה למיקומו – בלב ליבה של "עיר ללא הפסקה".

header

קומת ה- Hub של מלון לינק – חלל עבודה משותף, שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, לבד וגם יחד.

מלונות דן גאים להציג את LINK hotel & hub – מלון חברתי חדשני, שפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים צעירים בנפשם, המחפשים כיוונים חדשים, קצב אחר וסדרי עדיפות שונים. המלון לוכד את הרוח האנרגטית של תל אביב ומציע קונספט של ה"ביחד החברתי" עם המיוחד והצעיר בעיר – אמנות רחוב וטכנולוגיית אירוח מתקדמת.

אורבניות דיגיטלית
לינק תל-אביב הוא מלון אורבני, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת אופיו והשירותים שהוא מציע, ונמצא בליבה של העיר בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. ברוח הזמן, כל הפעולות הרגילות של אורח בתוך שטח המלון יתבצעו באפליקציה, דרך הטלפון החכם הפרטי של כל אורח, ובה אפשר לעשות צ’ק-אין וצ’ק-אאוט, להזמין אוכל ושתייה ולבצע פעולות כמו פתיחת החדר, הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר. המשמעות היא שאין דלפק קבלה, מה שללא ספק שונה מאוד מהמקובל כיום בבתי מלון. (האפליקציה מושקת בהדרגה, במהלך שנת 2019).

strip1

אחת מפינות הישיבה בקומת ה-Hub של מלון לינק, עם קירות מעוטרים בגרפיטי המציגים אומנות רחוב.

אמנות וחגיגה לעיניים
מעבר לשירות דיגיטלי מתקדם, הרעיון של מלון מודרני בא לידי ביטוי גם בעיצוב: התאורה בחדרי מלון לינק תל אביב, מתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח, וכל קומה (במלון יש 8 קומות) מוקדשת לאמן גרפיטי ישראלי, כאשר העבודות מוצגות בחדרי האורחים ובחללים המשותפים, כך שאפשר גם לרכוש את העבודות.

האוצר הוא הצלם דניאל סיבוני, שקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים ב'קאן'. אמני הרחוב התל אביביים שיצירותיהם מוצגות כעת במלון כוללות את בזוקה ג’ו, רוס פלאזמה, אריק ברכה, יוני דנציגר, מיוריאל, שי שניידרמן, דיוז, דן גרובר ומיכל רובין. חדרי האירוח מציעים איזון מושלם בין קומפקטיות לנוחות. החדרים מצוידים בטלוויזיות חכמות גדולות במיוחד (55 אינץ›), מיטות ומצעים יוקרתיים וכספת גדולה במיוחד. על עיצוב מלון לינק החדש מופקדים האדריכל המוביל רני זיס ומעצבת הפנים דנה לייטרסדורף, בעלת משרד המתמחה בעיצוב בתי מלון ומשרדים.

מלון לינק תל אביב – מבצעים מיוחדים בהזמנה ישירה >>>

double1

הרעיון של מלון מודרני בא לידי ביטוי גם בעיצוב. מימין: קומת הביינים במלון לינק. משמאל: יצירותיהם של אמני הרחוב השונים.

הלובי הוא חלל עבודה משותף
חללי עבודה משותפים הפכו לאופנתיים מאוד בשנים האחרונות, אז אין פלא שגם במלון לינק אימצו את הרעיון.
במקום לובי מסורתי, הלובי של לינק מוגדר כ-Hub: חלל עבודה משותף, שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד – לבד או יחד. ב-Hub שולחנות עבודה משותפים, חדרי ישיבות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח, ובערב הוא הופך לאזור בילוי שבו אפשר לצפות בסרטים ואירועי מוזיקה וספורט. הרעיון הוא להפוך את ה-Hub לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוזיקה וספורט, כשבמרכז ה-Hub מטבח פתוח ובר משקאות.

מאימון אישי ועד כביסה אישית
מלון לינק תל אביב, מצויד במתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, מציע אימונים אישיים וחדרי מסאז’ פרטיים. בסמוך לאזור הספא והכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ’ק-אין, או רוצים להישאר לאחר הצ’ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי ומכונות למכירת פריטים נחוצים, כגון: מטענים, מתאמים, כפכפים וערכות גילוח. כמו כן, ממש בכניסה למלון ממוקם אספרסו בר שנקרא LinkCafeפתוח בכל שעות היממה 7/24.

strip2

במרכז ה-Hub, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח, מטבח פתוח ובר משקאות.

רון פדרמן, שהוביל את צוות הפיתוח של המלון החדשני: “מלון לינק תל אביב עונה על צרכי הנוסע המודרני ולכן שינינו חלק גדול מהתהליכים שמאפיינים מלונות רגילים. צוות השירות רב תכליתי, זמין 7/24 ופועל על פי העיקרון של ‘כולם עושים הכול’ בגובה העיניים. אין ספק שהאורחים במלון לינק תל אביב ייהנו מחוויה כייפית ויוצאת דופן. חשוב לציין, שאפילו המחיר במלון לינק נוח ומצחיק לעומת שאר המלונות בתל אביב, כ-150-200 דולר ללילה, ואין מצב שחדר יעלה 300 דולר, גם בתקופה שממש חסרים חדרי מלון ב"עיר ללא הפסקה”.

footer

חדרי האירוח מציעים איזון מושלם בין קומפקטיות לנוחות

קרדיט: שי שגב
צילומים: אורי אקרמן