מלונות בתל אביב עם בריכה מחוממת – חורף לוהט במלונות דן

מנהל הבלוג 30/01/2023

עבור רבים מאיתנו, בילוי בבריכה הוא חלק בלתי נפרד מהגדרה של חופשה מוצלחת. אחרי שגרת יומיום עמוסה ומלאה במטלות, אין דבר שאנחנו מחכים לו יותר מאשר להתרווח על מיטת שיזוף מול המים. אלא שאז מגיעים החודשים הקרים, ולמרות שהחורף הישראלי הוא קצר וידידותי יחסית, עדיין קשה לוותר על בגד הים לטובת הסוודר והמעיל.

 

אם גם אתם מתכננים לצאת לחופשה החורפית שלכם, תשמחו לגלות שקיים פתרון מעולה שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות – פשוט מזמינים חופשה בבית מלון עם בריכה מחוממת, ויכולים לארוז את בגדי הים ולממש את כל התוכניות.

 

מלון עם בריכה מחוממת בחורף

יציאה לחופשה במהלך החורף מגיעה עם יתרונות רבים. אתם יכולים ליהנות מזמן איכות רומנטי עם בני הזוג, להתפנק בטיפולי ספא, לבקר באטרקציות תיירותיות בלי העומסים שמאפיינים את שיא הקיץ וליהנות מטיולים בגשם. אם תבחרו בבית מלון עם בריכה מחוממת שפתוחה לאורך כל השנה, תוכלו גם לקחת אתכם את בגד הים וליהנות מטבילה נעימה בטמפרטורה אופטימלית. במילים אחרות, מצאנו את הקונספט הכי שווה שיש.

 

בריכה מחוממת היא פעילות שאהובה על רוב המטיילים, ומתאימה כמעט לכל גיל. בין אם מדובר בזוגות שמגיעים לחגוג יום הולדת או יום נישואין, בחברים שיוצאים לטיול משותף או במשפחות עם ילדים שמעוניינות לרענן את השגרה. ולמרות שתמיד אפשר למצוא מה לעשות ברחבי תל אביב, אין ספק שלפעמים הכי כיף להישאר בתחומי בית המלון ולהתפנק ממבחר הפעילויות שהוא מציע.

אילו מלונות בתל אביב כוללים בריכה מחוממת?

אם חשבתם שכדי למצוא מלון עם בריכה מחוממת תצטרכו לבזבז זמן על חיפושים או להתפשר על המיקום שלו – מצאנו עבורכם את הפתרון האידיאלי. מלון דן תל אביב ממוקם באחת מהנקודות היפות ביותר בעיר, ממש מול הטיילת ובמרחק הליכה מיפו העתיקה. אורחי המלון יכולים להגיע ממנו אל חוף הים תוך דקות ספורות, ליהנות מטיול נעים על החוף או לשבת באחת מהמסעדות הרבות המפוזרות בסביבה.

 

אם אתם מעדיפים להישאר במלון וליהנות מהמתקנים שלו, תשמחו לגלות שהוא מציע לשוהים בו שתי בריכות שחייה. אחת מהן היא בריכה פתוחה שפעילה לאורך הקיץ, ואילו השנייה היא בריכה מקורה שעומדת לרשות לאורחים לאורך כל השנה. הבריכה, שתוכלו ליהנות ממנה גם במהלך החורף, היא בריכת מים מתוקים מחוממת שפונה אל הנוף המרשים של חוף הים. כך שגם אם אתם מזמינים מלון בתל אביב בחודשים הקרים יחסית, בין נובמבר לאפריל, תוכלו להוציא את בגד הים וליהנות מאפשרות להיכנס למים – בטמפרטורה הכי מושלמת שיש.

 

הבריכה היא כמובן רק אחת מהאפשרויות הרבות שזמינות עבור המתארחים. מלון דן מציע למבקרים בו גם כניסה למרכז כושר מאובזר ומתקדם, מסעדת גורמה משובחת ומבחר גדול של חדרים לבחירה. החל מחדרים בעיצוב קלאסי שמשקיפים לעיר או לחלל הפנימי, ועד לסוויטות מרווחות הכוללות סלון וחדרי שינה נפרדים. מה שאומר שתוכלו לבחור ולהזמין את החדר שהכי מתאים לצרכים שלכם, מכל הבחינות. עבור אורחים המעוניינים לשלב בין זמן בבריכה לבין עבודה, מוצעים במלון גם שירותי טרקלין עסקים הזמינים לחדרים נבחרים בהתאם למידע המופיע במחירון האתר.

חורף לוהט במלונות דן

חודשי החורף הם התקופה המושלמת להוציא את התוכניות שלכם לפועל, לסמן את היעד הבא ולהזמין את החופשה שחלמתם עליה. תל אביב מציעה למבקרים בה מגוון אטרקציות ובילויים לאורך כל השנה, והחודשים הקרירים הם הזדמנות מצוינת ליהנות מהם בקצב שלכם ובעלות משתלמת.

 

רוצים לצאת לחופשה אורבנית מושלמת, וליהנות מפסק זמן מהשגרה בבית מלון מפנק? תופתעו לגלות שזה יכול להיות משתלם משחשבתם. מבצעי החורף המיוחדים של מלונות דן בתל אביב כבר מחכים לכם באתר הרשת, כך שאם חיפשתם חופשת חורף הכוללת בריכה מחוממת – זו ההזדמנות שלכם ליהנות ממחירים שווים שאסור לפספס.