מלונות עם ספא בתל אביב של רשת דן

מנהל הבלוג 18/05/2023

כולנו מכירים את הרגעים האלה בחיים, שפתאום אנחנו מרגישים שכבר אין לנו אוויר לנשימה. בין אם מדובר בעבודה תובענית, בגידול הילדים, במטלות היומיום או בכל פעילות אחרת ששואבת מאיתנו אנרגיה ומרוקנת לנו את המצברים – חופשה היא לא פעם הפתרון למצבים האלה, ואם היא משלבת גם ספא, אז מה טוב. אם גם אתם חולמים על חופשת ספא מפנקת אבל לא רוצים להתרחק מהמרכז, או לחלופין, רוצים להגיע מהדרום או מהצפון הרחוק לאזור התוסס ביותר בארץ – רשת מלונות דן בתל אביב יספקו לכם אווירה נהדרת וספא מפנק ואיכותי.

דן תל אביב – ספא יוקרתי וקרבה לים

דן תל אביב הוא מלון יוקרה אשר ממוקם במרכז טיילת תל אביב, אל מול חוף הים, ומחזיק במוניטין בינלאומי מרשים. פרט לסוויטות ולחדרים מרשימים, במלון קיים גם חדר כושר מאובזר, שתי בריכות שחייה המשקיפות לנופו המרהיב של הים, סאונה יבשה, וכמובן – ספא יוקרתי, שמציע למתארחים בו מגוון של מתקנים מתקדמים וטיפולים מרגיעים במיוחד, שיסייעו לכם לשכוח את צרות היומיום, להתפנק ולצלול להרפיה קסומה. המלון מתאים במיוחד לחופשות זוגיות מפנקות, אך גם לנסיעות עסקים משודרגות. הסטנדרטים הגבוהים של השירות במלון, יחד עם הספא האיכותי, מתקני המלון המגוונים והנוף המרהיב שנשקף למתארחים מכל עבר, ללא ספק הופכים את דן תל אביב לאחד מהמלונות הטובים ביותר בתל אביב.

ספא במלון דן תל אביב

דן פנורמה תל אביב – ספא ומרכז בריאות

דן פנורמה תל אביב ממוקם גם הוא אל מול חוף הים, במרחק נגיעה ממנו, ומציע למתארחים בו חדרים מעוצבים ומרווחים, חדר כושר מאובזר בציוד חדיש ואיכותי, ג'קוזי, סאונה, בריכה ענקית, מרכז כנסים מפואר ועוד. פרט לכל אלה, במלון קיים גם מרכז בריאות שמתהדר בעיצוב יוקרתי ומרגיע במיוחד, בו ניתנים מגוון של טיפולים ועיסויים שונים, שמטרתם להרגיע הן את הגוף והן את הנפש של המבקרים במקום. כלל הטיפולים במרכז הבריאות מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים, בעלי ותק וניסיון רב בתחום. פרט לטיפולי ספא כמו עיסויים, במרכז הבריאות קיימים גם טיפולי פנים ברמה גבוהה ביותר, שמתבצעים גם הם על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים. לאחר הטיפולים, ניתן להמשיך לשהות במרכז הבריאות על מיטות השיזוף שנמצאות במתחם ההתרגעות, בסאונה או בג'קוזי. מדובר בחוויה מפנקת ומרגיעה במיוחד, שתסייע לכם להתמסר לאווירה שכולה שקט ושלווה, וליהנות מחופשת ספא לא פחות מחלומית.

ספא במלון דן פנורמה תל אביב

לינק תל אביב – חופשת ספא בלב ההמולה

אם תמיד רציתם לנפוש במלון בעיצוב אורבני וצעיר, שמתאפיין במחירים נוחים אך יחד עם זאת מציע למתארחים בו שירות ברמה גבוהה – לינק תל אביב הוא ככל הנראה המלון המושלם עבורכם. פרט לחדרים נוחים ויפים, חדרי ישיבות פרטיים, מכון כושר מאובזר, מרחבי עבודה משותפים ובר צעיר באווירה מגניבה, במלון קיים גם ספא המציע למתארחים בו מספר חדרי טיפול שונים, שמאובזרים במיטות מסאז' מהטובות בעולם, וציוד מתקדם ואיכותי שמסייע ביצירת חוויית ספא לא פחות ממושלמת. על אף שמלון לינק ממוקם בתל אביב ומתאפיין כאמור בעיצוב אורבני, שיקי וצעיר, כאשר נכנסים לספא שלו קל מאוד לצלול לאווירה שלווה ורגועה, לשכוח שנמצאים בלב מדינת ישראל, להתמסר לשקט ולמלא את המצברים שהתרוקנו.

ספא לינק תל אביב

חופשה בתל אביב: לא רק ספא

חופשה במלון עם ספא היא אמנם פינוק אמיתי, אך כשמשלבים את הפינוק הזה עם אטרקציה נוספת – אין ספק שניתן לשדרג את החופשה פלאים. אם גם אתם מחפשים אטרקציה בתל אביב, אותה תוכלו לשלב יחד עם חופשה מרגיעה באחד ממלונות דן, הנה כמה אופציות טובות שיאפשרו לכם לקחת את החופשה שלכם צעד אחד קדימה, ולהפוך אותה מסתם חופשה מפנקת לחופשה בלתי נשכחת:

– גלישה – בין אם אתם גולשים מנוסים ובין אם מעולם לא התנסיתם בגלישה, בחופי הים הסמוכים למלונות דן ניתן לשכור גלשנים, או לחילופין, לקחת שיעור גלישה מבתי ספר או ממדריכים מוסמכים.

– ביקור בגלריות – ברחבי תל אביב פרוסות מגוון של גלריות ייחודיות, שיכניסו לחופשה שלכם לא מעט עניין ויופי.

– טיול בפארק צ'ארלס קלור – מדובר בפארק מטופח, מלא במרחבים ירוקים, שלכל אורכו פרוסה טיילת מרהיבה. הפארק גובל במוזיאון הרצל ובדולפינריום, ומציע למבקרים בו חוויה תל אביבית אורבנית, צבעונית ומעניינת, שתמלא אתכם באנרגיות ותותיר אתכם עם טעם של עוד.