מצעד הגאווה של ישראל עושה היסטוריה

לי סונדרס 03/06/2018

הזמרת הסנסציונית והאוצר הלאומי, נטע ברזילי, עשתה היסטוריה במאי האחרון לאחר שהביאה לזכייתה של ישראל בתחרות האירוויזיון לראשונה מזה עשרים שנה. המנטרה שלה "לחיות את האמת שלי" הפכה אותה לאייקון ורכשה לה מעריצים רבים ברחבי אירופה במיוחד בקרב הקהילה הלהט"בית של תל אביב, שאף היא תעשה היסטוריה בשמונה ביוני כשתחגוג עשרים שנה למצעד הגאווה בישראל.

זה זמן רב שתל אביב ידועה כיעד החם הליברלי ומסביר הפנים ביותר בישראל עבור קהילת הלהט"ב, ולא תמצאו זמן טוב יותר לחוות את זה מאשר במהלך אירוע הגאווה השנתי בתל אביב.

Header1

תל אביב נצבעה בצבעי קשת לכבוד המצעד (קרדיט: שגרירות בריטניה)

מעל 200,000 חוגגים צפויים להשתתף במצעד הגאווה
עם מאה אלף חוגגים שהשתתפו במצעד בשנת 2012, ב- 2018 מצעד הגאווה של תל אביב צפוי לארח מעל מאתיים אלף נפשות מכל שכבות האוכלוסייה, כולל לפחות שלושים אלף תיירים מכל רחבי העולם, המגיעים ליהנות מהחופים השמשיים, ממסיבות הגאווה, המסעדות ההומות ואירועי התרבות המרתקים שיש לעיר תוססת זו להציע.

אירוע הדגל יתקיים בשמונה ביוני בגן מאיר, מול "המרכז הגאה", המנציח את יום השנה העשירי בפארק, משם הוא מארגן מספר עצום של אירועים ברחבי העיר. אם תגיעו לשם מוקדם בבוקר, תופתעו מהמספר הרב של הארגונים החברתיים והעמותות הנוכחים במקום ומציעים עזרה ותמיכה לקהילת הלהט"בים של הארץ, תוך הדגשת ההתקדמות המבורכת של מצב זכויות הקהילה הלהט"בית בישראל.

הקלק כאן לדילים לתל אביב >>

המצעד עצמו יצא בסביבות הצהריים כאשר בראשו קבוצות צועדים ובמות מעוצבות יצירתיות ויתפתל לאורך רחובותיה הראשיים של העיר. אז הצטיידו בקרם הגנה, מרחו את צבעי הגאווה שלכם וצאו החוצה לפגוש חברים חדשים, לרקוד ברחובות ולהתפעל מהמסיבות על המרפסות שמעליהם. קלטו את הנופים המרהיבים ומנקרי העיניים, וחפשו את נטע, הצפויה להצטרף למצעד.

כשהוא מתפתל ויורד לאורך קו החוף, חולף המצעד על פני החזית של מלון דן תל אביב, שאת צבעי הקשת שלה תזהו מיד, ומסתיים בחוף צ'ארלס קלור בתל אביב – לא רחוק ממלון דן פנורמה תל אביב. זהו החוף זה בו נמשכת המסיבה האגדית מהשעה 14:30 ועד השקיעה, בעוד שבקצה הצפוני של הטיילת, בחוף הגייז הלא רשמי של תל אביב, מלון חוף הילטון, מתקיימות מסיבות רבות במהלך כל ימות השבוע.

strip1

תצלום ממצעד הגאווה בתל אביב

האווירה התוססת ביותר באזור
בנוסף לחופים התוססים, מצעד הגאווה מציע לתיירים את ההזדמנות לחגוג בכל אחד מלילות השבוע עם מופעים חיים, ברים ומועדוני לילה מכל הסוגים, המינים וההעדפות. ב- 31 במאי, מסיבת הרחוב בשינקין, התכנסות אדירת ממדים עם מוסיקה חיה משנות התשעים – מחווה אסירת תודה ומלאת הוקרה לאירוע הגאווה הראשון ברחוב שינקין, ב -1993. ב -8 ביוני מתקיימת מסיבה מרכזית מסיבית במרכז הכנסים של תל-אביב שם תופיע נטע ברזילי. אם אתם עדיין מסוגלים לעמוד, חזרו אל מרכז הכנסים ב 9 ביוני כדי לחוות את התופעה, הדי. ג'יי הישראלי המפורסם די. ג'יי עופר נסים.

הקלק כאן לחופשה בתל אביב במחירים אטרקטיביים

אם אתם מחפשים אווירה נינוחה וחברותית, אתם חייבים לנסות את הבר התיאטרלי "השפגאט", הסמוך שוק הכרמל, ואם אתם דווקא בעניין של מועדון מלא אדרנלין, בקרו באריסה: גאווה באומן 17, אחד המועדונים הגדולים בעיר. בינתיים יש גם מסיבת אפטר פרטי אחת בשבת, שאסור לפספס במועדון ההיפ-הופ וה- R&B, לימה, שנמצא ברחוב לילינבלום. אם אתם מתכננים להשתתף בהרבה מהמסיבות הראוותניות המתקיימות מסביב לשעון, תוכלו לחסוך כסף ברכישת צמיד כניסה כולל.

בתי מלון הסמוכים לאירועי מצעד הגאווה 2018 : דן תל אביב , דן פנורמה  ומלון הבוטיק החדש מלון לינק תל אביב

אם אתם מעדיפים להירגע וליהנות מלילה שקט, יש לכם הזדמנות מיוחדת לצלול אל תוך קהילת הלהט"ב וליהנות מסרטים עלילתיים וסרטי תעודה נהדרים ב TLVFest, הפסטיבל הבינלאומי לסרטי להט"ב הוא אירוע שנתי ייחודי המתקיים בכל חודש יוני בסינמטק תל אביב. עכשיו, בשנתו ה -13, הפסטיבל מתרחש במקביל למצעד הגאווה בתל אביב ומתקיים בין ה -31 במאי ל -9 ביוני, ומציג תכנית סרטים מסקרנים ומהנים וסרטי דוקו מאתגרים, מעוררי השראה ומבדרים.

strip2

המשאית של השגרירות הבריטית בחסות מלונות דן במצעד

אנחנו מזמינים אתכם לשהות באחד משני מלונות דן בתל אביב כדי ליהנות מחוויה מלאה ועשירה של מצעד הגאווה בתל אביב. בואו להגיד לנו שלום על משאית המצעד שלנו, בחסות משותפת עם שגרירות בריטניה. כדי לחגוג את הנושא של השנה – "דורות" – עזרנו ליצור בימת תהלוכה המנציחה מוזיקאים בריטיים אייקוניים, אשר סייעו לחבר בין הדורות.

לאטרקציות נוספות במרכז, היכנסו >>

וכשתל אביב מתאספת לחגוג עוד אבן דרך בהיסטוריה של הלהט"ב, רשת מלונות דן, שחרטה על דגלה את הערכים מקצוענות, כבוד, יושרה, שונות ומצוינות, אשר באנגלית מסמלים את ראשי התיבות PRIDE.

בהחלט גאווה.