פסטיבל אילת: צלילי המוסיקה וטעמי השוק

מגזין דן 19/06/2016

אורחי פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית במלון דן אילת, נהנו ממוסיקה איכותית ומגוונת, מאירוח מכובד ומפנק ומחוויה קולינרית מפתיעה.

header

כיף לדווח על אולמות מלאים להתפקע במאזינים שוחרי מוסיקה קלאסית, אשר גדשו את הקונצרטים בפסטיבל המוסיקה הקאמרית ה-11 במלון דן אילת", מסכם אלעד אוזן, מבקר המוסיקה של ידיעות אחרונות את התרשמותו מהפסטיבל אשר מושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם.

בחודש פברואר האחרון אירח מלון דן אילת, הוותיק מבין שני מלונות באילת של רשת דן, את הפסטיבל בתוכנית עשירה ומגוונת שכללה שתי תזמורות בינלאומיות: תזמורת הדיסוננסים מצרפת בהופעת בכורה בישראל בהובלתו של הכנר והמנצח הצרפתי דוד גרימאל, ותזמורת קונצ'רטו קלן מגרמניה המתמחה במוסיקה עתיקה. בנוסף, הפסטיבל הציע השנה תוכנית מיוחדת של לדינו ספרדי ומרוקאי לצד פלמנקו וכן קונצרט לכל המשפחה, בדגש על ילדים.

תכננו את החופשה הבאה שלכם באילת במלון דן אילת >>

strip

רשת מלונות דן היא נותנת החסות הראשית לפסטיבל זו השנה הרביעית ברציפות. במסגרת שיתוף הפעולה מלון דן אילת מארח את כל הקונצרטים המוצעים בפסטיבל וכן כיתות אמן. בקוקטייל הפתיחה המושקע במלון דן אילת, שנערך במעמד מר מאיר שמגר, נשיא בית המשפט העליון לשעבר ורעייתו וראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, אירח מנכ"ל מלונות דן, רפי שדה, ביחד עם מנכ"ל דן אילת, ליאור מוצ'ניק כ-300 חובבי מוסיקה קאמרית וביניהם אורחים מכובדים רבים: מיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה במלונות דן ורעייתו ליאורה, עמי פדרמן, סגן יו"ר מלונות דן, כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר, דליה רבין, טלי ליפקין שחק וכן ההנהלה הבכירה של מלונות דן והנהלת הפסטיבל בראשות לאוניד רוזנברג.

strip2

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, הצליח לעורר ציפיות כשהבטיח כי ׂלאורחי הפסטיבל מחכות המון הפתעות ברמת המוסיקה וברמה הקולינארית", ובהמשך דבריו הדגיש את שיתוף הפעולה בין רשת מלונות דן עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית: ׂמלונות דן חרטה על דיגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להתחבר לפסטיבל החשוב הזה בשנה הרביעית ברציפות".

strip3

מיטב השפים בעבודת צוות

במלון דן אילת לא הסתפקו במתן במה מכובדת למופעי הפסטיבל- השנה, הנושא הקולינרי קיבל גוון שונה לחלוטין ולצד החוויה המוסיקלית ציפתה לאורחי ה-VIP של הפסטיבל הפתעה מעוררת תיאבון: רחבת הלובי הפכה למעדניית שוק בהשראת שוק לוינסקי בתל אביב, ובה הוגשה ארוחת הבוקר המבוססת כולה על המאכלים המיוחדים המאפיינים את השוק.

לצורך הלוגיסטיקה הקולינרית גויסו טובי השפים והקונדיטורים ברשת מלונות דן לעבודת צוות: שף דודו ביטון ,המלך דוד; שף אריק פורת, דן אכדיה; שף קונדיטור גבי אלמקייס, דן אילת; שף קונדיטור מלכיאל יצחקוב, דן אכדיה; שפית קונדיטורית מאיה רביבו, וכמובן שף המלון, אופיר קדם, שניצח על המלאכה.

מגוון דילים לאילת במלונות דן >>

ׂהעתקנו את שוק לוינסקי למלון דן אילת, עם כל מה שיש שם", אומר קדם, שלא מסתיר את גאוותו על הביצוע המושלם של האתגר הקולינרי, ׂהמעדנים המיוחדים, השולחנות שהורכבו ממשטחי עץ שהונחו זה על גבי זה, מקרר הגבינות, כלי האמייל של פעם, ממש חגיגה לעיניים. אנשים נשארו פעורי פה". הצבעים, הריחות והטעמים של השוק לצד שלל מעדנים כמו דגים מעושנים, גבינות מיוחדות, וחמוצים הפכו את ארוחת הבוקר לחוויה לא שגרתית.

double

לאחר כל קונצרט הוזמנו האורחים להתכבד במרקים חמים ודברי מאפה, לצלילי גיטרה קלאסית, פסנתר, סקסופון או כינורות ובאווירה מוסיקלית שאפיינה את האירוע.

במהלך הפסטיבל נהנו האורחים מתערוכת אמנות עכשווית "Eye to Ear" של הגלריה לאמנות Lemon Frame שהוצגה במבואה של האולם הכחול במלון. התערוכה הציגה באופן ייחודי וחווייתי את הקשר שבין אמנות ומוסיקה דרך יצירותיהם של אמנים עכשוויים מהארץ ומהעולם. בין השאר הוצגה לראשונה בישראל סדרת צילומים של להקת הביטלס של הצלם הבריטי פול באריף, שצילם את הלהקה בתחילת דרכה.

משנה לשנה גדל הביקוש לקונצרטים השונים ולחבילות האירוח המשולבות עם כניסה למופעים", מסכם ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל המלון, ׂהשנה כמעט כל 17 הקונצרטים היו װסולד אאוט', והשילוב של המוסיקה הנפלאה והחוויה הקולינרית הפך את הפסטיבל לאירוע יוצא דופן ומיוחד במינו."

היכנסו לעמוד האטרקציות וקראו על מגוון הפעילויות שאפשר לעשות באילת