הכירו את פארק הטרמינל החדש באילת

מנהל הבלוג 07/03/2024

בלב אילת, עיר התיירות והנופש של ישראל, נפתח לאחרונה פארק הטרמינל, פרויקט חדשני הממוקם על שטחו של שדה התעופה הישן. פארק הטרמינל החדש מציע מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות וחוויות לכל המשפחה. אז מה הולך להיות שם? הנה כמה פרטים על הפארק החדש.

פארק הטרמינל החדש שנפתח לאחרונה באילת, מהווה שינוי מרענן ומפתיע בנוף העירוני. הפארק ממוקם על שטחו של שדה התעופה הישן של אילת, אשר נסגר בשנת 2019  עם פתיחתו של נמל התעופה החדש על שם אילן רמון.

החל מגינות פורחות, דרך מתחמי מציאות מדומה ועד לפארק ספורט חינמי ומתחם נינג'ה, פארק הטרמינל יאפשר למבקרים ליהנות מאווירה ייחודית שמשלבת טבע, טכנולוגיה ותרבות.

מיקום אידאלי סמוך למלונות המובילים באילת

שטח הפארק משתרע על פני 150 דונם וכולל כבר כעת גינה פורחת, פינות ישיבה נעימות ושתי טיילות מוצלות באורך 300 ו-400 מטר המאפשרות גישה נוחה אל חופי הים ומלונות אילת הסמוכים. בנוסף, הוקם בליבו של הפארק קיר מפל מרשים בגובה שישה מטרים הנשפך לבריכות אקולוגיות ומהווה אטרקציה בפני עצמה.

עוד בתכנון – מרכז חדשנות ושוק אוכל

פארק הטרמינל ישמש גם כמרכז חדשנות עירוני, תוך שהוא מזמין את מיטב המוחות מהארץ ומהעולם להגשים חלומות טכנולוגיים ומיזמים שונים. פרויקט זה מחבר בין העיר התיירותית לקהילה באילת, ומציע פתח לעתיד שבו התרבות והכלכלה של אילת יפרחו יחד.

נוסף על כך, הפארק יכלול שוק אוכל מקורה, עשיר ומגוון. שוק הטרמינל יציע חוויה קולינרית אותנטית וייחודית, המשלבת טעמים מהמטבח הישראלי והבינלאומי.

זוהי רק ההתחלה. הפארק צפוי להפוך בהמשך לאטרקציה תיירותית מרכזית הכוללת מגוון רחב של פעילויות ובילויים לכל הגילאים. בין היתר מתוכננים לקום בו גלגל ענק, רכבת הרים מרהיבה, מתחמי משחקי מציאות מדומה ואזורי ספורט אתגריים לילדים ומבוגרים כאחד. בנוסף, יוקם מתחם ייעודי לאירועי תרבות שיארח הופעות, כנסים וירידים ויהפוך להיות הלב הפועם של הפארק.

חיבור התיירות לקהילה באילת

הפארק מהווה עוד צעד במימוש החזון לחבר בין העיר התיירותית לבין העיר הקהילתית של אילת. מטרתו להגביר את תנועת המטיילים ברחבי העיר ולחשוף אותם לעסקים מקומיים.

חנוכת הפארק מבטאת את רוחה האופטימית ואוהבת החיים של מדינת ישראל, גם בימים קשים אנו ממשיכים לבנות, לטעת ולצמוח. פארק הטרמינל מהווה מקור תקווה ושמחה לתושבי אילת ולמטיילים בה.

פארק הטרמינל החדש באילת צפוי להיפתח רשמית במלוא הדרו במרץ 2024, במקביל לחגיגות 75 שנים לשחרורה של אילת. עיר הנופש והתיירות תקבל לרגל המאורע מתנה יקרת ערך בדמות אתר בילוי ופנאי חדשני ומגוון שיהפוך לנכס צאן ברזל עבור תושביה ומבקריה.

עוד סיבה טובה לנופש באילת

פארק הטרמינל החדש הוא סיבה נוספת לחופשה באילת ממש בקרוב. פתיחתו במהלך חודש מרץ מגיעה בתזמון מושלם לפני חג הפסח הפופולרי לנופש בעיר. אנו מזמינים אתכם ליהנות מדילים מיוחדים לפסח במלונות דן ולהיות בין הראשונים שנהנים מהפארק החדש ושלל האטרקציות הנוספות בעיר. באפריל הקרוב, הטמפרטורות הנעימות, הים הצלול, השמש האביבית, פארק הטרמינל החדש ומלונות דן באילת ממתינים לכם, הזמינו עכשיו חופשה לכל המשפחה.