חופשה זוגית בירושלים

מנהל הבלוג 14/08/2023

מתכננים את החופשה הרומנטית הבאה שלכם ולא מצליחים להחליט לאן? הנה כמה המלצות על חופשה זוגית בירושלים. האם מדובר בבירת הרומנטיקה של ישראל?

 

לא צריך לטוס לחו״ל כדי לצעוד בסמטאות רומנטיות, להתרשם מבנייה עתיקה, לאכול במסעדות טובות, לחוות תרבות איכותית ולקנח במסע שופינג. ממש כאן, בירושלים, היא ולא אחרת – תמצאו את כל אלו ויותר, חוויה של חו״ל במרחק של נסיעה לא ארוכה ברכב. חושבים שאתם מכירים את ירושלים? תחשבו שוב! חופשה בירושלים לזוג היא חוויה ייחודית שלא תמצאו בשום מקום אחר. מזג האוויר המושלם, התחבורה הציבורית נוחה, הנופים המרהיבים והמלונות המפנקים – הנה כמה המלצות לנופש זוגי בירושלים.

 

עין כרם

הכי קרוב לחוץ לארץ שאפשר למצוא. שכונת עין כרם, מרוחקת ממרכז העיר הסואן ומעניקה חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת, בתנאי שתזכרו להקדיש לה לפחות כמה שעות טובות. כמו מקומות רבים בירושלים, עין כרם קיימת כבר מאות שנים והיא משופעת במקומות דתיים קדושים, בעיקר עבור הנצרות. צאו לסיבוב ברחובות הקטנים, הביטו על הבתים המיוחדים, על הגינות המטופחות, על גלריות האומנים, על המנזרים והכנסיות העתיקות וכמובן על הטבע המרהיב שמסביב. עין כרם היא פנינה אמיתית ותוכלו למצוא בה אטרקציות רבות שכיף לעשות בזוג, כמו טעימת שוקולדים המיוצרים בשכונה, סיורים מודרכים בעקבות דמויות היסטוריות או סדנאות בישול מיוחדות. לאחר שהתעייפתם מהסיורים, תוכלו לעצור באחת מהמסעדות המצוינות שמציעה השכונה הציורית לפני שתחזרו חזרה אל המלון שלכם.

 

משכנות שאננים וימין משה

אין דבר יותר רומנטי מלחלוק בקבוק יין, כמה גבינות טובות, להתרווח בכיסא ולהשקיף על נוף מהפנט. ובכן, את כל אלו תוכלו לעשות באחת השכונות היפות בישראל – משכנות שאננים. בלב השכונה, ממש בתוך תחנת הקמח שהקים משה מונטפיורי לפני יותר מ-150 שנה, נמצא מרכז המבקרים של יקב ירושלים, היקב היחיד שפועל בירושלים. מומלץ לשבת על הטרסה המשקיפה על העיר העתיקה, להנות מהיין המצוין ולצלם תמונות מוצלחות לאינסטגרם. ממש בסמוך למשכנות שאננים, נמצאת שכונת ימין משה היפה לא פחות, שרחובותיה הקסומים והשקטים מושלמים לסיור רומנטי לקראת שקיעה. אם תרצו ללמוד על העבר של שתי השכונות, תוכלו להזמין סיור מודרך במהלכו תבקרו בכל המקומות המרכזיים ותשמעו את סיפור ״היציאה מן החומות״ שהוביל להקמתן.

 

איפה ישנים

שום חופשה לא שלמה בלי המלון המתאים, מקום לפתוח בו את היום עם ארוחת בוקר טובה ולחזור למיטה מפנקת לאחר יום שלם של חוויות. מלון דן בוטיק באזור המושבה הגרמנית הוא הבחירה המושלמת עבורכם לחופשה רומנטית בירושלים – המלון משדר אווירה אינטימית עם מספר חדרים מצומצם אשר בכל אחד מהם הושקעה מחשבה עיצובית מודרנית כדי לספק לכם חוויה ירושלמית אמיתית כולל נוף מרהיב על הר ציון וחומות העיר העתיקה. לא פחות חשוב מכך, מלון דן בוטיק נמצא בלוקיישן מושלם, סמוך למתחם ״התחנה הראשונה״, בו תוכלו להנות ממסעדות, חנויות, אירועי תרבות או אפילו רק להסתובב ולהתרשם משחזור תחנת הרכבת הישנה של ירושלים. גם שאר המלונות בירושלים של רשת דן מציעים חוויה ייחודית לזוגות, משפחות ויחידים.

 

כל זה עוד לפני שסיפרנו לכם על שלל המסעדות המדהימות שירושלים מציעה, שוק מחנה יהודה שמהווה תחנת חובה בכל ביקור בעיר, קניון מלחה ומתחם ממילא בהם תמצאו את כל מותגי הקניות המובילים, העיר העתיקה הקסומה והאותנטית, המוזיאונים הרבים הפרוסים ברחבי העיר, הטבע המפתיע בתוך החיים האורבניים ועוד מקומות תצפית רומנטיים בירושלים כמו טיילת ארמון הנציב המשגעת. אז למה אתם מחכים, הזמינו לכם חופשה רומנטית בירושלים ותיכנסו לאווירה.