מלונות עם ספא בירושלים של רשת דן

מנהל הבלוג 18/05/2023

כל מי שמכיר את ירושלים יודע שמדובר לא רק בעיר יפה, אלא גם בעיר שמתאפיינת בתחושה מיוחדת של רוחניות, חיבור לשורשים ולהווייה העכשווית. מסיבה זו, חופשת ספא דווקא בירושלים, יכולה להיות קסומה ומרגיעה במיוחד, ובאופן ספציפי יותר: חופשה באחד ממלונות דן היוקרתיים הפרוסים ברחבי העיר. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על מלונות דן בירושלים ועל מה שהם מציעים למתארחים בהם, לחופשת ספא חלומית ומושלמת.

ספא בירושלים

המלך דוד ירושלים – ספא וסאונה פינית

המלך דוד הוא מלון יוקרתי ביותר, שנמצא, בצדק רב, ברשימת המלונות המובילים בעולם. המלון נחשב לא רק למלון יוקרה מפורסם ביותר בכל רחבי העולם, אלא גם לאתר היסטורי בפני עצמו, אשר נבנה לפני כ-90 שנים ומארח אנשים בעלי פרופיל גבוה במיוחד, כמו למשל ראשי מדינות ומלכים. לא פלא, אם כך, שמדובר באחד המלונות המבוקשים ביותר כיום, הן בישראל והן בעולם.

מלון המלך דוד ממוקם אל מול חומות העיר העתיקה, בסמוך למרכז העיר, ומתאפיין בארכיטקטורה קלאסית עוצרת נשימה. במקום קיימים מגוון של שירותים ומתקנים, ובכלל זה מרכז כושר בו קיימים אביזרי ומתקני כושר מתקדמים, בריכת שחייה גדולה במיוחד וכמובן – ספא יוקרתי ביותר, שמעוצב ברמה גבוהה ומתאפיין בכל הטוב שיש למתחמי ספא איכותיים להציע. בספא קיימים סאונה פינית וחדרי טיפולים מפוארים, המציעים למתארחים מגוון של טיפולי פנים וגוף, מסאז'ים מגוונים ועוד – כולם מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים ביותר, אשר עובדים בתחום כבר שנים רבות ומבצעים את הטיפולים ברמה גבוהה במיוחד. האווירה היוקרתית הקיימת במלון, יחד עם הספא האיכותי והמתקדם, מבטיחים חופשת ספא מפנקת במיוחד, שתאפשר לכם למלא את המצברים ולסיים את החופשה רעננים יותר מאי פעם – כיאה לחופשת ספא אמיתית.

ספא במלך דוד

ספא דן ירושלים – מעיין של נעורים ורעננות

דן ירושלים הוא מלון אשר מציע למתארחים בו חוויית אירוח מלאה בכל טוב: סביבה מפנקת, שירות בלתי מתפשר ועיצוב ונופים עוצרי נשימה, שידועים כמאפיינים הבולטים ביותר של כל מלונות דן.

המלון, אשר ממוקם על מדרונות הר הצופים, משקיף אל עבר קו הרקיע היפהפה של ירושלים ועל גבעות מדבר יהודה, ומתהדר בנוף ייחודי ורומנטי ביותר, שקשה להישאר אדישים אליו. במלון מעל ל-500 סוויטות וחדרים מרווחים ויפים, כולם בנויים ברמה גבוהה ביותר, כמו גם מגוון של אזורים ציבוריים שמעוצבים לפרטי פרטים. תשומת הלב לכל פרט ופרט במלון ניכרת, והיא זו שמשלימה את חוויית האירוח במקום והופכת אותה לנעימה ולשלווה ביותר.

פרט למתקנים ושירותים כמו בריכת שחייה חיצונית, בריכה שחייה מחוממת ומקורה, שני מגרשי טניס וחדר כושר, במלון קיים גם ספא מפואר, המתואר על ידי רבים כמעיין של רעננות – ולא בכדי. בספא קיימים ג'קוזי, חמאם טורקי, סאונה יבשה, סאונה רטובה וחדרי טיפולים מעוצבים, בהם ניתן ליהנות ממגוון של טיפולי גוף מפנקים, שיסייעו בהרפיית השרירים שלכם, בהמרצת הדם ובחידוש האנרגיה לכל חלקי הגוף. כמו בכל מלונות דן בירושלים, גם בדן ירושלים עובדי הספא הם אנשי מקצוע ותיקים, שיודעים כיצד להרפות כל שריר ושריר בגוף ולספק לאורחים בספא חוויה מרגיעה ונעימה ביותר, שלא ניתן למצוא במקומות רבים אחרים בארץ ואף בעולם.

חופשה בירושלים: לא רק מלונות וספא

אמנם ספא איכותי הוא דבר חשוב בחופשה העתידית שלכם בירושלים, אבל קיים אלמנט נוסף ולא פחות חשוב, שיכול לשדרג את החופשה שלכם אף יותר: האטרקציות הייחודיות והמהנות שבעיר הבירה. אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעיר, ובצדק, היא עיר דוד: אתר ארכיאולוגי ששוכן בתוך הגן הלאומי "סובב חומות ירושלים", ומנוהל על ידי רשות הטבע והגנים. במקום קיימים סיורים מודרכים בהם תצעדו דרך מעברים תת קרקעיים בבטן האדמה, מופעי אורות ייחודיים המוקרנים על גבי העתיקות ומשלבים פירוטכניקה עוצרת נשימה ועוד.

אטרקציה נוספת ולא פחות מהנה בירושלים היא הגן הבוטני בעיר, בו פרט לטבע עוצר נשימה ולא פחות מ-7000 זנים ומינים שונים של צמחים, קיימים גם מיצגי אמנות מרהיבים שמהווים ממש חגיגה לעיניים לחובבי הטבע.

ואפרופו אמנות – אטרקציה טובה לחובבי תרבות מושבעים, שממש לא כדאי לוותר עליה במהלך חופשה בירושלים, היא ללא ספק מוזיאון ישראל. מדובר במוזיאון שממוקם בתוך מבנה ייחודי שנחשב למעשה אמנות בפני עצמו, ומציע למבקרים בו מגוון של תערוכות ומיצגי אמנות שונים, ובכלל זה אמנות ותרבות יהודית, אמנות מהעולם, אמנות מודרנית ועוד.