איך למצוא דילים שווים לתל אביב ברגע האחרון?

מנהל הבלוג 30/01/2023

כשאנחנו חושבים על חופשה עירונית מפנקת, מהנה ובלתי נשכחת, אנחנו חושבים כמובן על תל אביב. תל אביב ידועה בקצב חיים מהיר במיוחד, במגוון מתחמי בילוי ובאפשרות לגלות אטרקציות חדשות בכל ביקור ולאורך כל השנה. בדיוק בגלל זה, לא מפתיע לגלות שהיא ביססה את מקומה כאחת מהערים האהובות ביותר על תיירים שרוצים לחוות את ישראל, וכמובן גם על ישראלים שפשוט רוצים לשנות אווירה.

הפופולאריות של תל אביב מביאה באופן טבעי גם לשיאי ביקוש לבתי מלון, ולכן רבים מהנופשים מחפשים טיפים למציאת דילים בתל אביב ברגע האחרון. נקדים ונאמר שתמיד מומלץ להזמין חופשות מראש, אבל במקרה שלוח הזמנים שלכם השתנה ואתם רוצים לנצל את הזמן הפנוי לחופשה ספונטנית – אלה כמה מהדרכים להגיע אל היעד:

חופשה עירונית מפנקת במלונות דן

דילים משתלמים בהזמנה ישירה

חיפוש דילים למלונות באתרים חיצוניים הוא ללא ספק רעיון מוצלח, אלא שבמקרים רבים הדרך היעילה לקבל את המחיר המשתלם ביותר היא בהזמנה ישירה מבית המלון. ולכן אחרי שסימנתם לעצמכם מספר בתי מלון שאהבתם, כדאי לבקר באתרי האינטרנט של כל אחד מהם ולראות אילו חבילות מוצעות בהם למועדים הרלוונטיים עבורכם.

באתר של מלונות דן לדוגמה, אפשר למצוא דילים משתלמים לתל אביב לאורך כל השנה, כולל מבצעי חורף וקיץ מיוחדים, הנחות לאירועי בלאק פריידי ועוד. תוכלו לגלות דילים שתקפים למגוון בתי המלון של הרשת, בתל אביב וגם בערים נוספות. ולכן אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה באחד ממלונות היוקרה האהובים של דן, ורוצים לעשות את זה בעלות שווה במיוחד, אתם מוזמנים לבצע הזמנה ישירה מהאתר – עם התחייבות למחיר הטוב ביותר לתאריכים שבחרתם.

בכסף שתחסכו תוכלו ליהנות מהאטרקציות התל אביביות המובילות, לבקר במסעדות האהובות עליכם או פשוט לחסוך לחופשה הבאה. כי אין ספק שהדבר הראשון שתרצו לעשות בסיומה של החופשה, רגע אחרי שפרקתם את המזוודות, הוא לנעוץ את המועד הבא לפסק זמן מהשגרה. במיוחד אם מדובר בחופשה בתל אביב.

חברי מועדון רשת מלונות דן

הרשמה למועדון החברים

דרך נוספת לתפוס דיל תל אביבי שווה ברגע האחרון, היא להישאר עם אצבע על הדופק לגבי כל המבצעים וההנחות העדכניים שמציע בית המלון. מלונות רבים מציעים מבצעים מתחלפים לעתים קרובות, ולכן גם אם המבצע הנוכחי לא מתאים לתאריכים שאתם מעוניינים בהם, כדאי שתמשיכו לעקוב אחר ההטבות הבאות. כדי לחסוך לעצמכם זמן על חיפושים ולא לפספס את המבצעים שמעניינים אתכם, תוכלו להירשם לניוזלטר של מלונות דן ולקבל את כל העדכונים ישירות למייל שלכם.

טיפ למתקדמים: רוצים לקבל גישה להנחות ומבצעים בלעדיים ששמורים לחברי מועדון? אתם מוזמנים להירשם בחינם ל-e-Dan, מועדון הלקוחות של מלונות דן. חברי e-Dan נהנים מהנחות, הטבות, מתנת מועדון שמחכה להם בחדר במהלך האירוח, ואפילו צבירת כסף למימוש בכל עת ובכל מלון. במילים אחרות, אתם ממש לא רוצים לפספס את ההזדמנות.

מבצעי כרטיסי אשראי

כרטיס האשראי צפוי לשמש אתכם לעתים קרובות במהלך החופשה, אבל הוא יכול גם לעזור לכם להזמין אותה במחיר משתלם. בדיוק בגלל זה, אפשרות נוספת שכדאי להכיר אם אתם מחפשים דילים בתל אביב ברגע האחרון היא ההטבות המוצעות למחזיקי כרטיסי אשראי. מפעם לפעם מתקיימים מבצעים בשיתוף פעולה בין מלונות לבין חברות האשראי השונות, ולכן רגע לפני שמזמינים – בדקו את המבצעים העדכניים שמציעה חברת האשראי שלכם.

דילים שווים במלונות דן

טיימינג זה הכול – גם בחופשות

מטיילים שכבר הפכו למומחים בתחום איתור הדילים, ישמחו לספר לכם שעבור הדילים הטובים ביותר כדאי לחכות לתקופות ה"Off-Season". מדובר בתקופות שמחוץ לשיא העונה, במהלכן קל יותר להשיג מחירי מבצע במלונות אטרקטיביים. מה שאומר שאם אתם גמישים בנוגע לתאריכי היציאה לחופשה הקרובה, חודשי החורף למשל הם הזדמנות מצוינת לאתר מבצעים של הרגע האחרון במלונות תל אביב.

מצד שני, אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה במועד ספציפי או בתקופה מבוקשת במיוחד, כמו למשך במהלך הקיץ או בזמן החגים, מומלץ להקדים ולהזמין מראש. כך תוכלו לשריין לעצמכם את החופשה המושלמת, ולא לדאוג שתחמיצו את הבילוי בעיר שאתם כל כך אוהבים.