נופש באילת לקבוצות – איך לבחור מלון מתאים?

מנהל הבלוג 30/08/2022

איך לבחור מלון לנופש קבוצתי, נופש חברה או כל אירוע מרוכז באילת? מה חשוב לדעת ומי יכול לעזור לכם לתכנן את הנופש המושלם לארגון שלכם.

אילת היא עיר התיירות המובילה במדינת ישראל, היא ממוקמת לחופי הים האדום ומציעה נוף מרהיב, אתרי צלילה ושנרקול מהיפים בעולם וחופים מטופחים. אילת מציעה שלל אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים וייחודיים, מסעדות מעולות, שפע בתי מלון הממוקמים בסמוך לחופי הים, מרכזי קניות עם מחירים ללא מע"מ ועוד.

לכן, אין זה פלא שקבוצות רבות מגיעות לנופש, לכנסים, לתחרויות ולאירועים שונים בעיר הנופש המובילה של ישראל. יחד עם זאת, נשאלת השאלה כיצד לבחור נכון מלון המתאים לאירוח קבוצה של ישראלים או תיירים מחו"ל. חשוב לציין כי בתי המלון באילת ערוכים לאירוח קבוצות כל עונות השנה, ובמלונות המפוארים יש אולמות אירועים וכנסים ומתקנים ייחודיים לאורחים הנופשים במקום. כדי להבטיח אירוח מושלם של חברי הקבוצה עלינו לבחור היטב את המלון, וכמובן שכדאי לשלב במהלך החופשה או הכנס פעילויות פנאי וביקור באטרקציות שונות שהעיר מציעה.

תכנון נופש לקבוצות באילת

אם אתם אמונים על תכנון הנופש החברתי או הכנס המתוכנן באילת, חשוב שתדעו שישנן חברות שונות שיכולות לבצע את כל התכנון עבורכם וליצור חוויה ייחודית שתתאים לאופי הארגון שלכם. ישנן לא מעט חברות להפקת נופש בארץ שיספקו לכם מעטפת מלאה לכל החופשה, אך כמובן שאם מדובר בארגון משפחתי או כנס קטן ואתם רוצים לדאוג להכל בעצמכם ולחסוך עלויות, זה בהחלט אפשרי.

נופש באילת לקבוצות – כל היתרונות והסיבות

בעיר הקיט והנופש אילת יש קרוב ל-50 בתי מלון, ועל פי נתוני משרד התיירות יש כ-12,000 חדרי אירוח בעיר הדרומית. אילת היא עיר נופש בינלאומית לכן מגיעים אליה תיירים רבים מכל קצוות תבל, והיא נחשבת ליעד תיירותי פופולרי ומועדף גם בקרב הישראלים.

קבוצות רבות מתארחות בבתי המלון המובילים בעיר אילת, חברי הקבוצות זוכים לחדרים מפנקים ומאובזרים, לאירוח כיד המלך, לחוויה קולינרית מלהיבה וייחודית ועוד. במהלך החופשה או הכנס חברי הקבוצה מטיילים בעיר, אוכלים במסעדות המעולות, יוצאים לבילויים ולקניות ומבלים גם במתקני המלון.

יש שפע אטרקציות בעיר אילת, חלקן אטרקציות המתאימות לגיבוש קבוצות ולהפקת ימי כיף לעובדים ולקבוצות. אילת מציעה את כל התנאים הנדרשים לאירוח קבוצות, ובנוסף מזג האוויר המושלם, המים הקרירים, חופי הים הנקיים והמטופחים, הנוף המדברי והאטרקציות הרבות, כל אלו ועוד הופכים את אילת ליעד המועדף לאירוח קבוצות.

היתרונות המרכזיים של נופש באילת לקבוצות:

1. מלונות הכל כלול, אפשר לבחור חבילות שונות, לרבות חצי פנסיון או רק לינה.

2. מחירי האירוח לקבוצות זולים משמעותית ממחיר האירוח לאדם פרטי/משפחה.

3. עשרות בתי מלון במיקום מרכזי ונוח, ברוב המלונות יש צוות בידור.

4. במלונות היוקרה יש מתקנים מתקדמים לאירוח קבוצות, כמו אולמות אירועים, אולמות כנסים, טרקלין עסקים, ספא, בריכות שחייה ועוד.

5. אין צורך להחתים דרכון.

6. העיר מציעה שפע אטרקציות שניתן לשלב במהלך הטיול, הנופש הקבוצתי או הכנס.

7. חוויה קולינרית מובטחת, בעיקר במלונות היוקרה.

8 מחירים ללא מע"מ.

אטרקציות לקבוצות באילת

כאמור, יש שפע אטרקציות שמתאימות לקבוצות המתאחרות ומטיילות באילת, האטרקציות הפופולריות ביותר לקבוצות הן:

1. ביקור במצפה התת ימי.

2. טיולי ג'יפים או טרקטורונים במדבר.

3. סיור בפארק תמנע.

4. שנרקול וספורט ימי בשמורת טבע חוף האלמוגים.

5. מופע בתיאטרון WOW.

6. הפלגות במפרץ אילת עם או ללא צלילות וארוחות.

7. טיולי גמלים.

8. פארק הצפרות.

ישנן אטרקציות נוספות באילת שיכולות להתאים לקבוצות קטנות בעזרת תכנון נכון.

איך לבחור מלון לאירוח קבוצות באילת?

כאשר עלינו לתכנן נופש לקבוצה באילת אנחנו חייבים להתייחס לגורמים ולאילוצים הבאים:

מיקום המלון – כדאי להתמקד במלונות באילת הממוקמים קרוב לטיילת ולחופי הים.

תקציב – יש להחליט מה התקציב לנופש הקבוצתי באילת, ובהתאם למגבלות התקציב קל יותר לתכנן את הנופש ולבחור בית מלון איכותי ומפנק.

מספר חדרים – אם מתכננים נופש לקבוצה גדולה יש לוודא כי המלון מסוגל לעמוד בביקוש ויש בו מספיק חדרי אירוח פנויים בתאריך המיועד לנופש. במקרה של קבוצה גדולה כדאי לבחור מלון השייך לרשת מלונות מובילה וניתן לפצל את הנופשים בין כמה מלונות, במיוחד אם מזמינים את הנופש בדקה ה-90 ובשיא העונה.

חבילת אירוח – בתי המלון המפוארים והמובילים באילת משווקים מספר חבילות נופש לקבוצות באילת, החל מחבילה בסיסית כמו לינה בלבד או לינה וארוחת בוקר, ועד פנסיון מלא עם 3 ארוחות לפחות ושתייה קלה וכיבוד לכל אורך שעות היום.

חדרים מרווחים ומוחזקים היטב – חשוב לוודא כי בוחרים מלון המציע חדרי אירוח מרווחים, מעוצבים, מאובזרים ונקיים.

מתקני המלון – בעת בחירת מלון לנופש של קבוצה באילת מומלץ לבדוק אילו מתקנים עומדים לרשות האורחים במלון, למשל בריכה, לובי, חדר כושר ועוד. כמו כן, יש לוודא כי המלון מציע אולם אירועים מעוצב ומאובזר המתאים לפעילות הקבוצה בשעות היום או הערב.