חופשה ישראלית – סוכות באילת עם הילדים

מנהל הבלוג 30/08/2022

רגע לפני סיום החופש הגדול והחזרה ללימודים, וכמה שבועות לפני חגי תשרי, אנחנו כאן להמליץ לכם על נופש ישראלי מיוחד – חופשה בסוכות עם הילדים. ואיפה הכי כדאי לבלות במהלך חופשת חג סוכות? אילת כמובן.

אילת מזמינה אתכם לחופשה קסומה וחווייתית לחופי הים האדום, אך עליכם למהר ולהזמין חבילת אירוח מאחר והמלונות בעיר מתמלאים בקצב מהיר והתפוסה צפויה להגיע ל-100%.

אילת היא העיר הדרומית בישראל, היא מציעה כ-12 ק"מ של חופים נקיים ומטופחים, ומלבד הרביצה בחופי הים המרשימים אילת מציעה שלל אטרקציות לכל המשפחה, וכמובן מחירים ללא מע"מ. מה מיוחד בנופש באילת בחג סוכות? ובכן, אילת היא עיר הנופש האולטימטיבית לחופשה משפחתית עם ילדים בכל הגילים, העיר מציעה שפע אפשרויות לבילוי ואפשר לטייל גם בסביבה כמו כן, בחג סוכות מזג האוויר נוח יותר לאחר החום הלוהט של הקיץ.

מה מיוחד בנופש באילת בסוכות עם הילדים?

חג סוכות הוא אחד משלושת הרגלים, ואחד מחגי תשרי. חשוב לזכור כי בחג סוכות, מזג האוויר באילת נעים יותר לאחר העונה החמה וחודשי יולי אוגוסט,  לכן זהו זמן מעולה לחופשה משפחתית באילת. במהלך החג יש שלל אירועים באילת, ביניהם פסטיבל הבירה, וכל האטרקציות בעיר פתוחות, לכן מעבר לבילוי המהנה במלון היוקרתי, ניתן לשלב שפע בילויים ופעילויות וליהנות מחופשה מפנקת, מגבשת וחווייתית.

בנוסף על כך, בתי המלון משווקים דילים אטרקטיביים לאילת בסוכות, וכדאי לנצל את הדילים וליהנות מחופשה נפלאה ומפנקת לכל בני המשפחה. במהלך החופשה המשפחתית באילת אפשר לבלות בחופי הים, לשנורקל, לצלול או ללמוד צלילה, לבלות בבריכה הגדולה במלון, ליהנות ממתקני המלון לילדים, במיוחד אם יש מועדון ילדים מושקע, וכמובן שמשלבים גם פעילויות ואטרקציות.

במהלך החופשה בסוכות מומלץ לבלות באתרי החובה כמו המצפה התת ימי, המזרקות המוזיקליות, ריף הדולפינים, חוות הגמלים בה נמצא גם פארק החבלים שכל הילדים אוהבים, הפלגות ופעילויות ספורט ימי, טיולי שטח במדבר (רגליים וממנועים), פארק הצפרות, הגן הבוטני, קניון אייס מול המציע החלקה על הקרח ועוד.

מאחר ואילת עמוסה במבקרים בחג סוכות מומלץ להזמין מראש כרטיסים לאטרקציות החובה בעיר, אחרת תבזבזו זמן רב בתור הארוך. כמו כן, כדאי להשאיר מקום ריק במזוודות ולצאת למסע שופינג במרכזי הקניות ובחנויות המותגים, ולנצל את המחירים ללא מע"מ.

מה חשוב בחופשה ישראלית מוצלחת עם הילדים?

כאשר אנחנו מתכננים חופשה משפחתית עלינו להתייחס לגיל הילדים, לרצונות ולבקשות שלהם. בפועל, החופשה מתמקדת בילדים שלנו, אך גם אנחנו רוצים ליהנות ולבלות לכן בחירת המלון הינה קריטית. יש כמה מלונות באילת שנמצאים במיקום אטרקטיבי עם בריכה גדולה שמתאימה גם לקטנטנים, ושלל מתקנים נוספים ופעילויות לילדים. מלונות עם מתחם ספא וחדרי טיפולים מאובזרים שישדרגו לכם את הנופש עם מסאז' (יחיד או זוגי).

המתכון לחופשה ישראלית מוצלחת עם הילדים הוא תכנון מראש מה לעשות ובחירה נכונה של המלון. בנוסף, כדאי לעצור בדרך לאילת באתרים תיירותיים מעניינים כדי לעבור את הנסיעה בשלום. במהלך החופשה באילת כדאי לשלב בין אטרקציות חובה לילדים שהעיר מציעה למשפחות לבין בילויים משפחתיים מגבשים כמו טיול ג'יפים, הפלגה ביאכטה, טיול רגלי בהרי אילת וכדומה.