טיולי כוכב בארץ – 3 המלצות לטיולי כוכב שאסור לכם לפספס

מנהל הבלוג 06/04/2022

ישראל בורכה באקלים נוח ובנופים מרהיבים ועוצרי נשימה. ניתן לטייל ברחבי הארץ בכל ימות השנה, וכל עונה מביאה איתה יופי שונה וייחודי. יש מגוון אפשרויות לטיול בארץ ישראל, לדוגמה רוד טריפ מצפון לדרום, טיולי כוכב עם לינה במלון מפנק, טיולים יומיים ועוד.

טיול כוכב, למי שעדיין לא מכיר את הקונספט, מבוסס על בחירת יעד מרכזי ללינה ותכנון החופשה ומסלולי הטיול, כולל אטרקציות לילדים, במרחק נסיעה קצרה מהמלון. בסוף כל יום חוזרים לבסיס האם, כלומר למלון המפנק, נחים בו, נהנים מהמתקנים השונים, וביום למחרת אוכלים ארוחת בוקר בשעה מוקדמת ויוצאים לטיול נוסף באזור.

בכתבה זו נציג בפניכם 3 המלצות לטיולי כוכב בצפון, במרכז ובדרום (אילת), כך תוכלו לתכנן את החופשה הבאה שלכם וליהנות ממידע עדכני הכולל אטרקציות במסלול, בתי מלון מומלצים וכדומה. אם אתם רוצים להיות ספונטניים, בדקו עכשיו באתר שלנו אילו דילים קיימים לחופשה בארץ ברגע האחרון.

המלצה לטיול כוכב בצפון הארץ

אזור הצפון טובל בירוק ומציע שמורות טבע מדהימות, נחלים שוצפים, מפלים, אוכל בטעם גלילי ונופים פתוחים ועוצרי נשימה. יש המון אפשרויות לטיולי כוכב בצפון, והפעם בחרנו להתמקד באזור הגליל והגולן, בשילוב ביקור בשמורת החולה.

אנחנו ממליצים להזמין חופשה במלון רות הממוקם בלב העיר העתיקה של צפת, במבנה אבן של חאן טורקי עתיק. אפשרות נוספת היא להזמין דיל למלון המעיין בנצרת ולצאת ממנו לטיולים בסביבה. כנסו לחיפוש דילים בצפון במלונות דן >>

לאחר שסגרתם את הדיל במלון כדאי לתכנן את המסלולים לפי ימי החופשה. אם בסיס האם לטיול הכוכב בצפון הוא בצפת, כדאי לתכנן ביום הראשון מסלול יחסית קל וקרוב למלון כמו שביל הפסגה בהר מירון או טיול מהנה בסמטאות ראש פינה ובצפת העתיקה. וכדאי לשלב גם את מסלול ההליכה הקצר והנוח לאורכו של נחל ראש פינה.

למחרת ניתן להתחיל את טיול הכוכב בשמורת החולה, לצפות בציפורים נודדות (בהתאם לעונה),לשכור רכב חשמלי להצטרף לסיור המודרך במקום. לאחר הביקור בשמורת החולה כדאי לשלב טיולים קרובים באזור כמו עין ג'וחלה, עין הדייג, עין דיבשה, גן לאומי תל חצור ויער ביריה. בדרך חזרה למלון בצפת כדאי לעצור בחוות בת יער וניתן לאכול במסעדת הבשרים הידועה, לרכב על סוסים ועוד.

ביום השלישי של טיול הכוכב כדאי לטייל ברמת הגולן, יש מגוון מסלולים נפלאים, למשל שמורת הטבע הבניאס, חרמון, הכפר דרוזי מג'דל שמס, זוויתן וכדומה. כמו כן, בעונה המתאימה אפשר ליהנות מחוויה רטובה של רפטינג בירדן.

המלצה לטיול כוכב במרכז הארץ

מלונות ת"א מבית רשת דן ממוקמים בצורה אידיאלית באזורי מפתח בעיר ומתאימים לסוגי חופשה שונים. המלונות המובילים שלנו בתל אבי הם מלון דן פנורמה, דן תל אביב ומלון לינק המיוחד שמתאים לזוגות וליחידים. מהמלון קל לצאת לטיולי כוכב בכל אזור המרכז, וכדאי לטייל לאורכו של פארק הירקון, כולל אתר 7 הטחנות ופארק ראש הציפור.

ביום השני ניתן לטייל בפארק האגמים של ראשון לציון ובספארי, לשלב גם מוזיאונים שונים במרכז, לצאת לשופינג, לשוטט ברחובו תל אביב ולצעוד לאורכה של טיילת החוף הידועה. ביום האחרון כדאי לטייל בדרום תל אביב, וכמובן שאין לוותר על סיור ביפו העתיקה וליהנות מחוויות קולינריות ייחודיות.

מבחינת ניידות בתל אביב, מומלץ לשכור פתרון תחבורה נוח כמו אופניים חשמליים או להסתמך על תחבורה ציבורית, וזאת כדי לחסוך את כאב הראש של מציאת חנייה ופקקים.

המלצה לטיול כוכב באילת

אנחנו ממליצים לבחור בסיס אם לטיולי הכוכב באחד ממלונות דן בעיר כמו דן אילת, דן פנורמה או נפטון. מבסיס האם שבחרתם תוכלו להגיע בקלות לכל האטרקציות שאילת מציעה, וניתן ביום הראשון לבלות בעיקר באטרקציות ידועות כמו המצפה התת ימי וריף הדולפינים.

למחרת כדאי לצאת לטיול רגלי מרתק ומלהיב בשמורת טבע הרי אילת, וביום השלישי אפשר לתכנן חצי יום בשמורת האלמוגים כולל צלילה או שנרקול, לטייל בנחל גבי עתק או בבולבוסים של נחל קידר, ובדרך חזרה מאילת כדאי לעצור בשמורת הטבע חי בר יטבתה.