חופים באילת – רשימה עדכנית של החופים המומלצים ביותר

מנהל הבלוג 03/04/2022

אילת מציעה חופים רבים, חלקם מבודדים ושלווים וחלקם עמוסים באנשים ובפעילויות. במהלך החופשה באילת כדאי לבקר ולבלות בחופים השונים, וליהנות מחופשת בטן גב מושלמת ובלתי נשכחת.

אם אתם מתכננים חופשה באילת בזמן הקרוב, כדאי לכם להכיר את החופים המומלצים ביותר בעיר הקיט והנופש הדרומית. עיר התיירות המובילה מוכרת בחופי הים המטופחים עם המים הנקיים והצלולים, שוניות האלמוגים ומועדוני הצלילה והספורט הימי.

לפני שנתחיל בסקירת החופים, אם אתם מחפשים דילים מעולים בעיר, המלונות שלנו באילת ממוקמים אידיאלית בקרבת אתרים רבים בחוף הצפוני ואנו מזמינים אתכם לחופשה מיוחדת – עם התחייבות למחיר הטוב ביותר בעת הזמנה באתר הרשמי.

חופים מומלצים במפרץ אילת

חוף המגדלור

החוף הדרומי ביותר, נמצא בסמוך למעבר הגבול טאבה, במרחק קצר מהגבול עם מצרים. החוף שקט ומזכיר את החופים של פעם ללא כל ההמולה והרעש שמאפיינים חופים במרכז העיר. החוף קרוב לשמורת האלמוגים ולאתר הצלילה הפופולרי שנקרא אתר המערות. בחוף המגדלור תיהנו מים מהפנט, ממסעדת חוף ובר טרנדי הפועלים עד השעות הקטנות של הלילה, ממוזיקה טובה ונעימה וממקלחות ושירותים. יש אפשרות לשכור ציוד לשנרקול, אין שירותי הצלה והכניסה ללא עלות. כדי להגיע לחוף המגדלור נוסעים על כביש 90, וחונים כשני ק"מ לפני המעבר לטאבה.

חוף הדקל

אחד מהחופים הפופולריים והנעימים ביותר במפרץ אילת, עם רצועת חול נקייה, מדשאות מטופחות ודק עץ המאפשר גישה נוחה למתקנים ולמים. חוף הדקל אהוב בקרב הנופשים, מתקיימים בו של מסיבות, פסטיבלים ואירועים שונים, ובמקום יש בר מסעדה על קו המים.

בחוף הדקל תיהנו ממתחם ספורט גדול, ממתקני פעילויות אתגר, ומנוף מרהיב של המפרץ, המים הכחולים והרי אדום. בחוף הדקל יש מועדון צלילה ידוע, מרכז ספורט ימי, מאהל אירוח בדואי ושלל מתקנים נוספים.

החוף של מוש

החוף הפופולרי ביותר בקרב צעירים ותיירים, ורוב הנופשים המבלים באילת מגיעים לחוף של מוש בגלל אווירת השאנטי המזכירה את חופי סיני. החוף נמצא בבעלות הזמר מוש בן ארי, יש בו מאהל אירוח גדול עם מחצלות ושטיחים, פינות זולה מדליקות, בר קוקטיילים, אוכל מגוון עם שלל מנות טבעוניות, ומוזיקת רקע התורמת לאווירה המיוחדת והקסומה במקום. הכניסה ללא תשלום.

חוף האלמוגים

החוף היפה ביותר באילת, החוף מהווה חלק משמורת האלמוגים הידועה לכן כדאי לצלול ולשנורקל במקום וליהנות מעולם תת ימי עשיר וקסום. שמורת האלמוגים פתוחה כל השנה, יש בחוף שירותי חוף מודרניים כמו מקלחות, שירותים, מיטות שיזוף, סככות הצללה ועוד, אך חשוב לדעת כי אין שירותי הצלה במקום. ניתן לשכור ציוד צלילה ושנרקול בחוף עצמו, לצאת לצלילות עם מדריכים מקצועיים וכדאי לבלות בחוף היפהפה לפחות יום אחד במהלך החופשה. יש בחוף מסעדת דגים טובה, הכניסה כרוכה בתשלום.

חוף מיקונוס

חוף מיקונוס יזכיר לכם חופשה אותנטית ונפלאה ביוון ללא צורך להחתים דרכון ולטוס. החוף ממוקם בתוך חוף אלמוג, יש בו מסעדה יוונית המציעה תפריט עשיר ומגוון עם מנות טעימות מהמטבח היווני האהוב. האווירה במקום ייחודית ומרגיעה, ומידי יום תיהנו מנגן בוזוקי המנגן באופן קבוע ומנעים את זמנם של הנופשים. הכניסה לחוף ללא תשלום.

חוף הווילג'

חוף הווליג' הוא החוף המתאים ביותר לצעירים בגילם ובנפשם, ולכל מי שמחפש אווירה תוססת עם מוזיקה קצבית. החוף מציע בר מסעדה, בשעות הערב הבר הופך ליעד מועדף לבילוי בקרב הצעירים ובמקום מתקיימות מסיבות סוחפות עם ריקודים אל תוך הלילה. יש מגוון מתקנים בחוף המטופח והמסודר, כולל מקלחות ושירותים, צל, מגרש כדורעף, שולחנות משחק וגם רפסודה על שפת המים.

החופים באילת פועלים כל השנה ומציעים נוף יפהפה, מים קרירים ואווירה מיוחדת, ואתם יכולים להחליט האם אתם רוצים לבלות בחוף סואן והומה אדם או בחוף שקט ופסטורלי.