ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב

מנהל הבלוג 15/02/2022

ענף המסעדנות בישראל מתחיל להתאושש ממשבר הקורונה המתמשך, ורבים מתושבי תל אביב והמרכז מתגעגעים לארוחות הבוקר ולבראנצ'ים הנפלאים שהיו נפוצים בעיר לפני התפרצות הנגיף. בחודשים האחרונים המסעדות בעיר חוזרות לעצמן וחלקן החלו להציע מחדש ארוחות בוקר עשירות ומלהיבות, לכן רבים שואלים איפה יש ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב, ובכתבה זו נמליץ לכם על שלושה מקומות שאתם חייבים לבקר בהם ממש בקרוב.
מסעדת קפה 99 – Café 99
מסעדת Café 99 במלון דן תל אביב השיקה לאחרונה ארוחת בוקר חדשה הפתוחה לקהל הרחב, הארוחה המומלצת משולבת עם בר בולנז'רי ופטיסרי. כאשר מחפשים ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב, ללא ספק קפה 99 זה המקום.
המסעדה המעוצבת הממוקמת במלון דן תל אביב היוקרתי, בסמוך לחוף הים, השיקה תפריט ארוחות בוקר של השף עובד אלפיה. המסעדה מציעה תפריט עשיר, עדכני ומקורי הכולל מנות מהמטבח האקלקטי בשילוב של נגיעות מהמטבח הישראלי, ובדגש על חומרי גלם טריים, איכותיים ומקומיים בלבד. תפריט ארוחות הבוקר המשולב בבר בולנז'רי ופטיסרי כולל מנות פתיחה ומנות עיקריות, והאורחים נהנים מישיבה מול הנוף המרהיב של הים הכחול.

התפריט כולל בין היתר בנדיקט, גבינות בוטיק, חציל על האש המוגש עם טחינה וסחוג ירוק, צזיקי, סלט קיסר, סלט שוק, לביבות ירק עיראקיות, מבחר לחמים ומאפים טריים ועוד.
לתפריט המסעדה, היכנסו >>
להזמנת מקום במסעדה, היכנסו >>
המסעדה פתוחה לקהל הרחב בימים א' – ו', בין השעות 11:00-08:00

בית קנדינוף – קולינריה ואומנות
בית קנדינוף ממוקם בבניין עתיק ויפהפה בכניסה לעיר העתיקה ביפו, זו מסעדה יפואית-תל אביבית מוכרת ואהובה המציעה תפריט מקורי המורכב מחומרי גלם מקומיים ועדכניים. המסעדה היפואית משלבת בין קולינריה במיטבה לבין אומנות מקומית, והחלל המעוצב כולל יצירות מרהיבות ומקוריות התלויות על קירות המסעדה, כאשר היצירות מתחלפות אחת לכמה חודשים.
אם אתם מחפשים ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב, אז בראנץ' בבית קנדינוף זו בהחלט בחירה לא רעה. המסעדה חזרה לפעילות מלאה ואתם מוזמנים לארוחת בוקר חווייתית ומענגת ויש שלל מנות טעימות הממתינות לכם בתפריט.
תפריט ארוחות הבוקר של בית קנדינוף כולל מנות עיקריות כמו בנדיקט בריוש קלוי, פונדו תרד ופרמזן עם ביצה עלומה, טורטליני עלי מנגולד, שישברק חצילים שרופים עם ריקוטה ורוטב יוגורט עם נענע יבשה, דגי רשת מטוגנים עם קרם פרש, ויש לא מעט מנות פתיחה קטנות לטעימה ועוד.
אחרי ארוחת הבוקר כדאי להתרשם מאוסף היצירות במבנה וכמובן לנצל את מזג האוויר לטייל בסמטאות יפו העתיקה, בנמל, בגלריות לאומנות ובכל האטרקציות שבאזור יפו ותל אביב.
כתובת: הצורפים 14, יפו.

קפה אירופה
הבראנצ'ים חוזרים לככב בתל אביב, וכדאי לנצל את ההזדמנות וליהנות מארוחת בוקר מרגשת וחווייתית במסעדת קפה אירופה. המסעדה ממוקמת במבנה קטן ומלא קסם בשדרות רוטשילד, וכעת ניתן לשבת גם בחצר המטופחת. את האחריות על ארוחות הבוקר והבראנצ'ים קיבלה השפית ירדן שי, החצי האדמוני של אושרי וירדן שכיכבו בתוכנית MKR – המטבח המנצח.
תפריט ארוחות הבוקר בקפה אירופה כולל מנות מקוריות כמו פנקוטה יוגורט, קונפי עגבנייה וגרנולה, דלעת בתפוזים, שמן זית וגבינת סטילטון, סלקים במלח עם אגסים צלויים וגבינת בושה, סשימי גספצ'ו מנגו, ברזאולה תוצרת בית עם חרדל וקורנישונים. לצד המנות המיוחדות והמקוריות יש גם שלל מנות קלאסיות כמו מנת ביצה עלומה על סלט תפוחי אדמה, איולי ארוגולה ופורל מעושן, בריוש שרימפס בחמאה חומה ואיולי, אספרגוס קרם אפונה ועוד.
את המנות בתפריט האוכל משלים תפריט אלכוהול מקורי ועשיר הכולל משקאות כמו בלאדי מרי, אספרסו מרטיני, שפריץ ועוד.
כתובת: רוטשילד 9, ת"א.