מלונות בתל אביב על הים – חופשה אורבנית מושלמת

מנהל הבלוג 12/12/2021

הטרנד החדש כיום הוא חופשה אורבנית בערים הגדולות, ובמיוחד בתל אביב. חופשה אורבנית באחד ממלונות רשת דן הממוקמים בתל אביב על הים מבטיחה לכם נופש אקזוטי ומפנק בעיר תוססת הפועלת מסביב לשעון וללא הפסקה, שפע אפשרויות בילוי, שופינג בחנויות המובילות, חוויה קולינרית מלהיבה במסעדות שף איכותיות ועוד.

יש מגוון מלונות בתל אביב על הים לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. מלונות דן מציגה שני מלונות אייקוניים בתל אביב – דן תל אביב ומלון דן פנורמה. שני המלונות מציעים מיקום מושלם לצד קו החוף וקרבה למרכזי הקניות המודרניים, למרכזי העסקים בעיר, למתחמי הבילוי ולאתרים התיירותיים הרבים.

מלונות בקרבת הים בתל אביב

כאמור, יש מספר בתי מלון בתל אביב על הים לכן אנחנו ממליצים לכם לקרוא מידע על המלון, לבדוק את מיקומו, לעיין בגלריית התמונות ולבדוק אילו מתקנים ומסעדות הוא מציע. היתרונות שבמלון ליד חוף הים הם רבים, היתרונות המרכזיים הם:

  • מיקום נוח ומרכזי על הים – מהמלון יש גישה מהירה ונוחה לחופים המפורסמים של תל אביב, זו אטרקציה נפלאה לכל הנופשים, במיוחד בקיץ, וניתן לטייל לאורך טיילת החוף, לבלות במסעדות השונות ובבתי הקפה, ליהנות משחייה ומשלל פעילויות של ספורט ימי ועוד.
  • קרבה לאטרקציות ולאתרי התיירות – מלונות על הים בתל אביב מציעים מיקום מושלם וקל להגיע מהם לאטרקציות הרבות ולאתרים התיירותיים החשובים והמעניינים ביותר. כך לדוגמה, ממלונות רשת דן בתל אביב תוכלו להגיע ברגל לנווה צדק, ליפו העתיקה, לחופים הציוריים, לעיר הלבנה, לשדרות רוטשילד, למדרחוב הידוע בנחלת בנימין ועוד.
  • נוף לים – כאשר בוחרים מלונות בתל אביב על הים נהנים מנוף מהפנט וניתן לצפות בשקיעות רומנטיות ועוצרות נשימה, כדאי לבדוק מראש אילו חדרים משקיפים לים, ואם אתם מעדיפים נוף אורבני תוכלו לבחור חדר המשקיף לעיר העצומה ולבניינים המוארים בלילה.
  • טרקלין עסקים – במהלך החופשה האורבנית במלונות דן שבתל אביב תוכלו להשתמש בטרקלין העסקים הכולל חדר ישיבות, מחשבים, אינטרנט מהיר, שירותי מזכירה ועוד.
  • חגיגה קולינרית – מלונות הפאר על הים בתל אביב מציעים ארוחות בוקר עשירות בסגנון בופה עם שלל מאכלים, סלטים, מאפים ופינוקים נוספים. כמו כן, מלונות על הים בתל אביב מציעים בדרך כלל מסעדות גורמה ומסעדות שף, לובי בר דינמי עם קוקטיילים ומנות גורמה ועוד. כמו כן, המלונות נמצאים במרחק הליכה ממיטב המסעדות בעיר.
  • מתקנים לנופשים – מלונות דן בתל אביב מציעים שפע מתקני אירוח ופנאי לאורחים כמו בריכות שחייה, חדר כושר משוכלל, טרקלין עסקים ועוד.

גישה מהירה ונוחה לכל האטרקציות בעיר

רשת מלונות דן גאה להציג בפניכם שני מלונות בתל אביב על הים – מלון דן פנורמה שעבר שיפוץ מסיבי לאחרונה ובו מתחם בריאות וספא עם חדר כושר מתקדם ומסעדות מעולות, ומלון דן תל אביב המציע סוויטות מפנקות וחדרים מוארים ומאובזרים היטב, שתי בריכות שחייה, חדר כושר, מסעדות מעולות ועוד.

חופשה אורבנית בבתי מלון על הים בתל אביב מבטיחה לכם נופש מושלם ואקסקלוסיבי עם השירות הידוע של רשת מלונות דן. במהלך החופשה האורבנית תוכלו לשלב פעילויות שונות במרכז כמו ביקור במוזיאונים ובגלריות, סיורים מודרכים בשווקים ובעיר הלבנה, שופינג מלהיב בקניונים ובחנויות המובילות, חוויות קולינריות ייחודיות ומגוון אפשרויות בילוי.

מומלץ לנצל את החופשה באחד ממלונות רשת דן עם הים בתל אביב ולבקר בנמל יפו, בנווה צדק, בטיילת ובחופים, בפארק הירקון, בדיזינגוף סנטר, בעיר הלבנה וכדומה. בערב כדאי לצאת ולבלות במוקדי הבילוי התוססים, יש שפע מועדונים וברים במרחק הליכה מהמלון הממוקם לקו החוף.