בואו להתאהב בצפון – המלצות לחופשה זוגית בצפון הארץ

מנהל הבלוג 17/06/2021

זוגות רבים מכל הארץ יוצאים לנופש זוגי בצפון בגלל האווירה הפסטורלית והרומנטית, מלונות הבוטיק, המרחבים הפתוחים והאטרקציות הרבות הממתינות לנופשים. אין כמו חופשה זוגית בצפון כדי לקחת הפוגה ממרוץ החיים, להעמיק את הקשר, להעצים את אש האהבה, לייצר חוויות משותפות וליהנות מחופשה נפלאה ובלתי נשכחת המשאירה טעם של עוד.

אפשר לנפוש בצפון הירוק כל השנה, גם בחורף הקר, ונופש זוגי ורומנטי בצפון מתחיל בבחירת מלון איכותי המתאים לזוגות. לאחר שבחרתם מלון תוכלו להתפנות לתכנון החופשה, אפשר לבחור אטרקציות תיירותיות במרחק קצר מהמלון, אך גם ניתן לבלות את כל החופשה במרחביו המפנקים של המלון, ולכן כדאי לבדוק אילו מתקנים יש במלון, מה כלול בחדר וכמובן אין לוותר על מקום עם מועדון בריאות וספא.

בחירת מלון לחופשה זוגית מושלמת בצפון

באזור הצפון יש שפע מלונות ושלל אתרים תיירותיים, אטרקציות מדליקות המתאימות גם לזוגות הרומנטיים, יקבי בוטיק נפלאים, שווקים ססגוניים, מרכזי קניות מודרניים, שמורות טבע עם צמחייה עשירה ומסלולים רטובים, מסעדות המציעות תפריט עשיר ומבחר מנות עם טעמים גליליים ייחודיים ועוד.

מלונות דן בצפון מומלצים לנופש זוגי, ויש לרשת מלונות בחיפה, בצפת ובנצרת. כל מלונות הרשת מציעים חדרי אירוח לזוגות רומנטיים, אווירה שקטה ונעימה, מתחמי ספא יוקרתיים עם חדרי טיפולים ומתקנים מתוחזקים היטב, חדר כושר וארוחות מעולות. כך לדוגמה, מלון רות צפת הממוקם על פסגת הר כנען מבטיח חוויה מושלמת לזוגות הרומנטיים.

מלון רות צפת – אהבה ממבט ראשון

מלון רות צפת נבנה במבנה אבן עתיק ששימש לפני כ-800 שנה כחאן לאירוח אנשי השיירות שעברו באזור. המלון הותאם לאירוח זוגות ויש בו חדרי אירוח מפנקים וסוויטות יוקרה עם אמבט ג'קוזי וכל מה שצריך לחופשה רומנטית ובלתי נשכחת. המלון נמצא בסמוך לעיר העתיקה הידועה בסמטאות הציוריות והמפותלות שבה, ובמרחק הליכה ניתן לבקר במוזיאונים מעניינים, בבתי כנסת עתיקים, בקברי צדיקים, בגלריות לאמנות ובחנויות מדליקות ומיוחדות.

המלון בצפת מציע נוף מרהיב של הסביבה, אווירה פסטורלית ורומנטית, בריכת שחייה גדולה, חדר כושר משוכלל, מסעדת החאן המציעה ארוחות בוקר וערב עם טעמים גליליים עשירים ופינות ישיבה רומנטיות מול נוף עוצר נשימה.

חופשה רומנטית בחיפה

חיפה היא בירת הצפון, העיר מציעה שלל אתרים תיירותיים, חופי ים מטופחים עם מים צלולים, שווקים דינמיים וססגוניים, אווירה פסטורלית ונוף מרהיב ועוצר נשימה. אם מתכננים נופש זוגי בצפון, חיפה מהווה יעד מושלם לזוגות הרומנטיים,  וכדי להבטיח נופש בלתי נשכח כדאי להזמין לינה באחד ממלונות רשת דן בעיר. לבחירתכם מגוון חדרי אירוח מעוצבים, מפנקים ומרווחים במלון דן כרמל הנחשב לאחד מסמלי ההיכר של העיר או במלון דן פנורמה המתנשא לגובה רב מעל רכס הר הכרמל.

כדאי לבחור מלון במיקום מרכזי עם חדרים מפנקים המשקיפים לנוף הים ולמפרץ חיפה. מלונות דן מציעים כל מה שצריך לנופש זוגי מושלם בחיפה, וניתן להגיע לאטרקציות הרבות בקלות, בלי להזיז את הרכב. זוגות רבים מבלים את כל החופשה במלון המציע מועדון בריאות וספא עם חדרי טיפולים, חדר כושר, לובי בר, מסעדות, חוויה קולינרית ואווירה נעימה.

הטרנד החדש – נופש זוגי בצפון בעיר נצרת

נצרת היא עיר עתיקה ובעלת חשיבות דתית, זו העיר הערבית הגדולה ביותר בישראל והיא מהווה מרכז תרבותי, כלכלי ותיירותי חשוב. בשנים האחרונות החל טרנד של חופשות זוגיות בעיר הקסומה, וניתן להזמין חדרי אירוח מעוצבים ומרווחים במלון המעיין נצרת השייך לרשת מלונות דן.

נופש זוגי בנצרת מבטיח חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, אך כדאי להתמקד באירוח במלון המעיין נצרת המציע אווירה רומנטית ומיקום מרכזי בלב העיר העתיקה. המלון מציע מתקנים שונים לזוגות הרומנטיים, חוויה קולינרית עם טעמים גליליים, וקל להגיע מהמלון לאתרים התיירותיים החשובים והמעניינים, כמו השוק העתיק והססגוני, כנסיית הבשורה, המנזר הפרנציסקני ועוד.

לסיכום, חופשה זוגית בצפון מתחילה בבחירת חדר אירוח או סוויטה מפוארת באחד ממלונות רשת דן שבצפון הארץ, ואין כמו נופש זוגי כדי להטעין מצברים, לנוח, לבלות, לטייל ולחיות את החיים הטובים.