המלצות לנופש וטיולים בארץ למבוגרים

מנהל הבלוג 17/06/2021

בני הגיל השלישי אוהבים לטייל, לנפוש ולחיות את החיים הטובים. אם מישהו חשב בטעות אחרת, אז כדאי שתדעו – גם בגיל השלישי מותר ליהנות ולבלות, ולכן כדאי לדעת כי יש מגוון רחב של מסלולי טיולים לגמלאים המתאימים לכולם, ואין כמו חופשה במלון יוקרתי ואיכותי המאפשרת למבוגרים לצאת לטיולי כוכב בכל הסביבה, וליהנות ממתקני המלון בשאר שעות היום.

נופשים וצוברים חוויות גם בגיל השלישי

תוחלת החיים בעידן שלנו גדלה בצורה משמעותית, ורוב המבוגרים המגיעים לגיל הזהב הם מלאי מרץ, בריאים ונמרצים, הם מעוניינים לטייל, לנפוש, לבלות וליהנות. כדי ליהנות מנופש מושלם בגיל השלישי מומלץ לתכנן טיולים בארץ למבוגרים הכוללים לינה במלון יוקרתי עם חדרים מפנקים ומתקנים משוכללים, פעילויות מהנות המתאימות לגיל הנופשים, מסלולי הליכה נוחים ובטיחותיים, בילוי במסעדות טובות ועוד.

יש מבחר עצום של מסלולי טיולים לגמלאים עם הליכה קצרה כדי להגיע לפינות חמד מדהימות ביופיין, ניתן לשלב בין טיולים רגליים למסלולים עם נסיעה בג'יפים או בטרקטורונים. לבני הגיל השלישי ההרפתקנים יותר אפשר להוסיף לתוכנית הטיול אטרקציות כמו רכיבה על סוסים, פיקניק בחיק הטבע עם מדורה, יין וארוחה טעימה, מרכזי מבקרים, סיורים מודרכים בשווקים ססגוניים, סיור קולינרי טעים במיוחד, ביקור ביקבי בוטיק עם טעימות ועוד.

חופשה יוקרתית בארץ במרחק לחיצת כפתור >>

טיולים מומלצים למבוגרים בדרום הארץ

כאשר מתכננים טיולים בארץ למבוגרים אין כמו אזור הדרום כדי ליהנות ממסלול מיוחד עם הרבה אטרקציות. אפשר להזמין מלון יוקרה באילת ולצאת לטיולי כוכב באזור. לאחר בחירת המלון ניתן לתכנן מסלולים המתאימים למבוגרים כמו מסלול ההליכה בקניון האדום שבדרום הרי אילת, זהו מסלול מעגלי קצר של 2 ק"מ בלבד, או מסלול הליכה בנחל גשרון הכולל כשעתיים הליכה במסלול מעגלי נוח בערוץ הנחל עם טיפוס מעט מאתגר לנקודת תצפית ממנה ניתן להשקיף לחצי האי סיני ולכל האזור.

כמו כן, כדאי לשלב טיולי ג'יפים באזור אילת והערבה, ומומלץ לבקר בחופים, במצפה התת ימי, לשחות עם דולפינים בריף, לצאת לטיול רכיבה מהנה על גמלים (חוות הגמלים), להשתתף בפעילויות החינמיות המוצעות לאורך הטיילת כמו תרגול יוגה בשעת שקיעה, יוגה סאפ ושיעורי פילטיס.

טיולים מומלצים למבוגרים בחיפה והסביבה

אפשר לתכנן טיולים בארץ למבוגרים גם באזור חיפה, בירת הצפון הידועה בחופים הנקיים, בטיילת החוף הארוכה והמטופחת לאורכה שפע מסעדות ובתי קפה, במקדש הבהאים והגנים התלויים, במוזיאונים החשובים והמעניינים ובשמורות הטבע הקרובות.

חיפה היא עיר תיירות מובילה המציעה שפע אטרקציות גם למבוגרים, ניתן לשלב בטיול מסלולי הליכה בשמורות הטבע בהרי הכרמל, לטייל לארוך החופים, ליהנות מטיולי ג'יפים ומטיולי רכיבה על סוסים, לאכול במסעדות המעולות ועוד.

טיולים מומלצים למבוגרים בצפון הארץ

אזור הצפון מציע נופים מרהיבים, אווירה פסטורלית, שווקים ססגוניים ושמורות טבע נפלאות. כדי לתכנן מסלולי טיולים לגמלאים בצפון הארץ, תוכלו לבחור מלון מבית רשת דן במיקום מרכזי בנצרת או בצפת, ומהמלון יוצאים לטיולי כוכב בכל האזור.

במהלך הטיול בצפון כדאי לעצור במרכזי מבקרים מעניינים, לשלב סיור קולינרי בעכו או בכפרים בגליל, לצאת לשיט מהנה בים הכחול, ובשעות הערב אפשר לשלב הרצאה ופעילויות חברתית מהנות לכל הנופשים.

טיולים בארץ למבוגרים מתחילים במלונות דן

בני גיל הזהב אוהבים את החיים הטובים ולאחר שנים ארוכות של עבודה וגידול ילדים מגיע להם ליהנות, לבלות ולצבור חוויות ייחודיות. כדי להבטיח טיול מוצלח לבני גיל הזהב מומלץ להתארח באחד ממלונות רשת דן הנמצאים בפריסה ארצית רחבה. מלונות דן מציעים את השילוב המושלם בין חדרי אירוח יוקרתיים ומאובזרים היטב לבין חוויה קולינרית, מתקנים מעולים המתאימים למבוגרים ואווירה שקטה.