יורדים לסופ"ש רומנטי באילת? קבלו כמה טיפים

מנהל הבלוג 26/04/2021

אילת היא עיר רומנטית להפליא, ויש בה את כל הדרוש לחופשה רומנטית מושלמת, מהנה ובלתי נשכחת. זוגות רבים יורדים לסופ"ש זוגי באילת ונהנים מחופשה מדהימה ומחיזוק הקשר הזוגי. העיר מציעה אטרקציות מיוחדות לזוגות הרומנטיים ויש שפע מסעדות ובתי מלון המעניקים אווירה רומנטית ומיוחדת.

העיקר זו הרומנטיקה

מומלץ לתכנן סופ"ש באילת לזוג בתקופות בהן העיר פחות עמוסה בנופשים, אך גם אם תרדו לאילת בקיץ תיהנו מחופשה רומנטית וקסומה מאחר והעיר מציעה מיקום מנצח, נוף מרהיב, חופים מטופחים, מסעדות ובתי קפה רומנטיים, מרכזי קניות עם חנויות מותגים ושפע מקומות בילוי.

באילת, השילוב המרתק והמושלם בין ים כחול ושוניות אלמוגים לבין נוף מדברי ומלונות יוקרה מפנקים – מבטיחים לכם סופ"ש רומנטי וגדוש בחוויות ובילויים. אז קחו לעצמם רגע להתפנק ולהתנתק מהשגרה היומית המלחיצה והמעייפת, והזמינו סופ"ש באילת לזוג באחד ממלונות היוקרה שלנו בחוף הצפוני, ותיהנו גם אתם מחופשה רומנטית במיטבה.

מלונות מושלמים לסופ"ש זוגי באילת

אנו כמובן משוחדים, אך אם תהיתם מהו המלון המושלם לסופ"ש זוגי באילת, הרי שמלונות דן באילת מציעים חוויה יוקרתית ובלתי מתפשרת המתאימה לזוגות בחופשה הרומנטית שלהם. מלונות יוקרה הממוקמים בחוף הצפוני מציעים ספא יוקרתי עם חדרי טיפולים מרווחים, בריכה גדולה ומחוממת בעונה, חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת, שירות חדרים מסביב לשעון, חדר כושר ומתקנים נוספים.

לאורחינו האוהבים, נמליץ גם על חבילת פינוק אקסקלוסיבית שתשדרג לכם את השהייה עם מגוון פינוקים כמו בקבוק יין הבית, פטיפורים, חלוקי אמבט מפנקים ועוד. אתם מוזמנים להביט בתמונות של חדרי האירוח וגלריית התמונות של המלון ומתקניו באתר וכבר לדמיין לעצמכם את הנופש הזוגי המושלם. וכמובן, מעת לעת אנו מציעים את חבילת ליל הכלולות שלנו, אז אם אתם מתחתנים, בואו להתפנק בחבילת ליל כלולות רומנטית במיוחד במלונות דן באילת – פשוט להתאהב על הים האדום.

השתכנעתם? רוצים להזמין חופשה זוגית באילת? כנסו לעמוד הדילים שלנו באילת והזמינו!

המלצות לנופש באילת לזוג

אילת מציעה שלל אטרקציות לזוגות הרומנטיים, מעבר לחופי הים, תיהנו משקיעות מדהימות ביופיין וכדאי לטייל לאורך הטיילת היפה. העיר מציעה שפע מסעדות רומנטיות וכדאי להזמין מראש מקום במסעדות הפופולריות.

יש באילת מסעדות מעולות במגוון סגנונות, כולל מסעדות שף המציעות תפריט מושקע וארוחה רומנטית עם נרות ובקבוק יין או שמפניה. בין המסעדות הרומנטיות באילת ניתן למנות את המפלט האחרון, המסעדה האיטלקית הרומנטית פסטורי שבפארק אופירה, מסעדת השף פאגו פאגו, מסעדת לה קוצ'ינה וכו'. גלו עוד מסעדות מומלצות באילת באתר שלנו.

במהלך היום מומלץ לבלות בבריכה של המלון או בחוף שקט ופחות עמוס במשפחות עם ילדים, למשל חוף פפאיה ביץ' או חוף קצא"א שנפתח לציבור הרחב ב-2017. כדאי לבלות גם במתחם סתלבט על המים שבריף הדולפינים, זהו מתחם עם בריכות פרטיות ונסתרות מהעין, בלב גן בוטני וצמחייה טרופית עשירה, ואפשר להתפנק עם טיפול במים וליהנות מהאווירה הרומנטית והקסומה במקום.

לזוגות הרומנטיים הנופשים בסופי שבוע באילת כדאי גם לצאת לשיט ביאכטה מפוארת, עם או ללא ארוחה. אפשר גם לצאת להפלגה רומנטית בסירת מרוץ מהירה, להתבודד בלב הים וליהנות מהנוף המדהים, משחייה ומשנרקול.

בשעות הערב אפשר לבלות במסעדה טובה הממוקמת בטיילת או באחד החופים, להמשיך ולבלות בברים הטרנדיים ולסיים את הערב באחד המועדונים. באילת ישנם חיי לילה מגוונים שיפתיעו אתכם!

אך עם כל הכבוד לאטרקציות הרבות בעיר, חופשה רומנטית באילת מתחילה ונגמרת במלון. מתקני הספא הנפלאים שלנו, לצד שירות יוצא דופן, אוכל משובח ואווירה בינלאומית – יעניקו לכם את כל הסיבות לא לצאת מהמלון ולבלות סופ"ש רומנטי ומושלם באילת.

חופשה זוגית במלונות דן באילת