חג באילת זה כבר מנהג..

מנהל הבלוג 22/12/2020

נופש בתקופת החגים באילת הפך למנהג קבוע אצל משפחות רבות בישראל. מידי שנה ניתן לראות ישראלים רבים הנופשים בעיר התיירות הדרומית ושטופת השמש בחגים המרכזיים כמו פסח, ראש השנה, סוכות ושבועות.

אז היכן אתם מתכננים לחגוג בתקופת חגי תשרי או את חג החירות? רוצים לדעת למה ישראלים רבים מכל הארץ בוחרים מידי שנה לחגוג חגים באילת? המשיכו לקרוא.

אווירה משפחתית ברמת אירוח בינלאומית

בתקופת החגים אילת נערכת מראש לקראת הגעתם של נופשים רבים מכל הארץ, ומידי שנה משפרים את התשתיות, משקיעים באטרקציות חדשות ומציעים מוקדי בילוי וקניות חדשים להנאת הנופשים בעיר.

ישראלים רבים מעדיפים לנפוש באילת במקום לטוס ליעד קרוב באירופה או ליעד רחוק ואקזוטי כמו תאילנד, והסיבה העיקרית למנהג המאפיין את רוב הישראלים היא המרחק הקצר, האווירה הישראלית, בתי המלון המפנקים, וחוויית האירוח והנופש שהעיר מציעה.

נוסף על כך, ישראלים אוהבים חגים באילת מכמה סיבות עיקריות כמו האפשרות להגיע עם הרכב הפרטי וליהנות מרכב צמוד במשך כל החופשה, מלונות היוקרה המציעים בריכה גדולה, חדר כושר, מתקני נופש ופנאי וכמובן ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, האווירה השמחה במלון וברחבי העיר, האטרקציות הרבות ועוד.

ארוחות החג במלונות דן באילת מאופיינות בשפע קולינרי יוצא דופן ורמת אירוח בינלאומית. השילוב המושלם בין חג ישראלי ואווירה משפחתית לצד היוקרה הבינלאומית מבטיחים לכם חג מיוחד שלא תשכחו הרבה זמן.

כל חג מיוחד בפני עצמו

האווירה המיוחדת משתנה מחג לחג הן משום האופי המיוחד של כל חג והן משום העונה בה הוא נחגג. חגי תשרי מאופיינים במזג אוויר נהדר, ובחגיגיות של התחלה של שנה חדשה. חג הפסח נחגג אף הוא במזג אוויר מושלם עם בוא האביב, ומציע אווירת פריחה והתחדשות לצד המשפחתיות המאפיינת את חג זה. חג השבועות נחגג מעט לפני התקופה החמה ומדובר בהזדמנות האחרונה לנופש משפחתי לפני חופשת הקיץ החמה.

אילת מתאימה לנופש משפחתי בכל אחד מהחגים העיקריים בשנה, וישראלים רבים הבינו זאת כבר מזמן. בואו גם אתם ליהנות מחופשת חג מושלמת בעיר הנופש של ישראל.

דילים באילת לקראת החגים

חופשה באילת בפרט, ובישראל בכלל, בתקופת החגים יכולה להגיע לעלויות גבוהות משום עומס התיירים והאטרקטיביות של תקופה זו. מידי שנה חברות התיירות המקומיות ורשתות המלונות המובילות מפרסמות דילים לאילת לקראת החגים השונים. מומלץ לעקוב אחרי הפרסומים כדי למצוא דיל משתלם ואטרקטיבי למלון איכותי במיקום מרכזי באילת, בעיקר באזור החוף הצפוני. ולכן גם חשוב להזמין מראש ולבדוק מבצעים לקראת החגים באילת בבתי המלון המובילים בעיר.

רשת מלונות דן מפרסמת מעת לעת מגוון מבצעים לקראת חגי תשרי, חג הפסח וחג שבועות. כמו כן, ישנם גם לא מעט מבצעים בחגים פחות פופולריים לחופשה כגון חנוכה וכדומה.

אווירה חגיגית בעיר התיירות המובילה של ישראל

לסיכום, אילת היא בירת התיירות של מדינת ישראל, העיר הדרומית אהובה ופופולרית בקרב כל הישראלים וגם המוני תיירים מגיעים לעיר מידי שנה. בתקופת החגים כאשר כולם נמצאים בחופשה מהעבודה, אילת מציעה אווירה ייחודית ברוח החג, פסטיבלים, אירועים שונים וכמובן שכל החופים, האטרקציות, מרכזי המבקרים ומוקדי הבילוי והקניות פתוחים כרגיל.

אווירת החג מורגשת באילת בכל פינה, במלונות וברחבי העיר. כדי ליהנות מאווירת החג כדאי לכם להזמין חופשה באחד ממלונות רשת דן באילת, המלונות ממוקמים בחוף הצפוני, בסמוך לחופי הים ומועדוני השיט והצלילה, במרחק קצר מהטיילת הידועה ובסמוך למגוון רחב של אטרקציות, מסעדות, חנויות ללא מע"מ, קניונים ועוד.